2013-04-22, 12:14
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxness
Saxat från AB

Låter ju väldigt dramatiskt i vanlig ordning när AB slår på stora trumman...men Pelles och Hurtubuises kontrakt hade väl.gått ut va?

Jävla pajasjournalistik... Det är ju som du säger att de hade utgående kontrakt.
2013-04-22, 13:10
Avslutad
Inget förlängt med Hurtubuise som jag ville, bra då kan Brynäs ta honom

Kanske den spelare jag är mest besviken på unde kvalserien.
2013-04-22, 15:58
Avslutad
Hanses klar för Almtuna enligt Madhawk, bara att önska Erik lycka till och tacka honom för dom åren han representerat världens bästa klubb.

http://mrmadhawk.se//2013/april/hanses-nobbar-rogle-gar-till-almtuna.html
Senast redigerad av kungalfonzo 2013-04-22 kl. 16:00.
2013-04-22, 16:02
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wollakosota
Omark kan ju lockas av att få bo i Göteborg med.. En väldig skillnad mellan städerna menar ja

Ja, for att bo i Goteborg far ju inte vem som helst gora.
2013-04-22, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biancoceleste
Tolkar du Salos uttalande som att Jakobs är en kille som spelar tufft/hårt? Det gör då inte jag.

Att någon är "tuff att möta" tolkar jag som att personen i fråga jobbar hårt och smäller på, ja.
Jakobs kanske jobbar men han är ändå liten och rätt klen.
2013-04-22, 17:16
Medlem
Verbeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KodnamnKent
Att någon är "tuff att möta" tolkar jag som att personen i fråga jobbar hårt och smäller på, ja.
Jakobs kanske jobbar men han är ändå liten och rätt klen.

Det gör inte jag explicit. Visst det kan vara så men lika gärna någon som har ett bra passningsspel och bra på skridskorna.
2013-04-22, 17:44
Medlem
Schnurvels avatar
Har ju knappast varit nån hemlighet, men tänkte skriva det här nu när det är officiellt:

http://www2.lhc.eu/artikel/35747/

Hagge är hemma! Ska bli riktigt spännande att se honom i Elitserien!
2013-04-22, 20:44
Medlem
ett kadavers avatar
Hurtubise ut och Jakobs in. Vettefan om jag är så nöjd med det. Att byta ut en kille som spelat i föreningen i två år och varit med att spela upp oss (även om han inte var tongivande i KS) mot en moring är inte nått jag spontanjublar över.

Hanses till Almtuna och Bellissimo till Luleå har för övrigt blivit klart.
2013-04-22, 20:53
Medlem
Laxnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett kadaver
Hurtubise ut och Jakobs in. Vettefan om jag är så nöjd med det. Att byta ut en kille som spelat i föreningen i två år och varit med att spela upp oss (även om han inte var tongivande i KS) mot en moring är inte nått jag spontanjublar över.

Hanses till Almtuna och Bellissimo till Luleå har för övrigt blivit klart.

Hockeyvärlden är bra knepig ibland
2013-04-22, 21:00
Medlem
Lite tveksam till värvningen av Bellissimo men får hoppas han kan utvecklas med Hento som målvaktstränare!
2013-04-22, 21:31
Avslutad
Hanses hyllar Gränby Ishall? Undrar om han är full när han gör det uttalandet? Kan vara Sveriges i särklass tråkigaste ishall att vara i

http://www.unt.se/sport/nyforvarvets-ovantade-hyllning-till-granbyhallen-2389577.aspx
2013-04-22, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Lite tveksam till värvningen av Bellissimo men får hoppas han kan utvecklas med Hento som målvaktstränare!

Dom fans som ropade på Sm Guld nästa säsong i Luleå får nog ändra sig efter denna värvning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in