• 1
  • 2
2012-12-26, 13:09
Medlem
"Ett antal personer misstänks för misshandel efter ett omfattande slagsmål på Stortorget i Nässjö.
Bråket uppstod vid 22-tiden på juldagskvällen med minst en handfull personer inblandade.
När polisen kom till platsen kunde man konstatera att tre personer skadats i slagsmålet. Dock inte så allvarligt att de måste till sjukhus. De misstänkta var försvunna från torget när polisen kom.
Totalt ska det röra sig om ett 10-tal gärningsmän som angripit 3 män i 25-årsåldern från Nässjö kommun. Bara en av de misshandlade vill medverka i polisens utredning och göra anmälan mot våldsmännen."

http://www.hoglandsnytt.se/nyheter/s...rget-i-nassjo/

Någon bakfull (på både det ena och det andra) Nässjöbo som har hört eller vet något om denna uppgörelse på stortorget?
Citera
2012-12-26, 16:08
Medlem
Bor i Nässjö men eftersom jag inte är bakfull så håller jag inne med det jag vet....
Citera
2012-12-26, 20:20
Medlem
BrainDisorders avatar
Fan vad det händer saker i Nässjö då. Tycker jag endast ser saker som händer i Nässjö här på Flashback.
Citera
2012-12-26, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Fan vad det händer saker i Nässjö då. Tycker jag endast ser saker som händer i Nässjö här på Flashback.

Det har alltid hänt saker i Nässjö. Däremot så är det så att det under det senaste året har anslutit fler och fler Nässjöbor till FB som vill diskutera dessa kriminalfall.
Citera
2012-12-26, 20:33
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkopingsbo
Det har alltid hänt saker i Nässjö. Däremot så är det så att det under det senaste året har anslutit fler och fler Nässjöbor till FB som vill diskutera dessa kriminalfall.

Jo, det är väl som i andra städer antar jag.
Däremot så har jag uppmärksammat att många trådar i Abk-forumet och sånt som dyker upp på nya ämnen har handlat just om Nässjö på senaste tiden.

Har släktingar där så därav är det väl lite intressant, men kan inte direkt komma med någon info för tillfället.
Citera
2012-12-27, 13:18
Medlem
Kanske är man extra nyfiken i Nässjö??
Citera
2012-12-27, 22:18
Medlem
haha, vi är nog nyfikna i Nässjö eller så har vi bara långtråkigt....
Citera
2012-12-28, 17:42
Medlem
Nån i Nässjö som vet vilka som kan varit inblandade och vad ligger bakom?
Citera
2012-12-29, 15:04
Medlem
Var det killar från Nässjö eller?? Nån som vet?
Citera
2012-12-29, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beathotel
Var det killar från Nässjö eller?? Nån som vet?

Dessa herrar är knappast från Nässjö, utan långt, långt, långt mer söder ut.
Citera
2012-12-29, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magirus
Dessa herrar är knappast från Nässjö, utan långt, långt, långt mer söder ut.

Antar att du har en säker källa för det påståendet?
Citera
2012-12-29, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkopingsbo
Antar att du har en säker källa för det påståendet?

Vad får dig att tro något annat?
Vilka är det som är iblandade i sådana här brott? Knappast Håkan Karlsson och hans kompisar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in