• 1
  • 2
2005-04-28, 16:04
Medlem
jutsulegendens avatar
(Med risk fr att det tagits upp fr)

Vi r ju inne p frgan om det r ok att kolla in brsten.

Frgan blir ju d omvnt (o lite modifierad) kollar tjejer in killars paket?
Kollade ner p mig sjlv o fick se att mina nya jeans gav mig en manlig kamel-t. Fick man ju snabbt rtta till. Pinsamt om ngon sett den.
Citera
2005-04-28, 16:06
Medlem
Skre Sammys avatar
Jag har mrkt att vissa kvinnor sveper med blicken, men de verkar inte glo som man sjlv ibland gr
Citera
2005-04-28, 17:03
Medlem
Min brud kollar fan jmt p min balle. Nr jag e naken o nr jag har byxor, mnga tjejer gr det. Mrks nr man e i ett badhus Brudarna kollar som fan hehe..
Citera
2005-04-28, 17:09
Medlem
Tycker att deras blikar dras "nert" nr man gr i mjukisbyxor d man ser konjukturerna av "paketet".

MIna studier utspelar sig i affrer dr jag oftas gr runt i mjukisbyxor eftersom mina "inhandlingsdagar " oftas r p sn/lrdagar d man brukar vara bakis heller allmnt sl o vill bara glida omkring lite sknt.
Citera
2005-04-28, 17:17
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Ehrm... JakeTheSnake

Det r klart att dom tittar!
Citera
2005-04-28, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttezippo
MIna studier utspelar sig i affrer dr jag oftas gr runt i mjukisbyxor eftersom mina "inhandlingsdagar " oftas r p sn/lrdagar d man brukar vara bakis heller allmnt sl o vill bara glida omkring lite sknt.

De kanske dina byxor fr att du r sjaskigt kldd?
Citera
2005-04-28, 17:27
Medlem
Kassandras avatar
Klart att vi tittar! Problemet med er killar r ju att ni nu fr tiden gr omkring i pluffsiga byxor s man ser ju knappt nt! Men fr vi chansen s klart att vi kollar. Ni r ju allfr upptagna med annat fr att se det bara!
Citera
2005-04-28, 17:49
Medlem
ulvenas avatar
Kollar aldrig,
det r rtt ointressant faktiskt och absolut inget jag r speciellt intresserad av nr det gller "titta p killar"-biten
Tittar p annat om jag ser mn, frmst gon och ev. leende
Snt attraherar mig mer.
Citera
2005-04-28, 17:50
Medlem
Tesans avatar
Jag var utomlands fr ngra r sedan.
Kom en kille + tjej (flickvn tror jag) och la sig brevid mig, han hade ganska sm badbyxor och det strsta paketet jag ngonsin har sett!!!
Det gick verkligen inte att lta bli att stirra. Det var bara p med solbrillorna, lgga sig p mage och kolla.
Citera
2005-04-28, 17:57
Medlem
Av sammanlagda blickar som slngs p tuttar och "paket" bland heterosexuella tror jag 99% r p tuttar.
Citera
2005-04-28, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av internet
De kanske dina byxor fr att du r sjaskigt kldd?

Asg, s kan det ocks vara
Citera
2005-04-28, 18:36
Medlem
trollnolls avatar
Nej, det kan jag inte pst. Bara att man frsker smygkika p sin kille ibland

Det nrmsta jag kan komma sdr annar r nr man sitter i skolan, och lraren str framfr ens pulpet och frklarar ngon matte-grej, d man ibland tittar rtt fram och tnker: "Hmm... Nu kollar jag rtt p hans kuk. Undras om den r st..."
Och ungefr s lngt kom man innan man krktes eftersom han r cklig och strd
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in