2013-09-06, 17:08
Medlem
Draedons avatar
Senaste ryktet till mäcktiga LIF: Anssi Salmela http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7556
2013-09-06, 17:37
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Senaste ryktet till mäcktiga LIF: Anssi Salmela http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7556
Funkar för mig. Men det räcker inte med en värvning.
2013-09-06, 17:39
Medlem
€rics avatar
Citat:

Ryktas väl till de flesta klubbar som behöver en back med någorlunda offensiv
2013-09-06, 17:52
Medlem
Damacys avatar
Citat:

Får man sparken ifrån ett ryskt lag på grund av en fylleskandal så borde man ha en rätt bra skopa sisu i sig, den saken är säker!

Men det känns ju inte särskilt stabilt för Leksands del att man sparkar vad jag antar skulle vara en topp 4-back en vecka innan premiären. Hur det än går för Leksand i vinter så blir det en intressant följetång. Lagfesterna bör ju bli något utöver det vanliga om inte annat...
2013-09-06, 17:58
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Sedan när framstod Svenska Fans som seriös?

Finns kanske en liten skara med vettiga skribenter utspridda bland ett fåtal lag, men i det stora hela är deras hockeysektion (har ingen koll på fotbollen) ett stort skämt.

Har aldrig sett svenskafans som en bra sida men jag antog att de faktiskt försöker att vara seriösa.
2013-09-06, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Det var ju någon nöt till skribent (?) på Leksands svenskafans-sida som ansåg att han var en toppback i Elitserien och givit honom 4 av 5 i betyg, man undrar hur man ens kan ge honom tillåtelse till att skriva saker på en sida som ska framstå som seriös...

Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Sedan när framstod Svenska Fans som seriös?

Finns kanske en liten skara med vettiga skribenter utspridda bland ett fåtal lag, men i det stora hela är deras hockeysektion (har ingen koll på fotbollen) ett stort skämt.

Sist jag antydde något liknande blev jag bombad med motargument som inte borde ses i skrift. Men visst, det finns några guldkorn även på "Svenska Fans".

Lite trist att inte ett forum som Svenska Fans kan ta ett steg uppåt i kvalité. Forumet har en genial plattform och borde ha en större plats i hockeyvärlden.
2013-09-06, 18:50
Medlem
wemas avatar
Citat:
Däremot kan Leksand tvingas betala Spangs lön hela säsongen. -Aftonbladet

Jaha, ska vi börja med den karusellen igen? Antar att man kommer betala ut lön tills det att Spang finner en ny klubb.
Personligen trodde jag inte på Spang när han värvades. Försäsongen har bekräftat detta.

Antagligen/förhoppningsvis har inte Spang gjort ett allt för stort avtryck i omklädningsrummet för att på så vis rubba harmonin i laget, om det finns en sådan.

Timander, Raffl och Forsberg har lämnat gigantiska hål efter sig. Men vi visste ju på förhand att det skulle bli ett mission impossible att fylla de hålen.
Bortsett från målvaktssidan tycker jag att vi hade en bättre trupp förra säsongen.
2013-09-06, 19:23
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Jaha, ska vi börja med den karusellen igen? Antar att man kommer betala ut lön tills det att Spang finner en ny klubb.
Personligen trodde jag inte på Spang när han värvades. Försäsongen har bekräftat detta.

Antagligen/förhoppningsvis har inte Spang gjort ett allt för stort avtryck i omklädningsrummet för att på så vis rubba harmonin i laget, om det finns en sådan.

Timander, Raffl och Forsberg har lämnat gigantiska hål efter sig. Men vi visste ju på förhand att det skulle bli ett mission impossible att fylla de hålen.
Bortsett från målvaktssidan tycker jag att vi hade en bättre trupp förra säsongen.

Man betalar tills han hittar ny klubb eller betalar en viss del beroende på om Leksand tex accepterar att betala en viss % om han skriver på för en ny klubb.

Så chansen att ni ska betala full lön är ju i princip minimal..
2013-09-06, 19:42
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Man betalar tills han hittar ny klubb eller betalar en viss del beroende på om Leksand tex accepterar att betala en viss % om han skriver på för en ny klubb.

Så chansen att ni ska betala full lön är ju i princip minimal..
Den är ju tillräckligt stor för att aftonbladet ska kunna göra en stor grej av det iallafall.
2013-09-07, 00:02
Medlem
m4tt145s avatar
Någon i Skellefteå som ångrar att ni släppte Vesche? 4 poäng i Zagrebs KHL debut då man körde över Moskva med bland annat Radulov. Haha
2013-09-07, 00:09
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Någon i Skellefteå som ångrar att ni släppte Vesche? 4 poäng i Zagrebs KHL debut då man körde över Moskva med bland annat Radulov. Haha
Han fick inte chansen ordentligt i Skellefteå.
2013-09-07, 01:16
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145

Nu kommer han säkert göra fyra poäng varje match han spelar...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in