Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2012-11-27, 17:48
  #3265
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin Wood
Om du tänker efter lite, så finns det ett mörkertal, och man kommer få se en mycket större ökning angående medlemstalet längre fram!


Svp är väl enda seriösa politiska alternativet så det förvånar mig inte efter NDś kollaps att SVP fått en medlemsökning. Sen om den fortsätter är en annan femma. SD snor ju åt sig alla "mjuka" nationalister och SMR alla dödsknarkarnaziser så då finns det inte många alternativ kvar. Dock så brukar det bli splittring efter ett tag. Jag tror på en uppgång, följt av inre stridigheter och splittring, därefter bildas något nytt och så fortsätter cykeln.

Den nationella rörelsen har för många starka viljor som vill leda. Vilket brukar bli kaoz....

Inga belägg förutom hur det brukar se ut bland nationella samt egna slutsatser.
Citera
2012-11-27, 17:50
  #3266
Medlem
sdxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Roligt att höra
Får ju hoppas att det går så långt att du löser medlemskap, du kommer inte att ångra dig. Ett i sig helt överlägset argument för att lösa medlemskap är att jag lagar köttbullarna, prinskorven och skinkan till den årliga julmiddagen i Stockholm
När äger denna rum?
Citera
2012-11-27, 17:54
  #3267
Medlem
alrajts avatar
Vilket parti är mest nazistiskt, Svp eller Nd?
Citera
2012-11-27, 18:02
  #3268
Medlem
sdxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrajt
Vilket parti är mest nazistiskt, Svp eller Nd?
Det parti som ideologiskt ligger närmast nationalsocialismen torde vara SvP. ND är ju dessutom som du kanske känner till ett uttalat demokratiskt parti.
Citera
2012-11-27, 18:04
  #3269
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alrajt
Vilket parti är mest nazistiskt, Svp eller Nd?
Vad lägger du in i begreppet "nazism"? Det är ju det som är det avgörande för frågan känner jag.
Nationaldemokraterna är just renodlade demokrater av den västerländsk-parlamentariska sorten, vilket ju SvP inte är. SvP tar heller inte avstånd från medlemmar som är uttalade nationalsocialister. Svaret på din fråga borde alltså bli att SvP är "mest nazistiskt", om det nu skulle vara intressant.
Citera
2012-11-27, 18:09
  #3270
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Vad lägger du in i begreppet "nazism"? Det är ju det som är det avgörande för frågan känner jag.
Nationaldemokraterna är just renodlade demokrater av den västerländsk-parlamentariska sorten, vilket ju SvP inte är. SvP tar heller inte avstånd från medlemmar som är uttalade nationalsocialister. Svaret på din fråga borde alltså bli att SvP är "mest nazistiskt", om det nu skulle vara intressant.
Klart det är intressant. Det betyder ju att ni är bättre än ND
Citera
2012-11-27, 18:15
  #3271
Medlem
Beardzs avatar
Fan Micke, sluta komma med bra argument för att man ska gå med i SvP. Fick mig nästan att gå med.
Citera
2012-11-27, 19:06
  #3272
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdx
När äger denna rum?
Till helgen, så skynda skynda att fynda

/Micke
Citera
2012-11-27, 19:07
  #3273
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beardz
Fan Micke, sluta komma med bra argument för att man ska gå med i SvP. Fick mig nästan att gå med.
Hade du smakat mitt käk så hade du varit rökt, finns en anledning att man stått för maten vid Motståndsrörelsens aktivistdagar och vid ett par SvP-tillställningar. Den väl genomtänkta politiken kan ju iof vara värd att fundera över, men maten först och främst

/Micke
Citera
2012-11-27, 19:30
  #3274
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Hade du smakat mitt käk så hade du varit rökt, finns en anledning att man stått för maten vid Motståndsrörelsens aktivistdagar och vid ett par SvP-tillställningar. Den väl genomtänkta politiken kan ju iof vara värd att fundera över, men maten först och främst

/Micke
Kanske blir nästa boksläpp hos Nordengruppen/Logik Förlag en kokbok med tvättäkta dödsnazistiska samt fornnordiska recept? På förhand känns det som en bästsäljare måste jag säga.

För övrigt, menar ni att ni inte har någon helstekt spädgris på Yule-bordet?
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2012-11-27 kl. 19:34.
Citera
2012-11-27, 19:34
  #3275
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Kanske blir nästa boksläpp hos Nordengruppen/Logik Förlag en kokbok med tvättäkta dödsnazistiska samt fornnordiska recept? På förhand känns det som en bästsäljare måste jag säga.
Nu var du inte så långt bort i från sanningen kan jag väl läcka, även om jag lär få skit av författaren som ska skriva den vid tillfälle Men speciellt många dödsnazist-recept lär det inte bli

Ingen spädgris men ett par rediga julskinkor ska jag nog se till att det blir, givetvis griljerade med hemgjord senap och ströbröd.

/Micke
Citera
2012-11-27, 20:24
  #3276
Medlem
Klartos avatar
Hur kommer det sig att det gått så bra för odemokratiska SvP, medan demokratiska "motsvarigheter" inom nationalismen (t.ex. ND som verkar gått åt helvete) går åt helvete? Tycker det är oerhört tråkigt men det kanske visar att de flesta "nationalister" kanske inte är så demokratiskt sinnade. Beklagligt imo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in