2005-04-27, 18:47
Medlem
nachos avatar
Det slog mig att det nyligen var tredje gången jag blev heltänd på en tjej som typ har svenska flaggan på sin Lunarsida, citerar Ultima Thule-låttexter och/eller är med i Sverigedemokratisk Ungdom. Jag har inga politsika sympatier åt det hållet. Men det är tydligen nåt hos dom som gör mig kåt. Nån som har upplevt nåt liknande?
Citera
2005-04-27, 19:04
Medlem
Tänder enbart på naziluder men vi spelar lite i samma division du och jag.
Citera
2005-04-27, 19:12
Medlem
Goblins avatar
Jag har vid ett par tillfällen "testat" rollen som rasist för att kolla hur folk reagerar. Konstigt nog så verkar brudarna bli mer intresserade av mig än om jag är neutral .
Citera
2005-04-27, 19:24
Medlem
..

Brudar tycker om allt som har med spektakel, våld och känslostormar att göra.
Hur beter du dig för att spela "rasist"?
Citera
2005-04-27, 19:25
Medlem
Askas avatar
Konstigt... är bland det mest avtändande jag kan tänka mig. Tyder på ointelligens vilket är ytterst osexigt...
Citera
2005-04-27, 19:32
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storidiot
Brudar tycker om allt som har med spektakel, våld och känslostormar att göra.
Det stämmer nog på en del killar också. Mig till exempel. Jag tror det är ilskan, aggressiviteten, hatet hos de där tjejerna som får mig att kicka. Vad man än tycker om deras åsikter så finns det en energi där. En energi som kan omvandlas till sexuell energi och passion.
Citera
2005-04-27, 19:41
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aska
Konstigt... är bland det mest avtändande jag kan tänka mig. Tyder på ointelligens vilket är ytterst osexigt...

Kan bara instämma. Jobbade med en tjej som var charmig och såg helt ok för ett antal år sen som jag började flirta lite med. Jävlar vad ful hon blev när hon visade sig vara rasist
Citera
2005-04-27, 19:42
Medlem
onits avatar
Förstår inte vad som skulle vara så attraktivt med trångsynta människor.
Citera
2005-04-27, 19:56
Medlem
...

Ointelligens det är att acceptera negeridealen som blir nerskitna i halsen på ungdomar av MTV och andra slaskmedia ...att svälja de PK-politrukernas verklighetsfrämande lögner med hull och hår det är ointelligens det...
Vore ni verkligt intelligenta så skulle ni märka att vårt samhälle håller på att kantra p.g.a. att personer som just tror de är "intelligenta" försöker påverka det i enlighet med sina bästa "intelligenta" förmågor.
Citera
2005-04-27, 19:57
Medlem
Vlad Tepess avatar
.. Dem kan vara rätt upphetsande ja, men när dem öppnar munnen och försvarar sina idiotiska åsikter så har jag en tendens att börja asgarva och tappa den blicken.
Citera
2005-04-27, 20:05
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storidiot
Ointelligens det är att acceptera negeridealen som blir nerskitna i halsen på ungdomar av MTV och andra slaskmedia ...att svälja de PK-politrukernas verklighetsfrämande lögner med hull och hår det är ointelligens det...
Om dessa ord hade kommit ur en söt blond 16-årig flickas mun så hade jag velat vräka upp henne på soffbordet direkt. Jag tycker det är dumehter i sak, men det är så skönt aggressivt och det reagerar jag djuriskt på.
Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Tepes
.. Dem kan vara rätt upphetsande ja, men när dem öppnar munnen och försvarar sina idiotiska åsikter så har jag en tendens att börja asgarva och tappa den blicken.
Ett alternativ kunde va att täppa till hennes dumma trut med din kuk?
Citera
2005-04-27, 20:38
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Det stämmer nog på en del killar också. Mig till exempel. Jag tror det är ilskan, aggressiviteten, hatet hos de där tjejerna som får mig att kicka. Vad man än tycker om deras åsikter så finns det en energi där. En energi som kan omvandlas till sexuell energi och passion.
Måste hålla med på det!
Är inte alls lagd åt det rasistiska hållet, men många tjejer med sådana åsikter är oerhört heta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in