• 1
  • 2
2012-12-31, 13:32
Bannlyst
Hej ikväll firas det nya året in och frågeställningen är var det första mordet utfört av utomeuropeiska invandrare kommer utföras? Själv tror jag att malmö o stockholm drabbas hårdast ett antal knivskärningar och troligen skjutning tror jag kommer ske? Vad tror ni på i o i? Hur kommer babbarna att fira in 2013? Och var sker första mordet? Bränder osv kan man väl räkna med som vanligt?
Citera
2012-12-31, 13:35
Medlem
Messials avatar
År 2012 var bara minuter gammalt, när Ardiwan, en 15 årig pojke i Malmö, blev mördad.

Skall vi gissa att de första mordet sker efter midnatt, i Gangsterstaden Malmö?

Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
Hej ikväll firas det nya året in och frågeställningen är var det första mordet utfört av utomeuropeiska invandrare kommer utföras? Själv tror jag att malmö o stockholm drabbas hårdast ett antal knivskärningar och troligen skjutning tror jag kommer ske? Vad tror ni på i o i? Hur kommer babbarna att fira in 2013? Och var sker första mordet? Bränder osv kan man väl räkna med som vanligt?
Citera
2012-12-31, 13:36
Medlem
Mad monks avatar
Citat:

Muslimer har inte samma kalender som oss så de firar väl mest med att råna fulla svenskar skjuta raketer på skrämda pensionärer och sånt där som höjer kulturen.
Citera
2012-12-31, 13:36
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Trots allt så tror jag på någon liten "byhåla" runt 50-100 000 tusen invånare i sin kommun kommer att "vinna".
Vi kommer att vinna över Stockholm eller Malmö.
Fan vad det glädjer mig,

Flyktingpolitik skall bedrivas där misären är, INTE i Sverige.

"Förvånad"
Citera
2012-12-31, 13:43
Medlem
Vi får se om rekordet slås i natt. Vad tog det i vintras, 30 minuter?
Citera
2012-12-31, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Trots allt så tror jag på någon liten "byhåla" runt 50-100 000 tusen invånare i sin kommun kommer att "vinna".
Vi kommer att vinna över Stockholm eller Malmö.
Fan vad det glädjer mig,

Flyktingpolitik skall bedrivas där misären är, INTE i Sverige.

"Förvånad"
Intressant, kanske kan städer som borlänge boden karlstad osv utmana? Konstigt att ingen nämnt södertälje än?
Citera
2012-12-31, 13:50
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Intressant, kanske kan städer som borlänge boden karlstad osv utmana? Konstigt att ingen nämnt södertälje än?

Jooo, det är enkel matematik, Det är så oändligt många fler friktioner som lär uppstå i alla dessa småbyar kontra de få stora städerna.
Men som sagt, bara en gissning.

Vad "glad" jag blir om jag har rätt.

"Förvånad"
Citera
2012-12-31, 14:33
Medlem
StuGs avatar
Hmm, magkänslan säger någon småort på landet. Kanske i Norrland. Gissar på berusad svensk som - givet att dessa spännande möten är en ny företeelse i många av dessa småbyar - inte "har vett" att låta bli att säga ifrån vid akdegörelse eller dylikt. Sätter en femma på det.
Citera
2012-12-31, 15:12
Medlem
Snart så vet vi..kanske en dödlig raketattack strax efter tolvslaget?
Citera
2012-12-31, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IT-man
Snart så vet vi..kanske en dödlig raketattack strax efter tolvslaget?
Ja snart vet vi nu sitter invandrarna och planerar sina våldsdåd etuna fagersta ludvika kanske drabbas?
Citera
2012-12-31, 18:53
Medlem
StuGs avatar
Kankse skall man dela upp det i olika kategorier?
1. MENA vs MENA
a) dråp/"olycka"
b) kriminell uppgörelse
c) hustru/sambomord

2. MENA vs svensk
a) kriminell uppgörelse
b) hustru/sambomord
c) våldtäkt/överfall
d) rån/överfall

Gissar på 1 a, 1 b och 1 c i nämnd ordning som först ut att hälsa det nya året.

2 d bubblare på listan.
Citera
2012-12-31, 19:43
Medlem
chainmails avatar
Jag tror Malmö tar hem denna...

Apflockarna i Skåne har redan börjat löpa amok (pun intended). http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fo...re_7790130.svd

Citat:
Försökte misshandla uteliggare

Tre pojkar i 15-årsåldern greps natten till måndagen i Helsingborg för att ha försökt misshandla en uteliggare. En av dem försökte sparka mannen i huvudet och samtliga misstänks för försök till grov misshandel, skriver hd.se.

När de förts in till polishuset attackerade en av dem personalen och försökte bita inre befäl och bet en arrestvakt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in