Flashback bygger pepparkakshus!
2005-04-27, 21:29
Medlem
unikums avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...637439,00.html
Citera
2005-04-28, 11:03
Medlem
linuxs avatar
Det var nog för att han sov I Sverige skulle det knappt bli böter.
Citera
2005-04-28, 16:48
Medlem
Affelindos avatar
Jag tror absolut att det skulle bli en kännbar dom i Sverige också. Jag skulle faktiskt tro att det skulle rubriceras våldtäkt och inte sexuellt övergrepp.

Det här är lika illa som om en sovande tjej hade blivit utnyttjad. Mannen i fråga hade ju enligt utsago klargjort för kvinnan att han inte var intresserad eftersom han skulle bli pappa och gifta sig.

Jag förstår inte vad den här tråden gör i humor. Moderatorer, flytta till kriminologi och juridik.
Citera
2005-04-28, 18:11
Medlem
Läste för en vecka sedan om en likande sak i Sverige. Sett det ett par gånger förut också.
Citera
2005-04-28, 18:28
Medlem
Usch, det måste kännts förnedrande för honom att ha blivit våldtagen på det där sättet. Han satt säkert i duschen timmar efteråt och bara grät. Man blir ledsen när man tänker på det. Vissa kvinnor är verkligen ondskefulla.
Citera
2005-04-28, 18:40
Medlem
linuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Usch, det måste kännts förnedrande för honom att ha blivit våldtagen på det där sättet. Han satt säkert i duschen timmar efteråt och bara grät. Man blir ledsen när man tänker på det. Vissa kvinnor är verkligen ondskefulla.

Om jag inte minns fel så tror jag att jag läste nånstans att han faktiskt brast i gråt.
Citera
2005-04-28, 21:54
Medlem
fattonys avatar
Även om det var skönt så kan jag inte låta bli att tänka på hur ångerfull man skulle vara. Tänk ändå om man nu ska gifta sig osv.. nej fyfan. Och vad gör den i humor?!
Citera
2005-04-28, 21:57
Medlem
techno_the_kings avatar
vem skulle inte vilja bli våldtagen av en brud,skulle absolut inte gnälla
Citera
2005-04-28, 22:09
Medlem
god mats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Jag tolkar det som att du är sarkastisk, ironisk eller nåt ditåt. Jag fattar inte varför folk tycker det här är nåt kul. Jag skulle verkligen må dåligt av nåt sånt här. Jag föredrar att välja vilka tjejer som tar min kuk i munnen. Och jag föredrar att vara vid medvetande. Det här är en kvinna som han inte ville ha sex med och dessutom delar upplevelsen med ett gloende 40-årigt äckel. Grymt förnedrande.

Jag skulle må förjävligt. Även om jag har inte varit med om nåt liknande tror jag säkert att jag skulle gråta och inte vara så sugen på sex de närmaste dagarna (veckorna). Jag hatar verkligen när sexpartners tafsar på mig (på kuken) när jag sover. Ett sånt här övergrepp när två personer man inte alls vill ha sex med ger sig på en skulle vara tusen resor värre.

Jag kan haja om personer med väldigt traditionell/inskränkt/sexistisk syn på kön och sexualitet tycker att det finns humor i det här. Men jag gör det inte.
Citera
2005-04-30, 00:36
Medlem
unikums avatar
Hade det hänt mig så hade jag bara tagit ett fast grepp om hennes huvud och sagt "sug hårdare bitch".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in