Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-25, 03:31
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Nazityskland är det närmsta exemplet, men självklart var det även fel av t.ex grekerna att ha slavar.

De närmaste exemplen på slaveri hittar du idag, främst i arabvärlden samt i Israel. Snart är vi alla slavar, om inte nuvarande världsordning krossas.
Citera
2014-05-25, 07:55
Medlem
Kamrater!

Glöm nu inte bort att rösta på Svenskarnas parti, idag i EU valet!

Ta en blank valsedel, och skriv: Svenskarnas parti, på den! Stava rätt, det ska vara exakt så, med litet "p".

Läs mer om varför du bör rösta på Svenskarnas parti, idag:

https://www.svenskarnasparti.se/2014/05/12/rosta-pa-svenskarnas-parti-i-eu-valet/

https://www.realisten.se/2014/05/13/svenskarnas-parti-det-enda-nationalistiska-alternativet-i-eu-valet/
Citera
2014-05-25, 12:14
Medlem
Citat:
Nazityskland är det närmsta exemplet, men självklart var det även fel av t.ex grekerna att ha slavar.

Ja, det var riktigt trist att grekerna, amerikanerna och engelsmännen brukade och missbrukade slavar för ett par tusen till hundra år sedan. Men, tacka vet jag juden den lille moraliske vägvisaren.

För 6 år sedan gick ett förslag igenom i Israhell att förbjuda slavhandel med juridiska påföljder. Så mycket för judisk moral, undrar varför deras 'rättrådiga' stamfränder i Hollywood inte lyft ett finger för att belysa detta...

Citat:
"The Knesset Justice Committee passed Wednesday an encompassing bill in the second and third readings that if passed by the Knesset will forbid human trafficking with an inclusive definition of trafficking of women, slaves, and organs. Punishment for trafficking will be between 16 to 20 years imprisonment."

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3295041,00.html

Är det någon som har röstat på Svp idag? Hur många röster tror ni det blir? Själv tror jag att det blir få röster, eftersom Svp inte ställer upp i EU-valet, men också därför att det är meningslöst att rösta i val där man inte kan dra några fördelar ur. Förmodligen lär SD sno åt sig en del röster av den anledningen.

Att strunta i att rösta i EU-valet är lite som att rösta på ett parti som inte ställer upp. Den enda fördelen med en röst på Svp är att vissa för sympatisörer att det går bra. Hur som helst lär det märkas i riksdagsvalet.
Citera
2014-05-25, 13:51
Medlem
Det blir ju väldigt missledande när förkortningen för SvP är med stort P när hela namnet är med litet p.
Citera
2014-05-25, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Tja hur det än blir så lär väl partiet tuffa på som vanligt. NSF fick inte in någon kandidat i sitt första val (vilket man förmodligen fått om inte SD ställt upp och kapat 1000 röster utan att kampanja alls i förväg medans NSF fick 150 när det behövdes ca 300 för att komma in) men fortsatte ändå. Visst skulle det vara surt men vad är alternativet liksom, att skita att ställa upp i val som SMR gör och gå miste om den enorma massmediala uppmärksamheten som det ger upphov till ? Vilka andra personer inom partiet skulle ens kunna överta dessa personers stolar. Jag kan tänka mig en och annan men de är i dagsläget få

Visst fan måste det finnas minst 5 kompetenta personer som är beredda att ta över om det blir ett katastrofval i september (= inte en enda kommunal plats).

Skulle de fems gäng sitta kvar efter ett eventuellt katastrofval så blir ju SvP bara komiskt och löjligt. Tänk er själva om tränaren för en allsvensk fotbollsklubb får fortsätta år efter år även om det går urdåligt: "jo, men vi har ingen bättre och dessutom är han populär bland spelarna och det är taskigt att sparka honom".
Citera
2014-05-25, 16:23
Medlem
Citat:
Vilket är rent idiotiskt, att behandla folk annorlunda(läs: sämre) än andra pga härkomst. Ren nazism lik den som skedde i tyskland under en viss tid.

Det går, bör påpekas, och emot de mänskliga rättigheterna på flera punkter.

