2013-01-02, 14:31
Medlem
lcdtvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jasså du tror att politiker är vanliga människor som bara beter sig omänskligt?

Förstår att du pruttar i byxan av sånna sanningar.. Men varken jag eller 13e budbäraren är rädda för nån döden som vi båda vet inte ens existerar som ni tror döden existerar..

Han är ute efter 15% som han vill förmedla budskapet till..

Jag säger som honom, man kan inte älska alla, naturen har också fiender och han och moder Jord älskar när han jävlas med folk genom den 4e dimensionen..
Så jag skiter totalt i er 85%are..
Men dom som vill vara 15%are bör få reda på vad dom måste göra..

Men hur i helvete ska jag kunna älska nån som äter upp djur, trots att dom har empati som ska skydda djuren från att människor sätter tänder i dom och saboterar sin egen hälsa på köpet och skapar ofantgligt lidande hos djuren innan slakt..

Du kan inte engelska och det är en vanligt orsak till förståndshandikapp, för man kan bara lyssna på 9 miljoner vilsna slavsvenskar som inte förstår att dom är slavar..

Lär man sig engelska så bli mängden folk och filmer man kan se och lyssna på så mycket större.

Jag kan rekomendera det till dig i utbyte mot ditt tips.

KRam

Haha knäppboll, det är inget fel på min Engelska lille vän. Jag studerade Engelska på högskolan, och 1år i London på jobb. Min bror låg i lumpen med Herr Fredrik, han kan försäkra dig om att Fredrik inte är en skalbagge. Dock skulle det inte förvåna mig om Mona är en kackerlacka!

Men låt mig inte stå i vägen för dig och de andra. Istället för att använda tangentbordet med krigarkomplex så föreslår jag att ni dödar denna insektsdrottning. Hjälp oss "85%are" du nobla riddare för mänskligheten!

// Dock fattar jag att du trollar, så snart kommer fler ignoranta citat om stavningsfel eller brist på andra kunskaper.

Ts, låt mig hålla om dig. Du behöver en kram!
Senast redigerad av lcdtv 2013-01-02 kl. 15:04.
Citera
2013-01-02, 15:19
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lcdtv
Haha knäppboll, det är inget fel på min Engelska lille vän. Jag studerade Engelska på högskolan, och 1år i London på jobb. Min bror låg i lumpen med Herr Fredrik, han kan försäkra dig om att Fredrik inte är en skalbagge. Dock skulle det inte förvåna mig om Mona är en kackerlacka!

Men låt mig inte stå i vägen för dig och de andra. Istället för att använda tangentbordet med krigarkomplex så föreslår jag att ni dödar denna insektsdrottning. Hjälp oss "85%are" du nobla riddare för mänskligheten!

// Dock fattar jag att du trollar, så snart kommer fler ignoranta citat om stavningsfel eller brist på andra kunskaper.

Ts, låt mig hålla om dig. Du behöver en kram!

Hahahaha precis vad jag tänkte om Mona idag när jag lyssnade på henne prata om prostitution som borde bekämpas, genom att inte prata om att sexförsäljing är tillåtet när en rik gubbe filma sexet för pengar, och då är det tillåtet.. Det är nog bara en insekt som kan dra sånna slutsatser och hoppas på att folk sväljer betet..

Det är inte mitt ädla jobb att utrota insekten, det är erat jobb att ignorera insekten..

Eller bli 85%are vare sig ni vill det eller inte..

Låt mig trycka upp foten långt upp i rövva som jag kan på dig inna du får ge mig en kram din clown, du har antgaligen så mycket hatoch rädsla inom dig efter alla dom djuren du ätit och fortsätter äta...

Det var nån som sa att människor "ärver" känslorna som djuret hade innan slakt, när man äter köttet..

Så ta inte ens i mig med dina rädda fingrar..

