Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Julen och alla andra semestertider brukar vara väldigt stökiga på FB. I mångt och mycket på grund av att ungarna är lediga från skolan. Men i år tycker jag att det varit rätt så lugnt. /.../ Om ja, vad tror ni är skillnaden från andra år?
Årets julhelg – hittills. Om vi tar t.ex.
julafton:
Skillnad gentemot tidigare år vet jag dessvärre inte – men julafton i år var det relativt extremt lågtryck på. I alla fall om vi talar om dagtid. Onlinesiffran var förbluffande låg stora delar av dagen. Jag tyckte mig se att framför allt "kända" användare lyste med sin frånvaro (på de forumdelar jag kollade in).
Lugnare än vanligt får dock de mer gamla (och frekventerande) FB-rävarna svara på.
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Jag är nog benägen att hålla med dig. Forumet har verkat rätt dött detta året.
Vad det beror på vetifan, men att det är för mycket 90-talister som inte har vett att ägna forumet den uppmärksamhet det förtjänar är väl kanske en bidragande orsak :P
Är det några som har varit här (om man nu kan bedöma sådant utefter texter etc.) så är det nog denna ålderskategori. Tittar man på textbearbetning, tonanslag och
heta ämnen-listorna och hur det har sett ut just där (generellt sett) har det nog varit mest unga skribenter, vad jag har kunnat analysera.
Samtidigt bör väl sägas att det inte riktigt hänt något stort eller dramatiskt under julhelgen 2012.
Tråden som nu ligger etta på
aktuella händelser–heta ämnen-listan,
Mellandagsrean 2012, har legat i topp om jag sett rätt större delen av helgen.
Lugnt således.