Fair enough.

FN kan ta sina mänskliga rättigheter och köra upp dem i röven. Vill de inte acceptera att det finns svenskar som vill tillämpa samma typ av lagar och förordningar som redan finns i tex staten Israel för att också bevara sin särart, sin kultur och sin nation ska inte vi heller acceptera dem. Förövrigt så är SvP såvitt jag vet för ett utträde både ur FN men också även EU då dessa organisationer i sin grundform verkar för nationsupplösning, mångkultur, HBTQ samt genustrams och all annan skadlig skit man bara kan tänka sig
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2014-05-25 kl. 16:29.
Citera
2014-05-25, 20:23
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Vilket är rent idiotiskt, att behandla folk annorlunda(läs: sämre) än andra pga härkomst. Ren nazism lik den som skedde i tyskland under en viss tid.
Alternativet är att dö ut som folk, vilket givetvis inte är ett alternativ, och det enda som kan vara idiotiskt är att välja död. Att se till så ens folk överlever kan aldrig vara fel eller omoraliskt, utan tvärtom bara vara rätt och moraliskt. Det innebär ju också att nazism isåfall är det bästa som finns.
Citat:
Det går, bör påpekas, och emot de mänskliga rättigheterna på flera punkter.
Vem bryr sig om de där fåniga påhitten? Tydligen bara fåniga personer som du, som tror att gastande om att något är "ren nazism", på något sätt skulle få folk att ändra sig och låta sitt folk dö.
Citera
2014-05-25, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balansen
Det blir ju väldigt missledande när förkortningen för SvP är med stort P när hela namnet är med litet p.

Bra poäng. Hade jag inte tänkt på.
Citera
2014-05-25, 22:02
Medlem
Att folk påstår att en röst på SVP är bortkastad då de aldrig kommer ha en chans att komma in i riksdagen bör tänka på att ett annat "extremparti" idag vid namn Feministiskt initiativ idag kom in i parlamentet.
I riksdagsvalet 2006 fick FI partiet 0,68 procent av rösterna detta kan jämföras med att Nationaldemokraterna år 2002 fick 0,17%. procent av rösterna.
FI har fått hjälp av gammelmedia som får färre o färre besökare medans SVP delvis får hjälp av alternativmedia.
Låt FI vara en förebild för en fanatisk kamp för oss !

Ut med feministerna in med nazzzzziSSterna!
Citera
2014-05-25, 22:31
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejhej3333333
Bra poäng. Hade jag inte tänkt på.

Det är ju just därför jag alltid skrivit Svenskarnas Parti med stort P till någon rättade mig och sa att det skall skrivas med litet p.

Man kan bi förvirrad för mindre.
Citera
2014-05-25, 23:10
Medlem
Endsiegs avatar
Realisten.se nere, hackade/ddosade?
Citera
2014-05-25, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Visst fan måste det finnas minst 5 kompetenta personer som är beredda att ta över om det blir ett katastrofval i september (= inte en enda kommunal plats).

Skulle de fems gäng sitta kvar efter ett eventuellt katastrofval så blir ju SvP bara komiskt och löjligt. Tänk er själva om tränaren för en allsvensk fotbollsklubb får fortsätta år efter år även om det går urdåligt: "jo, men vi har ingen bättre och dessutom är han populär bland spelarna och det är taskigt att sparka honom".

Tja de namn jag kan komma på skulle i så fall vara Rickard Pekkarinen och Daniel Spansk som idag är suppleanter, Jonas De Geer (bor dock ej i Sverige längre), Jörgen Kromann eller eventuellt vår alldeles egen "bombnazist" Patrik Fridén. Dock tror jag inte att det skulle göra varken till eller från vid ett hypotetiskt katastrofval.

Även om man inte skulle ta ett enda mandat så har ändå de fem ordinarie i styrelsen gjort ett kanonjobb då man fördubblat partiets storlek sen 2012, aktivismen ökar stadigt och ekonomin är god. Även om valet går åt pipsvängen så har de fem personerna ändå byggt upp Sveriges största nationella parti och gjort det jävligt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in