Kram gott folk
Senast redigerad av KungPungPat 2013-01-02 kl. 15:39.
Citera
2013-01-02, 18:08
Moderator
Sun Rulers avatar
Precis som tidigare påpekat så hör inte denna tråd hemma i religionsforumet. Försöker med konspirationsforumet om moderatorena accepterar den där./Mod
Citera
2013-01-02, 18:18
Medlem
skunkjobbs avatar
Vilka var de tidigare 12 budbärarna och varför misslyckades de med att föra fram sina budskap? Vad gör den 13:e bättre än de tidigare?
Citera
2013-01-02, 18:27
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Vilka var de tidigare 12 budbärarna och varför misslyckades de med att föra fram sina budskap? Vad gör den 13:e bättre än de tidigare?

Dom misslyckades nog inte..

Varje slut på tidscykeln så blir det en öppning till högre dimensioner..

Men bara dom som inte är totalt lurade av religioner och korruptionen skulle lyssna på budbärare..

Så det har antagligen varit cirka 15% som sticker till högre diemnsion och 85% var inte redo för att sluta repetera korta liv i 3e dimensionen..

Det verkar dock som att det här är sista tidscykeln nu och sen måste Jorden "ställas av" i cirka 55000 år medans radioaktiviteten försvinner efter mänsklighetens framgångrika sabotage av sin egen planet meden teknologi som kunde sätta mänskligheten fri..

Precis som budbäraren säger, men många fler säger samma sak.. Det har tagits val om Jorden på högre höjjder och ett av valen är att det inte får smällas några fler atoombomber på Jorden tills 15% som vill till högre dimension får komma dit..

Jag har hört soldater säga att det dykt upp Ufon och disarmerat atombomber medans misilen flög mot sitt mål.. Så det kan mycket väl stämma om man ser på "bevisen" som är väldigt få men antagligen verkliga..
Senast redigerad av KungPungPat 2013-01-02 kl. 18:31.
Citera
2013-01-02, 18:58
Medlem
Citat:
Dom misslyckades nog inte..

Varje slut på tidscykeln så blir det en öppning till högre dimensioner..

Men bara dom som inte är totalt lurade av religioner och korruptionen skulle lyssna på budbärare..

Så det har antagligen varit cirka 15% som sticker till högre diemnsion och 85% var inte redo för att sluta repetera korta liv i 3e dimensionen..

Det verkar dock som att det här är sista tidscykeln nu och sen måste Jorden "ställas av" i cirka 55000 år medans radioaktiviteten försvinner efter mänsklighetens framgångrika sabotage av sin egen planet meden teknologi som kunde sätta mänskligheten fri..

Precis som budbäraren säger, men många fler säger samma sak.. Det har tagits val om Jorden på högre höjjder och ett av valen är att det inte får smällas några fler atoombomber på Jorden tills 15% som vill till högre dimension får komma dit..

Jag har hört soldater säga att det dykt upp Ufon och disarmerat atombomber medans misilen flög mot sitt mål.. Så det kan mycket väl stämma om man ser på "bevisen" som är väldigt få men antagligen verkliga..

Vad är "the perks" med att vara i den fjärde dimensionen jämfört med tredje? Om fjärde dimensionen bara innehåller sallad till mat stannar jag gärna i tredje, så att säga.
Citera
2013-01-02, 19:01
Medlem
lcdtvs avatar
Citat:
Hahahaha precis vad jag tänkte om Mona idag när jag lyssnade på henne prata om prostitution som borde bekämpas, genom att inte prata om att sexförsäljing är tillåtet när en rik gubbe filma sexet för pengar, och då är det tillåtet.. Det är nog bara en insekt som kan dra sånna slutsatser och hoppas på att folk sväljer betet..

Det är inte mitt ädla jobb att utrota insekten, det är erat jobb att ignorera insekten..

Eller bli 85%are vare sig ni vill det eller inte..

Låt mig trycka upp foten långt upp i rövva som jag kan på dig inna du får ge mig en kram din clown, du har antgaligen så mycket hatoch rädsla inom dig efter alla dom djuren du ätit och fortsätter äta...

Det var nån som sa att människor "ärver" känslorna som djuret hade innan slakt, när man äter köttet..

Så ta inte ens i mig med dina rädda fingrar..

