Min synpunkt på det hela är att en kabal tagit över din hjärna när du sov. Du har slutat att existera i den värld du tro dig leva, och lever endast ett Matrix i din egen hjärna nu. Du tror bara att du skriver på flashback, men detta är inte sant. Det är bara din hjärnas sista lilla gnutta vilja att existera som driver någon form av aktivitet för att inte helt ruttna bort. Och det klarade inte av mycket mer en att skapa denna dåliga fantasi, där den var tvungen att plocka lite av sanningen, då den inte kunde skapa en lögn helt själv längre.
Så medans en av dina kabaler nu tagit över din kropp, och smider olika planer om hur den ska ta över världen, är du näst intill borta från denna jord. Din fysiska kropp har förändrats kraftigt de sista dagarna. Du är nu väldigt mager, svettig, insjunkna mörka ögon, slitigt tunt hår och du luktar avföring. Du har samma kläder som du hade för 3 månader sedan, då denna kabal började nessla sig in i din kropp och hjärna. Dina kläder är näst intill bara trasor nu. Bruna och gula av kiss och bajs.
Du kommer aldrig bli frisk igen.
Jag är ledsen att jag var tvungen att säga detta till dig.
MVH!