Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-07-14, 15:18
  #18961
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matterik
Tydligen enligt GrekSvinFull så är de inte en del av det västerländska genetiska arvet utan snarare en del av det österländska genetiska arvet. Det är ju det som är avgörande för svenskt medborgarskap enligt Svp:



Tror dock att Svp tummar på dessa regler. Stefan Jacobsson har ju till exempel sagt att alla som är födda i sverige är svenska medborgare och att hudfärg spelar ingen roll.

Haha när sa han det?

Ja, det är skillnad på slaver och germaner. Frågor på det?

Enligt dig verkar alla vara svenskar. Sen är SvP ett rasistiskt och fascistiskt parti enligt dig. Uppenbart att du är en röding som försöker provocera.
__________________
Senast redigerad av SvinFullGrek 2014-07-14 kl. 15:21.
Citera
2014-07-14, 15:25
  #18962
Medlem
enriktigsvensk.s avatar
En fråga till dom som ser "judelakejer" överallt inom SvP och som vet att SvP kommer bli ett nytt sd. Hur många judar är medlemmar i SvP? Hur många judar har framträdande roller i SvP? Ni verkar ju veta allt om detta. Så upplys gärna oss andra. Alla med bara liten koll på SvP vet ju att judar och judefrågan är bland dom viktigaste frågorna. Även om inte partiledningen står och gapar om judar hit och dit jämt och ständigt. Att påstå att SvP inte skulle ha nån koll på judefrågan är ju bara trams. SvP 2014
Citera
2014-07-14, 15:26
  #18963
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Är juggar vita européer? Eller är dem "slaver" som ska underordna sig germanerna? Samma gäller ryssar och andra östeuropeiska folk.
Dom är vita ja, men dom är också slaver.
Slaver skall inte underordna sig någon annan ras och det skall inte heller vi. Däremot tycker jag inte personligen att slaver och germaner bör blandas. Den synen på vit nationalism som finns i bland annat USA där det bara finns en enda vit ras är inte hälsosam.
Citera
2014-07-14, 15:40
  #18964
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enriktigsvensk.
En fråga till dom som ser "judelakejer" överallt inom SvP och som vet att SvP kommer bli ett nytt sd. Hur många judar är medlemmar i SvP? Hur många judar har framträdande roller i SvP? Ni verkar ju veta allt om detta. Så upplys gärna oss andra. Alla med bara liten koll på SvP vet ju att judar och judefrågan är bland dom viktigaste frågorna. Även om inte partiledningen står och gapar om judar hit och dit jämt och ständigt. Att påstå att SvP inte skulle ha nån koll på judefrågan är ju bara trams. SvP 2014

Det är ett fåtal individer som ser judar lite överallt. Oftast verkar det vara asociala människor som lever framför datorn. De vågar bara berätta sina foliehattsteorier om judar och hemliga agenter on das internet.

Man går inte framåt i ett val genom att driva judefrågan som den viktigaste valfrågan.
Citera
2014-07-14, 15:48
  #18965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Vad är ditt problem då? Klustrar man med svenskar och andra västerlänningar på ett DNA-test så spelar det väl ingen roll om man har en klick judeblod i sig sedan flertalet generationer bakåt. På vilket sätt utgör det ett hot mot svenskarna?

Jag har aldrig sagt att judeblod flera generationer tillbaka utgör ett hot mot svenskarna. Som vanligt Ninjutsu så kommer du med saker som inte är sant. Du citerade en artikel där du skrev 80% när det stod 50-80% och nu påstår du att jag har sagt något som jag inte har sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Du kommer in i tråden och börjar jiddra om att varken norrmän, danskar eller tyskar borde kunna bli svenskar då de är genetiskt avlägsna. Efter det länkar du till satirartiklar om den "svenska genen" för att styrka att svenskarna är speciella, för att sedan göra en totalvändning och mena att svenskarna inte ens är en egen homogen grupp utan bara indoeuropéer. Nu målar du fan på väggen och lägger fram det som om alla judar kan bli svenskar bara för att många judar har hög andel europeiskt DNA.
Det är sant att jag har först när jag kommit in i tråden förespråkat att man måste vara genetiskt svensk. Försök själv hitta en artikel om Svenskt DNA. Lycka till. Jag upptäckte sedan när jag lärde mig mer om DNA att det inte finns någon klar genetisk grupp för svenskarna även om det finns något som heter skandinaviskt DNA och nordeuropeiskt DNA och finskt DNA och danskt DNA så finns det inte en klar genetisk grupp för svenskarna.

Svenskarna är inte bara härstammande från indoeuropéer. De kommer också från "megalithic cultures" som fanns i doggerland och Västeuropa för cirka 10000 år sedan. Så det handlar faktiskt om en blandning. Som sagt svenskarna är inte alls lika homogena som ras som till exempel judarna som är så nära släkt som 4-8 kusin.

