2013-01-02, 09:49
Medlem
KungPungPats avatar
Jag snubblade över en youtubevideo med en kille som säger att han är den 13e budbäraren.
Han säger att han kommit för att nå 15% av befolkningen på planeten, med rätt information om hur man går vidare i sin existens. 85% kommer att utrotas enligt honom på grund av ignorans.
Han säger att han är från 4e dimensionen med skickad från 5e dimensionen för att leverera budskapet till mänskligheten.
Vid slutet av varje tidscykel så kommer det en budbärare, 12 stycken budbärare har kommit, han är det 13e som ska leverera budskapet till den lilla skaran som vill till högre dimension.

Han menar att Moder Jord kommer att dela på sig i 2 olika frekvenser..

I bibeln står det om samma sak men att dom äkta troende kommer att tas till himmelriket innan "endtimes". Men dom menar inte äkta troende på en fejkreligion utan äkta troende på sig själv och moder Jord och Fader Sol som är dom som kommer skydda folk från att falla medans Moder Jord går igenom dimensioner och lämnar allt som inte fungerar, allt som har låga energier, kvar på samma jord medans "end times" blir verklighet.

Det man måste göra enligt han för att vara säker på att hänga med Jorden genom dimensionerna är:
1. Äta frukt och grönt, människan naturliga mat.. Inge kött för det sänker energierna i kroppen för människan är ett växtätande djur.
2. Återkoppla sig själv till naturen genom att meditera i naturen och sätta fötterna i jord för att få koder från Moder JOrd.
3. Sluta titta på TV för den sänder ut lågfrekventa vågor som hindrar folk att få energier från universum.
4.Ta avtånd från all korruption och allt som är i obalans med natur och människor. Ta bort fokus från dom som är korrupta, fokusera på det man älskar och inte det som hindrar det du älskar.
5. Meditera för att fokusera sin energi in i sig själv för att få reda på vem man själv är och att man har en astralkropp som kan användas för att flyga runt i 4e diemnsionen.

Han menar att USAs regering kommer börja sätta mikrochip i folk och han menar att vatikanen är "the beast" och religionerna handlar om att avguda saker utanför dig själv. Medans han tjatar om att aktivera ditt 3e öga och meditera för att fokusera dina energier på dig själv istället för på poltiker och korruption. Gör motsatsen till vad politiker och religioner säger, säger han..

Han pratar mycket om att så länge man äter från växtriket så kan man inte bli sjuk.

Jag postar 2 videor, den första är när han pratar om att jorden kommer att delas..

Han menar att så länge informationen kostar pengar så är det inte riktig kärlek.

Earth will split from 3d to 5d Are you Ready or still in illusions
http://www.youtube.com/watch?v=ZgFMPnh1YlA

Sen har han väldigt mycket information om vad politiker styrs av och dom är inte ens mänskliga dom som styr våra politiker. Han är väldigt självsäker och har ingen rädsla.

Rädsla ska också vara viktigt att ignorera för all rädsla är inlärt trams.

Earth is run by Insectilians or Reptilians http://www.youtube.com/watch?v=bc-GfB2o3iU

Han menar att gud är mörk materia som allt i universum byggts av..

VAd tror ni om allt han säger?

VAd tror ni om att Jorden kommer att dela på sig?

MVh
Senast redigerad av KungPungPat 2013-01-02 kl. 09:52.
Citera
2013-01-02, 09:59
Medlem
lcdtvs avatar
Jag tror inte på det, men det var intressant läsning.

Jag menar, folk som tror på sådant.. Kom igeeeeeeeeen.. På med foliehatten och benskydden?
Senast redigerad av lcdtv 2013-01-02 kl. 10:42.
Citera
2013-01-02, 10:32
Medlem
Kroesmanns avatar

Hur kan en TV sprida lågfrekventa vågor?

Personligen ligger jag nog riktigt illa till eftersom jag har 12" Subwoofer och hyfsat högtalarsystem hemma.

