• 3
  • 4
2013-01-02, 20:50
Medlem
elimicmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusbarsbuske
Alltså filmen i sig har inget somhelst bevisvärde, om du läser min trådstart så ser du att kameran stängs av. den andra filmen som har ett personligt bevisvärde för mig är filmad samtidigt i min sambo och mins sovrum, detta gör att vi kan utesluta att hon eller jag gått i sömnen. Jag har ingen lust att lägga upp en film av så privat karaktär på nätet.

Jag startade denna tråd för att få hjälp och nu har jag fått det, nu är jag nöjd och glad och loggar strax ut från detta konto för gott.

Såklart att de filmerna inte har någon betydelse. Jag menade naturligtvis att du riggade för nya händelser.

Har du verkligen ingen nyfikenhet what so ever att få reda på mer. Är släktingen osynlig, en dimma, typ hologram...... varför vill hon flytta tavlan, kan hon berätta mer om livet på andra sidan...??????

Hade något sådant här drabbat mig hade jag inte med en axelryckning varit nöjd med att veta vem det var. Här hade HD kameror rullat 24/7... Fast det är kanske för att jag är skeptiskt mot sådant här och letar bevis...
Citera
2013-01-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krusbarsbuske
Jag startade denna tråd för att få hjälp och nu har jag fått det, nu är jag nöjd och glad och loggar strax ut från detta konto för gott.

Vill bara veta en sak - sättet kameran stängts av på. Var batteriet slut på kameran? eller hade den stängts av med batteri kvar. Jag har inga följdfrågor på detta och frågar inte för att försöka hitta bortförklarningar. Hoppas på svar
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in