Citat:
Ursprungligen postat av
Skoll
Säkerligen men det var ju också därför som jag sa att dna test kunde användas i de fall då det fanns anledning att vara osäker. Närvaron av negrer och araber torde för övrigt överstiga andelen sydeuropéer ganska rejält så man kommer hur som helst rätt med ögonmått i de flest fall ändå.
Ja. Det finns i nuläget DNA-tester som inte är allt för dyra som kan avgöra om man tillhör den nordiska folket eller inte. Inom 5-10 år kommer de antagligen vara ännu bättre och framförallt billigare.
Vad har ni emot sydeuropéer? Självklart önskar jag ingen invandring av dessa till Sverige men att se ner på de som bor här och är födda här är inte OK. Att påstå som
Europeisch att italienare ser ut som judar är visserligen provocerande men har tyvärr en del sanning. Många konverterade under slutet av romartiden till judendomen på italienska halvön - därav likartad fenotyp med vissa judar ibland.
Dock vill jag poängtera att ni nordicister som smutskastar greker och italienare som är Europas grundare borde läsa mer historia och antropologi. Tror knappast Gyllene Gryningen och Forza Nuova hade blivit speciellt glada av att se hur mängder av nordiska nationalister sitter och förolämpar sydeuropéer.
Citat:
Ursprungligen postat av
AusnahmeMensch
Robin är en rikspajas vars "insikter" är ungefär lika värda som Mona Sahlins. Äldreomsorgen är en väsentlig punkt i SD:s politik, Robin kan med gott samvete låta de som sitter i "riks" ta hand om den frågan. Ungefär som alla andra frågor, men det har han inget emot då han själv säger att han kommer rösta ja på allt annat.
Robin själv verkar har svartmuskiga gener. Antar att filantroperna SvP gör ett undantag dör.
Svartmuskiga gener? Har du någon som helst koll på Sveriges historia? Just omkring dalarna finns det ett mörkare inslag som har dokumenterats av flertalet rasforskare. Dessa kan mycket väl fått sin fenotyp från ett av de tidigaste folkslagen i Sverige. Men inga DNA studier har gjorts i dalarna vad jag vet.
Här postar jag en länk där du kan läsa mer.
Visserligen är det mesta av 1900-talets rasforskning pseudovetenskap. Till exempel är Tydalstypen ingen ras eller subras utan snarare en fenotyp som är vanlig i dalarna.