Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Eftersom judar inte tillhör det västerländska genteiska arvet kommer de naturligtvis inte ha medborgarskap i ett SvP-styrt Sverige. På sikt skulle förmodligen alla judar försvinna ur landet.
Hmm, om man inte har medborgarskap vad mister man för rättigheter då förutom rösträtt, de kan fortfarande jobba i landet, eller?
Sen en annan sak, hur gör man med alla 2a, 3e, 4e generationsinvandrare, ska inte SvP kräva att man ska vara svensk några generationer tillbaka åtminstone? Annars kommer det ju vara mycket smutsigt och beblandat blod ute i samhällena ändå