Kram gott folk

Känner mig trygg som 85%are, kan försäkra mig om att du känner mer hat & rädsla en vad jag gör!
Senast redigerad av lcdtv 2013-01-02 kl. 19:13.
Citera
2013-01-02, 19:04
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Vad är "the perks" med att vara i den fjärde dimensionen jämfört med tredje? Om fjärde dimensionen bara innehåller sallad till mat stannar jag gärna i tredje, så att säga.

Jo men vill du fortsätta äta kött så får du det..

Moder Jord kommer inte se dig som ett hälsosamt djur dock och du kommer antgaligen klassas som ett "problemdjur" som inte får hänga med till högre dimension..

Jo i 4e dimensionen tor jag inte ens att man äter..

Och i 5e dimensionen där vet jag nästan att dom inte äter, för där existerar inte tid och det du visualiserar dig blir verlighet direkt som jag förstår det..

Och därför kan inte hat , ilska , rädsla och diverse idiioti existera i dom högre dimensionerna och det är vi som ska lära oss vad det här livet går ut på och vad den här dimensionen är.. För att klara av att ta oss till högre dimensionerna.
Citera
2013-01-02, 19:08
Medlem
OppetSinnes avatar
Citat:

Moder Jord kommer inte se dig som ett hälsosamt djur dock och du kommer antgaligen klassas som ett "problemdjur" som inte får hänga med till högre dimension..

Och i 5e dimensionen där vet jag nästan att dom inte äter, för där existerar inte tid och det du visualiserar dig blir verlighet direkt som jag förstår det..

Och därför kan inte hat , ilska , rädsla och diverse idiioti existera i dom högre dimensionerna och det är vi som ska lära oss vad det här livet går ut på och vad den här dimensionen är.. För att klara av att ta oss till högre dimensionerna.
den 14e budbäraren berättade för mig att det enda som är annorlunda i femte dimensionen ä att de inte har några droger! Nu blev du allt orolig
Citera
2013-01-02, 19:09
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lcdtv
Känner mig trygg som 85%are, kan försäkra mig om att du är räddare en vad jag är!

Vad skulle jag vara rädd för då menar du?

Om jag vet om att döden inte är slutet på min existens?

bara för att jag var öppen för att lyssna på människor som varit döda, när chansen fanns .. Internet öppnade dörrarna för mig att lära mig vad som helst genom att ge alla människor en röst..

Ja grattis du får vara en 85%are hur länge du vill, för du kommer födas om och om igen i olika kroppar i 24 000 år till tills nästa gång nån annan planet kan flytta dig mellan dimensioner..

Men Jorden verkar dock vara söndersprängd och det är ganska intressant att lyssna på er som tror att ni kommer leva ett vanligt liv och gå i pension och acceptera slaveri för evigt medans robotar och maskiner tar semester..
Citera
2013-01-02, 19:12
Medlem
Citat:

Vem har sagt att jag äter kött? Jag frågade bara vad som var så mycket bättre med fjärde dimensionen, inte att jag ska klassas om ett "problemdjur".
Du menar alltså att du inte kan svara på vad som är förmånerna i fjärde dimensionen, men att i femte dimensionen så kan man göra vad man vill (förutom att hata, känna ilska och rädsla). Då kommer ju genast frågan om kärlek existerar utan hat. De är ju varandras motsatser så med din logik borde allting i femte dimensionen vara neutralt, för det finns ju inga andra motsatser. Allt du känner känns samma alltså. Jag stannar gärna här.
Citera
2013-01-02, 19:14
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OppetSinne
den 14e budbäraren berättade för mig att det enda som är annorlunda i femte dimensionen ä att de inte har några droger! Nu blev du allt orolig

dom har nog droger där som klår dom olagliga drogerna som fanns på den här Jorden den här tiden..

kan du höra om dom har det?

Jag har fått det beskrivet för mig av budbäraren hur dom lever i 5e dimensionen..

Han beskrev det som att dom sitter runt en brasa varje kväll och röker nånting och sen åker dom på resor i universum utan att röra sig från brasan.. Som en stor bildhologram ovanför brasan som alla kan ta del av.

Underbart som fan tycker jag det låter och jag får hoppas att dom laddat upp nått bra rök åt mig så jag kan vara med direkt runt brasan och flyga i universum..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in