Citat:
Ursprungligen postat av asnan
Jag förstår inte ens vad som är rasistiskt med henne?.
SDU är inte rasister, Ultima Thule är inte rasister och den svenska flaggan är inte rasistisk.
Självklart är inte något av det du skriver rasistiskt. Men varför tror du en 15-16 åring har dessa grejer på sin sida? SDU och thule kan hävda hur mycket de vill att de inte är rasister, och det kan mycket väl stämma. Men faktum är att de ungdomar som dras till detta gör det p.g.a sin invandrarfientlighet. Generellt sett.
En tonåring sjunger inte nationalsången och viftar med svenska flaggan i dagens Sverige såvida de inte vill "provocera" och sticka ut.
Offtopic: Och så fayttar jag ändå inte varför man ska hylla Sverige. Är det ett så bra land? Jag hatar invandringspolitiken, jag hatar sossarna, alla nerskärningarna, de höga skatterna på allt, straffsystemet, rättsväsendet, alla förbud. Tycker inte nåt fungerar som det ska. Jag är inte stolt över det här landet alls. Men tydligen är "rasisterna" det för när de hyllar sverige med flagga och nationalsång hyllar de även det politiska systemet och allt det åstadkommit genom åren. De tänker de inte på de nötterna