2012-12-28, 17:55
Medlem
Aftonbladet visar en film dr en surfare i Australien blev attackerad men verlevde? Br vr instllning gentemot hajar vara nnu mer frsiktig i framtiden? Ngon som vet mer om situationen?
Citera
2012-12-28, 17:58
Medlem
nanoballes avatar
r man med i leken fr man leken tla. Han fr se det frn den ljusa sidan, nu har han en riktigt bra fiskehistoria att bertta ver ett par l. Inte mnga som ftt sitt finger amputerat av en haj.
Citera
2012-12-28, 18:04
Medlem
Angende just denna situationen vet jag inte ngot.
Men har stt en del dokumentrer (minns inte namn p dom) och enligt dom r hajar inte "direkt farliga" fr oss mnniskor.
Vithajen till exempel tuggar inte p oss utav hunger utan utav nyfikenhet, eller misstolkning av att vi r en ful grsl som ligger och gttar p ytan..

I dokumentren nmnde dom att fler mnniskor dr av vendingmachines n av hajar per r.
Smlustig fakta..
Mitt tips r att googla ngon haj-dokumentr.
kunde hetat the great White eller ngot och kolla p dom.
intressanta och lrorika.

Simma lungt!
Citera
2012-12-28, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nanoballe
r man med i leken fr man leken tla. Han fr se det frn den ljusa sidan, nu har han en riktigt bra fiskehistoria att bertta ver ett par l. Inte mnga som ftt sitt finger amputerat av en haj.

hehe ja

Citat:
Ursprungligen postat av Diskofeber
Angende just denna situationen vet jag inte ngot.
Men har stt en del dokumentrer (minns inte namn p dom) och enligt dom r hajar inte "direkt farliga" fr oss mnniskor.
Vithajen till exempel tuggar inte p oss utav hunger utan utav nyfikenhet, eller misstolkning av att vi r en ful grsl som ligger och gttar p ytan..

I dokumentren nmnde dom att fler mnniskor dr av vendingmachines n av hajar per r.
Smlustig fakta..
Mitt tips r att googla ngon haj-dokumentr.
kunde hetat the great White eller ngot och kolla p dom.
intressanta och lrorika.

Simma lungt!

OK, tack fr inputen! Ska gras!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in