Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Då var man snart gold V igen då.. sjunkigt från gold I till Gold IV på en vecka.
Visst fan gör jag misstag precis som alla andra, men det är inte rättvist att förlora varje match pga andra folk är dåliga när man själv spelar till perfektion av sin egen förmåga. Börjar fan allvarligt fundera på att lägga ned ranked, så jävla meningslöst att försöka med alla skrotnissar som man får på laget. VARJE.JÄVLA.GAME.
EDIT: Givetvis har man skitit ner hela sin MMR nu också.. förut fick jag +20-25 för vinst och -10-15 för förlust.. nu är det tvärt om nästan.
Skitsystem.
Håller med dig fullt. Satt igår och lirade från klockan 3 på eftermiddagen till klockan 12. Tror jag vann 1 eller 2 matcher. Har spelat väldigt mycket rankat och ligger i Silver V, så ska egentligen inte klaga på att jag ligger fel. Men nu känner jag verkligen att jag höjt mitt spel ( brukar lira adc eller mid ). Jag lasthittar bra, focusar bra i teamfights och positionerar mig bra.
Kan ta som exempel igår en match, där jag lirade lux. Jag började starkt med en 2/0 ledning mot fizz mid. I endgame gick jag 11/4 och en tristana i samma lag som låg på kanske samma. Ändå så lag hela laget under i kills. Alltså låg alla andra laget minus med 4/5 kills. De springer solo och facecheckar buskar hela tiden, springer solo utan wards etc. Förlurade tillslut efter 55 min, där jag och tristana pushade ner båda nexus turrets. Slutade på 11/8..
Gamet innan dess spelade jag adc. Då hade vi en xin jungle som glömde sin smite, som resulterade i att våran mid och support började totalt grina. Det gamet bestod av att lyssna på de två skrika ner rakt på junglern, medans jag försökte lugna de och sa att det inte var någon fara.
Gamet innan dess hade jag en toplaner som hette "Manuel1998". Hur det gick kan ni tänka er själva
Håller med dig, funderar starkt på att lägga ner skiten för jag orkar inte med denna otroligt dåliga community som konstant gråter över det minsta lilla, samt att de är riktigt kassa också.