Ännu värre blir det i replokalen där jag har 1*15", 2*12" och 2*8" i PA:t samt 4*12" i gitarrförstärkaren.

Edit: Förresten, vilket frekvensomfång omfattar "lågfrekventa vågor"?
Citera
2013-01-02, 11:22
Medlem
Kroesmanns avatar
TS: Svara nu om vad som gäller med lågfrekventa vågor?
Citera
2013-01-02, 11:34
Medlem
KungPungPats avatar
Jag har inte hört nått om det du pratar om..

Han tjatar och gnatar om att TVn sänder ut F-vågor som gör att det blir en bubbla run dig och ditt hus som gör att du inte kan lämna din kropp eller få energier från univerusm..
Citera
2013-01-02, 11:44
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag är en sanning-sökare som setat dygnet runt i 10 år och lärt mig allt om vad som händer i samhället..

Jag skulle inte lyssna på budbäraren om han inte träffade mitt i prick på precis allt som jag redan vet sen tidigare.

Du kommer inte lyssna på han för att du inte börjat sökt nån sanning eller är öppen i sinnet för att lyssna på nån.. = media har varnat dig för att lyssna på människor online, eftersom dom har den enda sanningen som dom vill att du ska tro är vekrligheten.

Men jag får önska er 85%are lycka till..

Jag ska försöka få 15% att förstå det dom vill förstå för att undvika att hamna i helvetet på Jorden som skapas just nu..

Kontantlöst samhälle coming up..

Media har inte varnat mig för ett skvatt då jag inte tar del av media annat än som kuriosa. Du upphöjer dig själv och försöker hitta på saker om andra människor som du inte vet någonting om för att stärka ditt eget ego (och rationalisera dina uppfattningar). Det säger mest om dig själv än om några 85%-are.
Det är ganska vettigt att inte ta saker på internet på fullt allvar tills man fått någon sorts bevis för att det man säger är sant. Inget av det du och din budbärare är baserat på verkligheten. Det är rena fantasier och önsketänkande tills du har fakta som stödjer dina påståenden. Tills dess kan vi lugnt konstatera att du är en knallkork och inte är värd att lyssna på. Du är ingen sanningssökare, du är en drömmare och är full av fantasier.
Citera
2013-01-02, 11:57
Medlem
KungPungPats avatar
Klart vi ska bevis för att tro på att korruption påverkar våra liv..

Klart vi ska ha bevis för att folk kan lämna sin kropp också, trots att det är du som måste göra det själv för att förstå att det är möjligt..

Klart vi ska ha bevis för energier som inte våra ögon kan uppfatta..

Fortsätt blunda och tro att du inte är 85%are.

Jag tänker inte riskera att bli kvarlämnad här med dig så jag "tar hand om min egen trädgård" istället för att hoppas på en räddning utanför mig själv, en frälsare..

Du kommer få en frälsare dock, du vet bara inte om det än..

Miljonär bli du också men jag ska göra en ny tråd om det så inte denna blir OT..

KRam
Citera
2013-01-02, 13:18
Medlem
Kroesmanns avatar
Citat:
Han tjatar och gnatar om att TVn sänder ut F-vågor som gör att det blir en bubbla run dig och ditt hus som gör att du inte kan lämna din kropp eller få energier från univerusm..
Och detta accepterar du utan att hålla koll på vad F-vågor är och utan att hålla koll på vad TV skickar ut?
Citera
2013-01-02, 13:20
Medlem
lcdtvs avatar
Citat:
Klart vi ska bevis för att tro på att korruption påverkar våra liv..

Klart vi ska ha bevis för att folk kan lämna sin kropp också, trots att det är du som måste göra det själv för att förstå att det är möjligt..

Klart vi ska ha bevis för energier som inte våra ögon kan uppfatta..

Fortsätt blunda och tro att du inte är 85%are.

Jag tänker inte riskera att bli kvarlämnad här med dig så jag "tar hand om min egen trädgård" istället för att hoppas på en räddning utanför mig själv, en frälsare..