Jag ser att det inte finns någon immunitet mot judendomen i svenskarnas parti eller deras förespråkare, utan att många snarare ogillar att kallas nazister eller rasister och går så långt som att anmäla sådana diskussioner i denna tråd. Samtidigt så ser jag att det inte finns någonting i Svps stadgar om judarna och inte en klar definition om vad svenskarna är. Mitt Y-DNA som är I2B1 verkar komma från Ukraina området ursprungligen dvs indoeuropeiskt och Östeuropa (eller nära i varje fall). Detta trots att jag är 79% skandinav, 93% nordeuropé och 99.6% europé. Samtidigt säger Svp att en svensk är någon som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet. Enligt vissa här på forumet i varje fall så ingår inte Östeuropa i detta.

Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Dina länkar säger inte ett skit om huruvida judar som grupp kan bli svenska eller inte. Och även om man är tillräckligt västerländsk rent genetiskt som ju många judar säkerligen är så ska man också tillhöra det kulturella arvet.

Det här är ju en definitionsfråga. Du säger att judarna inte tillhör det europeiska kulturella arvet. Men ashkenazi har levt i Europa sedan 700-talet och kanske längre eftersom det finns studier som säger att 6 miljoner judar levde i romarriket vid Kristi födelse. Romarriket är ju en del av Europa. Så din definition av det europeiska kulturella arvet är subjektiv.


Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Agendajudar som gör allt i sin makt för att underminera västerländska samhällen kan knappast vara att betrakta som västerlänningar då de anammat sin judiska sida som de uppenbarligen identifierar sig med.

Det här håller jag med om men om judarna vinner denna fight så kommer de skriva historien även i Sverige. De skriver redan media i Sverige. Men det är just detta som du beskriver här som kommer orsaka den framtida konflikten mellan judarna och deras värdfolk.
Citera
2014-07-14, 15:48
  #18966
Medlem
flyttadignus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matterik
Tror dock att Svp tummar på dessa regler. Stefan Jacobsson har ju till exempel sagt att alla som är födda i sverige är svenska medborgare och att hudfärg spelar ingen roll.

Vad du vill med ditt evinnerliga tjatande kan man såklart undra... Förstöra för SvP?
Betalar Alex o Lehman dig?
Du sitter och försöker sprida en massa osanningar och rykten du själv hittat på.
Ta det jag citerade som ett exempel, du skriver rakt ut som att det vore någon slags sanning.
Varför anger du inte källan till där han sagt så, om det nu är sant det du vill påskina?
Jag kan göra dig tjänsten, då du själv verkar oförmögen till det, det var i Synfält Framåt (f-ö en hyfsat nyanserad och bra podcast trots att DN står bakom) samtalet gick ungefär såhär:

Kristoffer Appelquist: Har det med hudfärg att göra (vem som är svensk)?
Jacobsson: Nej, det är inte så enkelt att säga att det har med hudfärg att göra. Självklart är det biologiskt betingat.


Det Stefan yttrade är inte direkt synonymt med det du sitter o skriver, eller det tycker du?

Du har redan diskuterat saken med den gode användare KlausStein så jag inser att ditt mål är att skapa irritation och förstöra bäst du kan,
och jag borde inte mata trollet, men du får f-n rycka upp dig nu, eller lämna tråden.
Många med mig hade blivit glada för det sistnämda
Citera
2014-07-14, 15:51
  #18967
Medlem
enriktigsvensk.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
Det är ett fåtal individer som ser judar lite överallt. Oftast verkar det vara asociala människor som lever framför datorn. De vågar bara berätta sina foliehattsteorier om judar och hemliga agenter on das internet.

Man går inte framåt i ett val genom att driva judefrågan som den viktigaste valfrågan.
Nej, precis. Man blir ju motarbetad ändå så det räcker. Men att man inte nämner judar i tid och otid betyder ju inte att man är helt ovetandes om problematiken. När Anders Ärleskog höll tal i Almedalen om banksystemet och det sjuka ränteslaveriet är det ju tydligt vilka han pratar om som ligger bakom. Det tror jag nog dom flesta begriper. SvP 2014
Citera
2014-07-14, 15:59
  #18968
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matterik
Mitt Y-DNA som är I2B1 verkar komma från Ukraina området ursprungligen dvs indoeuropeiskt och Östeuropa (eller nära i varje fall). Detta trots att jag är 79% skandinav, 93% nordeuropé och 99.6% europé. Samtidigt säger Svp att en svensk är någon som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet. Enligt vissa här på forumet i varje fall så ingår inte Östeuropa i detta.
I2b är en anglosaxisk haplogrupp.

