• 1
  • 2
2013-01-01, 22:09
Medlem
Jag är en tjej mellan 25-28 år och har hittills inte haft något förhållande som lett till något särskilt seriöst. Enligt min tolkning har det berott mer på killarnas agerande än mina att det inte utvecklats. Men vem vet, de kanske har en helt annan syn på det hela.
Börjar komma upp i ålder som det börjar bli svårt att träffa nytt folk (killar) genom kompisgäng.
Jag hänger med studerande människor och skolan jag går på är de flesta mellan 19-21 år så det känns inte som jag har så mycket att hämta där. Jag har dejtat ett par yngre killar men antingen har det inte blivit något eller så har jag tyckt de är lite för barnsliga för mig vilket inte är något konstigt pga ålderskillnad.

En vän har sagt att hon tycker jag ska prova nätdejting. Men jag vet inte. Är det seriösa killar på dessa sidor? Eller bara killar som vill ligga? För dessa kan jag hitta på krogen, det behöver jag inte nätdejta för. Någon som har erfarenheter av nätdejting? Och vilka dejtsidor är mer seriösa än andra?

Tacksam för svar
Citera
2013-01-01, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gonegonegone
Jag är en tjej mellan 25-28 år och har hittills inte haft något förhållande som lett till något särskilt seriöst. Enligt min tolkning har det berott mer på killarnas agerande än mina att det inte utvecklats. Men vem vet, de kanske har en helt annan syn på det hela.
Börjar komma upp i ålder som det börjar bli svårt att träffa nytt folk (killar) genom kompisgäng.
Jag hänger med studerande människor och skolan jag går på är de flesta mellan 19-21 år så det känns inte som jag har så mycket att hämta där. Jag har dejtat ett par yngre killar men antingen har det inte blivit något eller så har jag tyckt de är lite för barnsliga för mig vilket inte är något konstigt pga ålderskillnad.

En vän har sagt att hon tycker jag ska prova nätdejting. Men jag vet inte. Är det seriösa killar på dessa sidor? Eller bara killar som vill ligga? För dessa kan jag hitta på krogen, det behöver jag inte nätdejta för. Någon som har erfarenheter av nätdejting? Och vilka dejtsidor är mer seriösa än andra?

Tacksam för svar

Jag brukar söka lyckan på knullkontakt. Det fungerar för mig
Citera
2013-01-01, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varldsmedborgare
Jag brukar söka lyckan på knullkontakt. Det fungerar för mig

Kanske inte framgick efter min text men jag är ute efter något som kan leda till något seriöst inte en kk
Citera
2013-01-01, 22:18
Bannlyst
Citat:
Kanske inte framgick efter min text men jag är ute efter något som kan leda till något seriöst inte en kk

Jag har fått seriösa relationer där ifrån
Citera
2013-01-01, 22:19
Medlem
killen30s avatar
klart det finns seriösa killar på dessa sidor. Välj sidor där man betalar är väl mitt tips, störst chans där skulle jag tro. Men ha inte förhöga förhoppningar och gå in med öppet sinne. Såna som bara vill ligga avslöjar sig rätt snabbt.

Lycka till
Citera
2013-01-01, 22:36
Medlem
AnCa89s avatar
Klart finns det seriösa killar på såna sidor. Som ngn annan sa välja en betald sida, jag personligen skulle föreslå mötesplatsen. Har träffat härliga killar därifrån som var seriösa,framgångsrika osv.
Undvik badoo, miumeet och annat skräp, meat WT och turkar aom hänger där.
Citera
2013-01-01, 22:53
Medlem
pillow76s avatar
Allt beror på vad du själv söker faktiskt! Man måste pussa några grodor innan man hittar den rätte!! Tro verkligen inte att du ska hitta mr perfect för det finns inte. Även om en kille ser skitsnygg ut så behöver det inte betyda att de behandlar dig väl. Finns det en till ett hopplöst fall som mig så finns det till dig med. Kärleken finns runt hörnet och dejtingsidor är en väg att gå...
Citera
2013-01-01, 23:04
Medlem
RUNeKAMrERs avatar
Du kommer bli bombad med PM nu så du bara vet, massa fina förslag.
Citera
2013-01-01, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killen30
klart det finns seriösa killar på dessa sidor. Välj sidor där man betalar är väl mitt tips, störst chans där skulle jag tro. Men ha inte förhöga förhoppningar och gå in med öppet sinne. Såna som bara vill ligga avslöjar sig rätt snabbt.

Lycka till

Ja det är sant iofs men vill inte slösa mer tid på killar som bara vill ligga.

Citat:
Ursprungligen postat av AnCa89
Klart finns det seriösa killar på såna sidor. Som ngn annan sa välja en betald sida, jag personligen skulle föreslå mötesplatsen. Har träffat härliga killar därifrån som var seriösa,framgångsrika osv.
Undvik badoo, miumeet och annat skräp, meat WT och turkar aom hänger där.

I vilken ålder har dessa killar varit.

Citat:
Ursprungligen postat av pillow76
Allt beror på vad du själv söker faktiskt! Man måste pussa några grodor innan man hittar den rätte!! Tro verkligen inte att du ska hitta mr perfect för det finns inte. Även om en kille ser skitsnygg ut så behöver det inte betyda att de behandlar dig väl. Finns det en till ett hopplöst fall som mig så finns det till dig med. Kärleken finns runt hörnet och dejtingsidor är en väg att gå...

Jag har pussat rätt många grodor som visat sig vara riktiga paddor letar inte efter en perfekt kille men vill ha en seriös kille som bryr sig om mig även utanför sovrummet så att säga.

Citat:
Ursprungligen postat av RUNeKAMrER
Du kommer bli bombad med PM nu så du bara vet, massa fina förslag.
Inte ett enda pm hitills faktiskt...
Citera
2013-01-01, 23:55
Medlem
RUNeKAMrERs avatar
Citat:

Inte ett enda pm hitills faktiskt...
Jag hade skickat PM men Du är för ung för mig så jag avstod.
Citera
2013-01-02, 02:42
Medlem
Trapeds avatar
Hur skulle du beskriva dig själv? och hur ser ditt liv ut, har du några speciella hobbys etc? En tjej med passion för något eller ett driv att ta sig någonstans blir direkt mer attraktiv, till skillnad fråna att sitta hemma hela dagarna. Klarar du av att få en kille att känna sig bra, attraktiv, som en beskyddare när han är runt dig?

Det är faktiskt så att även om man kanske i början inte hade någon tanke på att gå in i en relation, men sedan träffar en tjej som man trodde skulle vara oseriöst som sedan blev väldigt seriöst med, bara för att hon hade allt det som behövdes, väldigt feminin, spontan, skrattar åt ens skämt(en tjej som skrattar åt ens skämt blir direkt mer attraktiv) så någon som du faktiskt tycker är rolig är bäst att vara runt.

Håller du på med någon sorts träning? Det jag vill ha sagt är väl, om du vill ha en "bra" kille så måste du ha lite att ge tillbaks också. Om du har de yttre fördelarna och du märker att de ändå inte tar dig någonstans, då är det på de inre man får börja jobba med.

Se också till att du hamnar i olika ställen där du faktiskt träffar nya människor, datingsidor är ju rätt bra måste ja säga. Ju mer människor du kommer i kontakt med, ju större chans har du att träffa någon.
Citera
2013-01-02, 07:03
Medlem
Sinnes avatar
Citat:
...

Det är ingen skillnad. Det finns killar som vill ha relationer och killar som enbart vill ha sex, precis som på krogen. Det är din uppgift att sålla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in