Citat:
Ursprungligen postat av Robin Wood
Om du tänker efter lite, så finns det ett mörkertal, och man kommer få se en mycket större ökning angående medlemstalet längre fram!
Svp är väl enda seriösa politiska alternativet så det förvånar mig inte efter NDś kollaps att SVP fått en medlemsökning. Sen om den fortsätter är en annan femma. SD snor ju åt sig alla "mjuka" nationalister och SMR alla dödsknarkarnaziser så då finns det inte många alternativ kvar. Dock så brukar det bli splittring efter ett tag. Jag tror på en uppgång, följt av inre stridigheter och splittring, därefter bildas något nytt och så fortsätter cykeln.
Den nationella rörelsen har för många starka viljor som vill leda. Vilket brukar bli kaoz....
Inga belägg förutom hur det brukar se ut bland nationella samt egna slutsatser.