2013-01-02, 16:51
Medlem
Har sett lite här och där att TENS apparater är mycket bra onanihjälpmedel?
Jag har ett par sådana här:
http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?...0TENS-apparat&

Men jag testade det, vart ska jag sätta dom 4 olika padsen?
Testade med en på strängen/övre kuken, och en på kukskaftet på "andra sidan" längst ner,
Dom andra två padsen lät jag vara utan kontakt.
Så när allt satt där det skulle så startade jag, kände nästan inget alls, liten irriterande känsla bara, bytte Mode på apparaten och fick till slut liten go känsla, modulation tror jag det var.
Men det varade inte länge, en kort stund efter så kändes det knappt (nej det är inte batterierna)
Och kuken började sen att slakna och då sved det till som fan eftersom bara en liten del av padsen var i kontakt med kuken. Avbröt allt och avslutade som en vanlig runk.

Skulle gärna vilja testa att komma någon gång utan att ens röra kuken i princip, några tips på vart/hur jag ska sätta alla padsen på rätta ställen så jag får den där "ultimata" orgasmen!
Citera
2013-01-02, 17:01
Medlem
Testa den på olika områden på bratwursten. Lägg på högsta effekt om du känner dig lite äventyrlig

Jag har ingen tens så kan inte testa
Citera
2013-01-02, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Avbröt allt och avslutade som en vanlig runk.

Skönt!

En fråga bara, hjälper den någonting mot stela axlar/nacke?
Citera
2013-01-02, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lycat
Testa den på olika områden på bratwursten. Lägg på högsta effekt om du känner dig lite äventyrlig

Jag har ingen tens så kan inte testa

Ja jag gjorde det, testade med båda paddarna på samma sida osv, men ingen skillnad...
Hade på högsta effekt från första början, testade och sänka med men ingen skillnad

Citat:
Ursprungligen postat av 4b501u73
Skönt!

En fråga bara, hjälper den någonting mot stela axlar/nacke?

Det vet jag inte!
Har aldrig använt den för det, sitter MYCKET framför datorn, och har ingen som ger mig icke-sexuell massage heller, så jag eller någon annan vet inte hur stel jag egentligen är. Tänker inte på det
Citera
2013-01-02, 17:27
Medlem
Åfan, tack ändå och lycka till med stimulansen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in