Citat:
Ursprungligen postat av matterik
Men ashkenazi har levt i Europa sedan 700-talet och kanske längre eftersom det finns studier som säger att 6 miljoner judar levde i romarriket vid Kristi födelse.
Nordeuropa har varit befolkat i cirka 15 tusen år, vad är din poäng?
Citera
2014-07-14, 16:02
  #18969
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyttadignu
Vad du vill med ditt evinnerliga tjatande kan man såklart undra... Förstöra för SvP?
Betalar Alex o Lehman dig?
Du sitter och försöker sprida en massa osanningar och rykten du själv hittat på.
Ta det jag citerade som ett exempel, du skriver rakt ut som att det vore någon slags sanning.
Varför anger du inte källan till där han sagt så, om det nu är sant det du vill påskina?
Jag kan göra dig tjänsten, då du själv verkar oförmögen till det, det var i Synfält Framåt (f-ö en hyfsat nyanserad och bra podcast trots att DN står bakom) samtalet gick ungefär såhär:

Kristoffer Appelquist: Har det med hudfärg att göra (vem som är svensk)?
Jacobsson: Nej, det är inte så enkelt att säga att det har med hudfärg att göra. Självklart är det biologiskt betingat.


Det Stefan yttrade är inte direkt synonymt med det du sitter o skriver, eller det tycker du?

Du har redan diskuterat saken med den gode användare KlausStein så jag inser att ditt mål är att skapa irritation och förstöra bäst du kan,
och jag borde inte mata trollet, men du får f-n rycka upp dig nu, eller lämna tråden.
Många med mig hade blivit glada för det sistnämda

Det måste vara denna diskussion du refererar till:

(FB) Svenskarnas parti tråden, allt om SvP

Det är inte osanning. Det är du som snackar skit. Du har inte ens lyssnat på ljudfilen almedalsavsnittet 25-26 min in i den. Du bara sitter där och leker propaganda chef.

Jag skriver en sanning på grund av att det är en sanning. Det finns dokumenterat i en ljudfil. Har du någonsin hört talas om ordet bevis. Är du fullständigt blåst.

Jag anger ju källan till där han har sagt det. Jag har ju till och med visat hur många minuter in i ljudfilen det är. Du är som sagt fullständigt puckad.

Här är ljudfilen ännu en gång eftersom du inte klarar av att leta reda från den via mina tidigare inlägg trots att den finns skriven där:

http://traffic.libsyn.com/synfaltframat/Almedalsavsnittet.mp3

25-26 minuter in ska du lyssna. Klarar du av det. Jag tvivlar på det.

Jag förstår att propaganda chefen inte gillar min närvaro i denna tråd.

Men Stefan Gustafsson sa uttryckligen att "Är man född i Sverige så är man självklart svensk" och det kan du själv höra i ljudfilen. Idiot.
Citera
2014-07-14, 16:06
  #18970
Medlem
enriktigsvensk.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matterik
Det måste vara denna diskussion du refererar till:

(FB) Svenskarnas parti tråden, allt om SvP

Det är inte osanning. Det är du som snackar skit. Du har inte ens lyssnat på ljudfilen almedalsavsnittet 25-26 min in i den. Du bara sitter där och leker propaganda chef.

Jag skriver en sanning på grund av att det är en sanning. Det finns dokumenterat i en ljudfil. Har du någonsin hört talas om ordet bevis. Är du fullständigt blåst.

Jag anger ju källan till där han har sagt det. Jag har ju till och med visat hur många minuter in i ljudfilen det är. Du är som sagt fullständigt puckad.

Här är ljudfilen ännu en gång eftersom du inte klarar av att leta reda från den via mina tidigare inlägg trots att den finns skriven där:

http://traffic.libsyn.com/synfaltframat/Almedalsavsnittet.mp3

25-26 minuter in ska du lyssna. Klarar du av det. Jag tvivlar på det.

Jag förstår att propaganda chefen inte gillar min närvaro i denna tråd.

