Citat:
Ursprungligen postat av
matterik
Jag har aldrig sagt att judeblod flera generationer tillbaka utgör ett hot mot svenskarna. Som vanligt Ninjutsu så kommer du med saker som inte är sant. Du citerade en artikel där du skrev 80% när det stod 50-80% och nu påstår du att jag har sagt något som jag inte har sagt.
Varför kommer du likt en liten visselblåsare då JUDAR KAN BLI SVENSKAR ENLIGT SVPS STADGAR, BOJKOTTA SVP. JUDAR ÄR EUROPÉER.
Jag poängterade helt enkelt att judar även har icke-europeiskt blod (doh) och därför är det inte alls klart att en jude kan bli svensk. Det spelar ingen roll om det är 50% eller 80%, det var inte poängen.
Citat:
Det är sant att jag har först när jag kommit in i tråden förespråkat att man måste vara genetiskt svensk. Försök själv hitta en artikel om Svenskt DNA. Lycka till. Jag upptäckte sedan när jag lärde mig mer om DNA att det inte finns någon klar genetisk grupp för svenskarna även om det finns något som heter skandinaviskt DNA och nordeuropeiskt DNA och finskt DNA och danskt DNA så finns det inte en klar genetisk grupp för svenskarna.
Ja och efter det så började du virra om att Kommunist-Kina var ett fascistiskt föredöme för Sverige. Jag menar lägger man ihop allt du skrivit så verkar du vara ett troll eller jag vet inte vad.
Citat:
Svenskarna är inte bara härstammande från indoeuropéer. De kommer också från "megalithic cultures" som fanns i doggerland och Västeuropa för cirka 10000 år sedan. Så det handlar faktiskt om en blandning. Som sagt svenskarna är inte alls lika homogena som ras som till exempel judarna som är så nära släkt som 4-8 kusin.
Svenskarna har levt och verkat på samma område tusentals år, vi har haft mycket begränsad invandring och vi har aldrig blivit invaderade. Den blandning vi utsatts för är till stor del med andra germanska stammar. Jämför med judarna som alltid varit tvungna att flytta runt och inte kunnat frodas på ett och samma ställe.
Citat:
Jag ser att det inte finns någon immunitet mot judendomen i svenskarnas parti eller deras förespråkare, utan att många snarare ogillar att kallas nazister eller rasister och går så långt som att anmäla sådana diskussioner i denna tråd. Samtidigt så ser jag att det inte finns någonting i Svps stadgar om judarna och inte en klar definition om vad svenskarna är. Mitt Y-DNA som är I2B1 verkar komma från Ukraina området ursprungligen dvs indoeuropeiskt och Östeuropa (eller nära i varje fall). Detta trots att jag är 79% skandinav, 93% nordeuropé och 99.6% europé. Samtidigt säger Svp att en svensk är någon som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet. Enligt vissa här på forumet i varje fall så ingår inte Östeuropa i detta.
Det finns ingen anledning att skriva någonting om judarna då det bara försvårar för kampen. Istället har man ju skrivit om incitament som förnekar judarna sin makt, utan att ens nämna ordet jude. Jag ser inte problemet.
Citat:
Det här är ju en definitionsfråga. Du säger att judarna inte tillhör det europeiska kulturella arvet. Men ashkenazi har levt i Europa sedan 700-talet och kanske längre eftersom det finns studier som säger att 6 miljoner judar levde i romarriket vid Kristi födelse. Romarriket är ju en del av Europa. Så din definition av det europeiska kulturella arvet är subjektiv.
Är man en europeisk jude som aktivt arbetar för att förstöra för Europas folk så skulle jag inte säga att man anammat ett europeiskt arv, nej. Då har man anammat sin judiska sida.
Citat:
Det här håller jag med om men om judarna vinner denna fight så kommer de skriva historien även i Sverige. De skriver redan media i Sverige. Men det är just detta som du beskriver här som kommer orsaka den framtida konflikten mellan judarna och deras värdfolk.
Och detta vet vi ju redan. Men dessa destruktiva agendasättare är lika destruktiva vare sig de är judar eller svenskar, de ska bort från makten i vilket fall som helst. Det finns ingenting i SvPs stadgar som underlättar för judisk infiltration, bara för att man inte uttryckligen skrivit om judar.