2005-09-15, 22:21
Medlem
comendantes avatar
Nä fyfan vad avtändande det skulle vara om en tjej vore rasist, men om hon är riktigt snygg så kanske jag inte direkt hade struntat i att knulla henne om chansen komer
Citera
2005-09-15, 22:28
Medlem
urughos avatar
Brudar som är rasistiska brukar ofta, enligt min erfarehet, vara ena riktiga styggelser, suggor med 2m breda arslen alltså! Dom är väl bittra för att dom inte kan få nån sån där " gangster-rappande" kille med invandrar bakgrun, som dom flesta tjejer sätter högt värde på. Därav deras bitterhet= rasism!

Dessutom är rasistiska åsikter bland dom mest efterblivna man kan ha om ni frågar mig!!
Citera
2005-09-15, 22:29
Medlem
Nej, för fan. Såna tjerjer är nästan alltid skabbiga och äckliga.
Citera
2005-09-16, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mikado
Moderator jävel Stäng Tråden!!
Varför det, om jag får fråga? För att den inte passar gunstig junker?

// Roger P.
Citera
2005-09-16, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asnan
Jag förstår inte ens vad som är rasistiskt med henne?.
SDU är inte rasister, Ultima Thule är inte rasister och den svenska flaggan är inte rasistisk.

Självklart är inte något av det du skriver rasistiskt. Men varför tror du en 15-16 åring har dessa grejer på sin sida? SDU och thule kan hävda hur mycket de vill att de inte är rasister, och det kan mycket väl stämma. Men faktum är att de ungdomar som dras till detta gör det p.g.a sin invandrarfientlighet. Generellt sett.

En tonåring sjunger inte nationalsången och viftar med svenska flaggan i dagens Sverige såvida de inte vill "provocera" och sticka ut.

Offtopic: Och så fayttar jag ändå inte varför man ska hylla Sverige. Är det ett så bra land? Jag hatar invandringspolitiken, jag hatar sossarna, alla nerskärningarna, de höga skatterna på allt, straffsystemet, rättsväsendet, alla förbud. Tycker inte nåt fungerar som det ska. Jag är inte stolt över det här landet alls. Men tydligen är "rasisterna" det för när de hyllar sverige med flagga och nationalsång hyllar de även det politiska systemet och allt det åstadkommit genom åren. De tänker de inte på de nötterna
Citera
2005-09-16, 08:39
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Då menar Du alltså att det aldrig kan bli något mellan oss?

// Roger P.

Finns alltid undantag som bekräftar regeln, men om du är ett Roger... ja, det är tveksamt.
Citera
2005-09-16, 08:53
Medlem
XenuHubbards avatar
Det vore naturligvis skitkul att ta en sån kvinna bakifrån och börja skrika "JAK ÄR EN NEKER! JAK ÄR EN NEKER!" när det började ta sig.
Citera
2005-09-16, 08:58
Medlem
Rasisttjejer tänder mig inte, det känns så "fjortis".
Dock tänder jag på tjejer som är rasmedvetna på ett annorlunda sätt.
Mitt ex hyste nazistiska sympatier i smyg och skulle aldrig knulla något som var "mörkt".
Min nya tjejer tänder bara inte på andra raser. Hon vet inte varför, hon är inte rasist men hon tycker inte de är vackra.

Sen är ju frågan varför jag tycker de här tjejerna blir så mycket extra sexiga, ja det vet jag faktiskt inte.
Citera
2005-09-16, 09:53
Medlem
Nej, inte ens om rasisten vore den sista människan av motsatt kön på planeten skulle jag bli attraherad. För skilda värderingar helt enkelt.
Citera
2005-09-16, 11:58
Medlem
GucKishs avatar
ja, nazibrudar är jätteroliga.
Citera
2005-09-16, 16:10
Medlem
urughos avatar
[quote=Bengts_ grabb]
Citat:
Självklart är inte något av det du skriver rasistiskt. Men varför tror du en 15-16 åring har dessa grejer på sin sida? SDU och thule kan hävda hur mycket de vill att de inte är rasister, och det kan mycket väl stämma. Men faktum är att de ungdomar som dras till detta gör det p.g.a sin invandrarfientlighet. Generellt sett.

Tja, ungdomar ( även vuxna) som har rasistisk åsikter, som går och gör hitlerhälsningar och beter sig allmänt intelligent, är i mitt tycke oftast mycket förvirrade personer som egentligen inte fattar vad dom håller på med. Hörde av en kompis som var på demonstration i Stockholm mot rasism( det hade då samlats ett gäng mot demonstranter, skinheads alltså, som skulle ge dom på käften, men dom fick själva dyngstryk ) berättade att dom såg en anti demonstrant som själv var mörkhyad. Hur jävla smart är man då?
Citera
2005-10-08, 08:11
Medlem
Hallós avatar
Vad menas med topicen? Orkade inte läsa i genom alla inlägg för de flesta var så extremt korkade. Vad är en rasist då? En som är stolt över sitt ursprung och sin nationalitet? I så fall: Ja, jag tänder på "rasistiska" tjejer. Alla mina flickvänner har haft samma värderingar som mig själv, för annars är det ju en aning svårt om man ska behöva starta lägenhetsbråk varje dag. Min defination av en rasist är: En som inte tolererar och/eller talar nedvärderande om andra människor pga hudfärg och ursprung. Det är en rasist för mig. Och det gäller ju givetvis alla raser och folk, eller? Nej, förlåt, enligt etablissemanget så heter det ju "OMVÄND" rasism...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in