Du kommer få en frälsare dock, du vet bara inte om det än..

Miljonär bli du också men jag ska göra en ny tråd om det så inte denna blir OT..

KRam

Människor som dig behöver alltid ha något att tro på, precis som killen i filmen. Jag är inget får, jag fattar att världen inte är som den ser ut.... Men allt detta om insekter och annat tjafs, kom igen.. Verkligen? Av med folie hatten och ut och rör på dig..

Sedan om ni nu ska vara så extremistiskt andliga och duktiga, så var det själva. Släpa inte skiten över andra? Ingen bryr sig.

Koncentrera dig på att älska dem i din närhet, livet är för kort för att ens börja oroa sig får sådant här science fiction skit. Om du ens så mycket som tror på att denna banan-skalare är den 13:e något något skickad ifrån 4:e eller 3:e dimensionen så kan jag rekommendera psyk. Eller alternativ flytt till usa.

Kram
Citera
2013-01-02, 13:29
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroesmann
Och detta accepterar du utan att hålla koll på vad F-vågor är och utan att hålla koll på vad TV skickar ut?

Har inte kollat på TV på flera år för att jag blir rejält deppig varende gång ett företag försöker trycka på mig som är fattig massa produkter, utan att jag frågat om det..

Ja skiter i TVn och dom människor som är i den,.
Citera
2013-01-02, 13:33
Medlem
Kroesmanns avatar
Citat:
Har inte kollat på TV på flera år för att jag blir rejält deppig varende gång ett företag försöker trycka på mig som är fattig massa produkter, utan att jag frågat om det..

Ja skiter i TVn och dom människor som är i den,.
Din dator är väl mer eller mindre en TV, kommer inte den att utesluta dig från den fjärde dimensionen?

För övrigt är jag redan nu en lycklig fyrdimensionell varelse, precis som allt annat i universum (förutsatt att fler dimensioner inte existerar).
Citera
2013-01-02, 13:37
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lcdtv
Människor som dig behöver alltid ha något att tro på, precis som killen i filmen. Jag är inget får, jag fattar att världen inte är som den ser ut.... Men allt detta om insekter och annat tjafs, kom igen.. Verkligen? Av med folie hatten och ut och rör på dig..

Sedan om ni nu ska vara så extremistiskt andliga och duktiga, så var det själva. Släpa inte skiten över andra? Ingen bryr sig.

Koncentrera dig på att älska dem i din närhet, livet är för kort för att ens börja oroa sig får sådant här science fiction skit. Om du ens så mycket som tror på att denna banan-skalare är den 13:e något något skickad ifrån 4:e eller 3:e dimensionen så kan jag rekommendera psyk. Eller alternativ flytt till usa.

Kram

Jasså du tror att politiker är vanliga människor som bara beter sig omänskligt?

Förstår att du pruttar i byxan av sånna sanningar.. Men varken jag eller 13e budbäraren är rädda för nån döden som vi båda vet inte ens existerar som ni tror döden existerar..

Han är ute efter 15% som han vill förmedla budskapet till..

Jag säger som honom, man kan inte älska alla, naturen har också fiender och han och moder Jord älskar när han jävlas med folk genom den 4e dimensionen..
Så jag skiter totalt i er 85%are..
Men dom som vill vara 15%are bör få reda på vad dom måste göra..

Men hur i helvete ska jag kunna älska nån som äter upp djur, trots att dom har empati som ska skydda djuren från att människor sätter tänder i dom och saboterar sin egen hälsa på köpet och skapar ofantgligt lidande hos djuren innan slakt..

Du kan inte engelska och det är en vanligt orsak till förståndshandikapp, för man kan bara lyssna på 9 miljoner vilsna slavsvenskar som inte förstår att dom är slavar..

Lär man sig engelska så bli mängden folk och filmer man kan se och lyssna på så mycket större.

Jag kan rekomendera det till dig i utbyte mot ditt tips.

KRam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in