Men Stefan Gustafsson sa uttryckligen att "Är man född i Sverige så är man självklart svensk" och det kan du själv höra i ljudfilen. Idiot.
Sen när heter vår partiledare Gustafsson i efternamn. Tror du försa dig där. Troll!
Citera
2014-07-14, 16:22
  #18971
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enriktigsvensk.
Sen när heter vår partiledare Gustafsson i efternamn. Tror du försa dig där. Troll!
Detta är typiska logiken jag får från Svp tråden. Ett fel någonstans som jag skriver och helt plötsligt så måste hela mitt budskap vara fel. Man checkar inte upp det jag sa för övrigt utan kommer bara med kommentarer som stick eller du är efterbliven eller så säger man att jag sagt något som jag inte har sagt. Det är ju så tydlig propaganda ni sysslar med. Tror ni inte att ni skulle få mer rätt om ni baserade era åsikter på fakta. Det ska vara Stefan Jacobsson men det gör inte att resten av det jag sa blir fel men sådan logik har ni. Men ni kanske definierar ett troll som någon som inte hyllar er partiledare och rapar upp er propaganda.
Citera
2014-07-14, 16:35
  #18972
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matterik
Jag har aldrig sagt att judeblod flera generationer tillbaka utgör ett hot mot svenskarna. Som vanligt Ninjutsu så kommer du med saker som inte är sant. Du citerade en artikel där du skrev 80% när det stod 50-80% och nu påstår du att jag har sagt något som jag inte har sagt.
Varför kommer du likt en liten visselblåsare då JUDAR KAN BLI SVENSKAR ENLIGT SVPS STADGAR, BOJKOTTA SVP. JUDAR ÄR EUROPÉER.

Jag poängterade helt enkelt att judar även har icke-europeiskt blod (doh) och därför är det inte alls klart att en jude kan bli svensk. Det spelar ingen roll om det är 50% eller 80%, det var inte poängen.
Citat:
Det är sant att jag har först när jag kommit in i tråden förespråkat att man måste vara genetiskt svensk. Försök själv hitta en artikel om Svenskt DNA. Lycka till. Jag upptäckte sedan när jag lärde mig mer om DNA att det inte finns någon klar genetisk grupp för svenskarna även om det finns något som heter skandinaviskt DNA och nordeuropeiskt DNA och finskt DNA och danskt DNA så finns det inte en klar genetisk grupp för svenskarna.
Ja och efter det så började du virra om att Kommunist-Kina var ett fascistiskt föredöme för Sverige. Jag menar lägger man ihop allt du skrivit så verkar du vara ett troll eller jag vet inte vad.
Citat:
Svenskarna är inte bara härstammande från indoeuropéer. De kommer också från "megalithic cultures" som fanns i doggerland och Västeuropa för cirka 10000 år sedan. Så det handlar faktiskt om en blandning. Som sagt svenskarna är inte alls lika homogena som ras som till exempel judarna som är så nära släkt som 4-8 kusin.
Svenskarna har levt och verkat på samma område tusentals år, vi har haft mycket begränsad invandring och vi har aldrig blivit invaderade. Den blandning vi utsatts för är till stor del med andra germanska stammar. Jämför med judarna som alltid varit tvungna att flytta runt och inte kunnat frodas på ett och samma ställe.
Citat:
Jag ser att det inte finns någon immunitet mot judendomen i svenskarnas parti eller deras förespråkare, utan att många snarare ogillar att kallas nazister eller rasister och går så långt som att anmäla sådana diskussioner i denna tråd. Samtidigt så ser jag att det inte finns någonting i Svps stadgar om judarna och inte en klar definition om vad svenskarna är. Mitt Y-DNA som är I2B1 verkar komma från Ukraina området ursprungligen dvs indoeuropeiskt och Östeuropa (eller nära i varje fall). Detta trots att jag är 79% skandinav, 93% nordeuropé och 99.6% europé. Samtidigt säger Svp att en svensk är någon som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet. Enligt vissa här på forumet i varje fall så ingår inte Östeuropa i detta.
Det finns ingen anledning att skriva någonting om judarna då det bara försvårar för kampen. Istället har man ju skrivit om incitament som förnekar judarna sin makt, utan att ens nämna ordet jude. Jag ser inte problemet.
Citat:
Det här är ju en definitionsfråga. Du säger att judarna inte tillhör det europeiska kulturella arvet. Men ashkenazi har levt i Europa sedan 700-talet och kanske längre eftersom det finns studier som säger att 6 miljoner judar levde i romarriket vid Kristi födelse. Romarriket är ju en del av Europa. Så din definition av det europeiska kulturella arvet är subjektiv.
Är man en europeisk jude som aktivt arbetar för att förstöra för Europas folk så skulle jag inte säga att man anammat ett europeiskt arv, nej. Då har man anammat sin judiska sida.
Citat:
Det här håller jag med om men om judarna vinner denna fight så kommer de skriva historien även i Sverige. De skriver redan media i Sverige. Men det är just detta som du beskriver här som kommer orsaka den framtida konflikten mellan judarna och deras värdfolk.
Och detta vet vi ju redan. Men dessa destruktiva agendasättare är lika destruktiva vare sig de är judar eller svenskar, de ska bort från makten i vilket fall som helst. Det finns ingenting i SvPs stadgar som underlättar för judisk infiltration, bara för att man inte uttryckligen skrivit om judar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in