Jag har nu ägnat ett par timmar åt att läsa igenom tidigare inlägg av 5 personer här i tråden som har skrivit lååånga inlägg här i tråden till stöd för TS, mästerkatten. Varför har jag då gjort det?
Jo för jag blev misstänksam när jag såg dessa inlägg, alla i samma stil med liknande dramaturgi som TS, som berättar om hur de har varit hatiska fanatiska SDare men nu säger "lagt ner " eller "ändrat åsikt" om sitt engagemang i SD, nån säger sigg luddigt vara kvar i partiet. Det är inget konstig med att ändra åsikt såklart och det kan ju alla göra men det skumma med de här personerna jag nämner är att i deras tidigare poster så ser man endast halvhjärtat stöd för sd och i de inlägg där de uttrycker SD stöd så formulerar de oftast nåt helt idiotisk i samma inlägg typ " jag haaaataar er allihop" eller "så fort jag blivit av med min förvaltare så kommer jag att ställa upp i kommunalvalet för SD" och liknande.
Däremot så framgick det i deras tidigare inlägg att: 2 kallar sig feminister, en är kvinna, två är HBTQ-vurmare och möjligen bögar när man läser mellan raderna, samtliga av dem försvarar judar

i flera trådar och flera av dem försvarar ihärdigt islam och svarta och de uttrycker avsky mot rasism och "vita medelålders män".
Nu säger jag inte att SDare inte kan passa in på ovanstående, det kan visst SDare göra, själv kommer jag nog att rösta SD och jag är kvinna och feminist, men just därför vet jag hur pass udda fågel jag är i dessa kretsar iaf här på flashback.
Jag finner det därför mycket osannolikt att majoriteten av de fd eller nuvarande SDare som skriver till stöd för TS här, att ALLA skulle vara feministiska bögar som hyllar islam i allmänhet och judar i synnerhet samt uttrycker sig som den mest average PK människa???????????????? Vilket då min granskning visar att de flesta som uttryckt starkt stöd för TS och skrivit långa inlägg i tråden är.
Vill påpeka att jag läser sjukt snabbt och är van vid textanalys. Jag tänker inte hänga ut dem med namn utan ni får kolla själva.
Undrar vad de sysslar med.