• 1
  • 2
2012-12-29, 14:20
Medlem
Armadass avatar
Jag har ett xbox som ligger och skrpar med Ixtreme 2.0 i sig som blivit bannat, vilket gr att ja inte kan spela nyare spel.
Innan jag kpte min ps3,a kunde jag kringg detta problem med att lgga in nn sorts fil p ett usb minne som gjorde att tex Skyrim gick att spel nd.

Vill f detta att fungera igen men har ingen aning om hur man gjorde eller vad programmet hette man behvde fr att f ner sjlva "filen".

Lste guide, till detta p hemsidan www.psxcare.com men deras forum verkar vara nere s frgar om hjlp hr.

Tack p frhand.
Senast redigerad av Armadas 2012-12-29 kl. 14:27.
Citera
2012-12-29, 14:40
Medlem
Det r vl bara p Live du inte kan spela, eller om det r anslutet till internet?
Citera
2012-12-29, 15:09
Medlem
Armadass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foley83
Det r vl bara p Live du inte kan spela, eller om det r anslutet till internet?

Nope, ldre spel funkar felfritt. Men de nyare spelen jag har till det funkar inte. De fungerade innan de blev kaputt.
Citera
2012-12-29, 16:43
Medlem
Svantesson666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armadas
Nope, ldre spel funkar felfritt. Men de nyare spelen jag har till det funkar inte. De fungerade innan de blev kaputt.
Du behver uppdatera till iXtreme LT+ 3.0. Sedan kan du spela alla spel igen.
Citera
2012-12-29, 17:07
Medlem
Armadass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svantesson666
Du behver uppdatera till iXtreme LT+ 3.0. Sedan kan du spela alla spel igen.

Har inget intresse av att lgga ned pengar p ett skrotat xbox. Jag kunde spela skyrim tidigare med hjlp av det ja nmnt tidigare.
Citera
2012-12-29, 19:02
Medlem
Svantesson666s avatar
Citat:
Har inget intresse av att lgga ned pengar p ett skrotat xbox. Jag kunde spela skyrim tidigare med hjlp av det ja nmnt tidigare.
Otur att du inte kan det lngre d. Och eftersom du inte kommer kunna spela det igen utan att gra som jag sger s fr du kpa spelet original, d funkar det utmrkt igen.
Citera
2012-12-29, 20:06
Medlem
Armadass avatar
Citat:
Otur att du inte kan det lngre d. Och eftersom du inte kommer kunna spela det igen utan att gra som jag sger s fr du kpa spelet original, d funkar det utmrkt igen.

Hmm, blev bannad. Spelet slutade fungera. Man kunde spela det med hjlp av ett program jag efterlyser fr att ladda ned ett sorts "crack" till spelet. Jag minns inte hur man gjorde, drfr jag frgar hr.

Jag har ju gjort det tidigare s jag vet att de gr.
Citera
2012-12-29, 20:48
Medlem
Svantesson666s avatar
Citat:
Hmm, blev bannad. Spelet slutade fungera. Man kunde spela det med hjlp av ett program jag efterlyser fr att ladda ned ett sorts "crack" till spelet. Jag minns inte hur man gjorde, drfr jag frgar hr.

Fel. Det slutade inte att fungera fr att du blev bannad utan fr att du uppdaterade din dashboard.
Citera
2012-12-29, 21:37
Medlem
Armadass avatar
Citat:
Fel. Det slutade inte att fungera fr att du blev bannad utan fr att du uppdaterade din dashboard.

Kan ha varit s. Kunde fortfarande spela skyrim med hjlp av detta crack jag la in p ett usbminne. Det jag vill t.
Citera
2012-12-29, 21:39
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Kan ha varit s. Kunde fortfarande spela skyrim med hjlp av detta crack jag la in p ett usbminne. Det jag vill t.

Kanske dags att lsa och ta t dig utav vad det r han sger istllet..
Citera
2012-12-29, 21:43
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Svante har rtt och du fel. Nya spel har en uppdatering i sig som r nyare n ditt Flash, och d tar uppdateringen ver och uppdaterar ver ditt Flash och sen r det borta. Usbminnet hade du vl activate iso p eller? Det hjlper inte eftersom ditt flash inte finns lngre. Du mste flasha om eller spela original.
Citera
2012-12-30, 01:37
Medlem
playboykungens avatar
Citat:

Spel slutar inte fungera bara fr att xboxet r bannad fixa RGH s kan man ta bort flaget
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in