• 1
  • 2
2012-12-30, 21:38
Medlem
Från att sökt kunskap kring https://www.flashback.org/t2043062 av substansen letar jag nu kunskap efter vart JWH-018 fortfarande kan inhandlas?

Minns alla de nätbutiker som hade kilovis inne på lager för några år sedan.
Är allt detta redan konsumerat?
Citera
2013-01-01, 23:18
Medlem
Belows avatar
det finns nu med
Citera
2013-01-17, 15:38
Medlem
Kalaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Below
det finns nu med

Dock svårt att hitta sådana som skickar JWH till sverige, om du nu inte vill köpa 10kg från Kina......
Citera
2013-01-17, 19:37
Medlem
Vad jag hört så tar tullen i stort sett alla sådana paket som skickas från Kina..

Sen har jag knappast råd att riskera 500.000 KR, eller vad 10Kg nu kan kosta.
Citera
2013-01-17, 19:39
Medlem
Garfi3lds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spetterpan
Vad jag hört så tar tullen i stort sett alla sådana paket som skickas från Kina..

Bullshit!
Citera
2013-01-18, 17:41
Medlem
Då kanske det är dags att börja spara ihop lite pengar då
Citera
2013-01-19, 01:28
Medlem
ZonerIncs avatar
annat var det förr i tiden när man kunde beställa spice hem till dörren... Vettefan vad man ska göra nu när hemulen är nere också?? Någon som har tips på andra källor för RC's?
Citera
2013-01-19, 02:00
Medlem
Det kommer fortfarande till dörren, om du har ett brevinkast dvs. Testa SÖK, eller google. Det är inte så svårt. Till och med barnen grejar det.
Citera
2013-01-19, 02:06
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somasoma
Det kommer fortfarande till dörren, om du har ett brevinkast dvs. Testa SÖK, eller google. Det är inte så svårt. Till och med barnen grejar det.

Vilken idiot som helst kan väl googla upp ställen som fortfarande säljer tex JWH-018, det hela handlar om säkerheten att det kommer fram.
Är man en privatperson som inte har planer på att förse sig själv i 1000 år eller sälja vidare så är man intresserad av ställen som säljer 0.5-5g till vettiga priser, inte ligger i Kina/Indien osv och som är gröna då hjälper inte inlägg som "Google!" osv.

Jag anser mig själv som en som är relativt aktiv runt om och jag har då ingen aning om nån vettig som säljer JWH-018, kan inte säga jag letat så mycket men hade det varit så lätt som många säger så hade jag nog fan haft det hemma nu.
Citera
2013-01-19, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Vilken idiot som helst kan väl googla upp ställen som fortfarande säljer tex JWH-018, det hela handlar om säkerheten att det kommer fram.
Är man en privatperson som inte har planer på att förse sig själv i 1000 år eller sälja vidare så är man intresserad av ställen som säljer 0.5-5g till vettiga priser, inte ligger i Kina/Indien osv och som är gröna då hjälper inte inlägg som "Google!" osv.

Jag anser mig själv som en som är relativt aktiv runt om och jag har då ingen aning om nån vettig som säljer JWH-018, kan inte säga jag letat så mycket men hade det varit så lätt som många säger så hade jag nog fan haft det hemma nu.

Ursäkta, det var menat till ZonerInc.
Citera
2013-01-19, 23:53
Medlem
ZonerIncs avatar
Jo men jag tänkte att någon kanske kunde länka till nån bra sida eller är det här emot reglerna? Har kollat i olika trådar men vad jag har förstått beror det lite på varifrrån man beställer, ibland verkar det mesta bli busted
Citera
2013-01-19, 23:57
Medlem
Nakishs avatar
Spetterpan: Förväntar du dig att det ska gå att beställa inom Sverige eller?

Går ju att köpa rent från asien ("Rent..")
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in