2012-12-29, 11:50
Medlem
Tjo!

Jag är nyinflyttad i Linköping, någon som kan tipsa om någon affär som har ett bra brett utbud av färska, fräscha grönsaker? Eller finns det möjligtvis någon saluhall eller grönsaksmarknad?

Finns det någon affär som satsar extra hårt på ekologisk mat?

Tack
Citera
2012-12-29, 12:14
Medlem
Artsys avatar
Vet inte om det duger för herrn, men Ica-maxi har ett brett utbud med ok kvalité
Citera
2012-12-29, 12:20
Medlem
Det duger säkert utmärkt, var ligger ica maxi? Själv bor jag i Tannefors så det ska ju helst inte vara alltför långt bort.
Citera
2012-12-29, 12:31
Medlem
papaemerituss avatar
Lucullus/Hemköp i Filbyter gallerian?
Citera
2012-12-29, 12:31
Medlem
papaemerituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoddic
Det duger säkert utmärkt, var ligger ica maxi? Själv bor jag i Tannefors så det ska ju helst inte vara alltför långt bort.

Tror han syftar på den ICA Maxi som ligger vid Tornby.
Citera
2012-12-29, 12:34
Medlem
Artsys avatar
Citat:

Ica-maxi ligger lite utanför centrum i tornby-området, ganska många stenkast från tannerfors. Går bussar dit från resecentrum
Citera
2012-12-29, 12:35
Medlem
negerbarns avatar
Citat:

Du ser det från IKEA. Ica Maxi är nog mitt hetaste tips också.
Citera
2012-12-29, 12:37
Medlem
Hmm, ja det är ju en bit dit ut. Får ge det en chans någon dag. Ska testa hemköp också.

Någon mer som kan tänkas ha ett bra tips?
Citera
2012-12-29, 12:48
Medlem
Citat:
Hmm, ja det är ju en bit dit ut. Får ge det en chans någon dag. Ska testa hemköp också.

Någon mer som kan tänkas ha ett bra tips?
Östenssons, rätt nyöppnat och mkt fräsch butik som ligger i ullstämma.
En bit efter ekholmen centrum vars Ica också har duglig frukt!
Citera
2012-12-29, 12:49
Medlem
Ok!

Tack så mycket för de olika tipsen!
Citera
2012-12-29, 22:02
Medlem
När det gäller ekologiska produkter kan jag rekommendera ICA Maxi och Coop Forum (som ligger nästan granne med ICA Maxi), jag tycker de har det bredaste utbudet. Willys i Skäggetorp har en bra grönsaksdisk, jag vet inte om Willys i Ekholmen (som du kanske har närmare till) har lika mycket, men kan vara värt att ta en titt om du ska ditåt någon gång.
Citera
2012-12-29, 22:17
Medlem
Jag åkte iväg till Östenssons i Ullstämma idag bara för skojs skull. Riktigt fräsch och fin butik, bra organiserat och framför allt rymligt och inte så mycket folk.

Kan rekommenderas...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in