Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Vad skulle de ha Sundh till? De har ju massor med såna spelare Melker Karlsson är väl en av dem.
Visst jag gillar Sundh men sanningen är att han lyckades aldrig slå in sig på stort i HV-truppen, tre av fyra slutspel var han med om att skämma ut HV71 i kvarten. Den gången han vann guld var det verkligen inte han som var den tongivande.
Utöver det så måste det finnas riktigt goda skäl till att HV inte ville ha honom kvar. För skulle HV ha viljat det så hade det funnits pengar. Kanske han inte är riktig kry efter hjärnskakningen? Jag tror ni sitter på svarte petter jag.
Visst är det lustigt att en grovarbetande ofta mycket osynlig spelare i fjärde eller kanske femte linan i HV71 för Luleå anses vara en offensiv drömvärvning. Snart knycker ni väl Liket mitt framför ögat på oss oxå.
Offensiv drömvärvning? Ta inte i så du skiter på dig. Han passar fint in i lagbygget.
Skaik hade förmodligen tänkt ställa honom på isen. I vilken kedja eller liknande har jag ingen aning om.
Citat:
Ursprungligen postat av Pendek
Hedman. Osynlig i grundserien. I slutspelet så var han Luleås "buse" och stora hopp som skulle inspirera laget med sina tacklingar.
Enligt mig värdelös. Men vill ett lag slösa pengar på en spelare som har som uppgift att tacklas i ett slutspel så låt det gå. Väl investerade pengar...not.
Fin koll du har.
Svensson skulle väl vara Luleås "buse" om någon mopsade upp sig. Om nu inte buse är något man blir när man är duktig på att tackla.
Inte heller osynlig i grundserien utan körde på i samma stil ganska ofta där med. Fick inte alltid mycket istid och tjänar inte heller några stora pengar. Själv ser jag gärna en förlängning med honom.