Citat:
Ursprungligen postat av PickAhp
Första gången jag skriver i denna tråden, trodde inte de skulle behövas men nu har jag gått från guld 1 till guld 5 på drygt en vecka. Jag försöker alltid hitta mina egna misstag och lära mig av dem. Vad som gör mig så sjukt förbannad är att ingen förstår snowball

Varje game får den stackars junglaren ta emot kritik från top/mid som dör 1v1. Försöker verkligen förklara för dem att de inte ska gå aggresivt om snubben de möter har 1-0

Detta i sin tur leder till att jungle top/mid klagar på varandra och spelar dåligt..
Vad ska jag göra för att folk ska sluta klaga på junglaren? (Mainar ad)
Här har ni bevis
http://i.imgur.com/rGB2CUn.png
1-0 är väl inte jätteilla att försöka spela lite agressivt mot.
Men ja, jag har också märkt av gnället på junglare, även då jag själv spelar som det.
Då jag själv junglar brukar jag bara be mid/top ta det lugnare och spela mer defensivt, lyssnar de inte så försöker jag få bot lane att snowballa så mycket som möjligt, samt farma junglen.
Om jag kör bot lane så blir det oftast att man ber top/mid lugna ner sig, och säga att de klarar sig utan junglare etc.(om de spelar defensivt).
Blir även att jag försöker ganka mid då en 2 man gank på mid borde resultera i en kill eller bränd flash(funkar ganska bra då jag mainar twitch då jag väl kör ADC).