• 1
  • 2
2012-12-24, 23:20
Medlem
Plejads avatar
hur ser världen ut?... en massa folk som är under kontroll av den mörka kabalen, som krigar och korrumperar över hela världen. men vad vill vi vanliga människor? jo vi vill ha fred och lugn. enligt vissa kanaliserande meddelande har vi mänskligheten lurats av den mörka kabalen i tusentals år att lyda dess vilja. den mörka kabalen ska ha blodsrötter ner till tiden då annunaki och the greys kom till vår planet. annunaki ska ha kommit till sumerena i tidernas början. mr bush är en riktig kabal . detta är vad jag har hört, men det skulle vara kul om ni hade några synpunkter.
Citera
2012-12-24, 23:22
Medlem
hur vet du det?
Citera
2012-12-24, 23:23
Medlem
tendensens avatar
Vem är det som har berättar detta för dig?
Citera
2012-12-24, 23:25
Medlem
CockneyRejects avatar
lite källor och utvecklingar skulle vara på sin plats tex. kan du länka till vad en mörk kabal är?
Citera
2012-12-24, 23:29
Medlem
tendensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockneyReject
lite källor och utvecklingar skulle vara på sin plats tex. kan du länka till vad en mörk kabal är?

Sounds like shit xD
Citera
2012-12-24, 23:31
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plejad
en massa folk som är under kontroll av den mörka kabalen, mr bush är en riktig kabal . detta är vad jag har hört, men det skulle vara kul om ni hade några synpunkter.

Vad yrar du om ?..vad är den mörka kabalen?? Förklaring tack och var har du fått dom här uppgifterna ifrån?
Citera
2012-12-24, 23:34
Medlem
Plejads avatar
den mörka kabalen är ett släkte av människor som härstammar från annunaki och greys som kom till jorden för tusentals år sedan. sök på ancient aliens på pbay eller david icke på youtube . det finns även en svensk sida vi namn www.st-germain.se som har kanaliserade budskap från olika källor.
Citera
2012-12-24, 23:57
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
den mörka kabalen är ett släkte av människor som härstammar från annunaki och greys som kom till jorden för tusentals år sedan. sök på ancient aliens på pbay eller david icke på youtube . det finns även en svensk sida vi namn www.st-germain.se som har kanaliserade budskap från olika källor.

Var inne och tittade på den sidan som du länkade till. Seriöst..tar någon detta på allvar?? Alla dessa "meddelanden" från till exempel ärkeängeln Michael, Plejaderna, Andromeda med flera...näe vilket trams. Och som vanligt så vill dom ha pengar !! Hela sidan är för övrigt så dåligt konstruerad så den sjunker i trovärdighet bara för det. Ser ut som att en liten unge skulle ha gjort den.

Och det här med att "ge mig dina pengar så blir allt bra"....näe..fy tusan.
Citera
2012-12-25, 00:18
Medlem
Plejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastelandwolfe
Var inne och tittade på den sidan som du länkade till. Seriöst..tar någon detta på allvar?? Alla dessa "meddelanden" från till exempel ärkeängeln Michael, Plejaderna, Andromeda med flera...näe vilket trams. Och som vanligt så vill dom ha pengar !! Hela sidan är för övrigt så dåligt konstruerad så den sjunker i trovärdighet bara för det. Ser ut som att en liten unge skulle ha gjort den.

Och det här med att "ge mig dina pengar så blir allt bra"....näe..fy tusan.

skenet kan bedra!! läser man igenom allt så kan det mesta klarna, Det kan tyckas som trams, det kan jag hålla med om, men.......................
Citera
2012-12-25, 00:34
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
hur ser världen ut?... en massa folk som är under kontroll av den mörka kabalen, som krigar och korrumperar över hela världen. men vad vill vi vanliga människor? jo vi vill ha fred och lugn. enligt vissa kanaliserande meddelande har vi mänskligheten lurats av den mörka kabalen i tusentals år att lyda dess vilja. den mörka kabalen ska ha blodsrötter ner till tiden då annunaki och the greys kom till vår planet. annunaki ska ha kommit till sumerena i tidernas början. mr bush är en riktig kabal . detta är vad jag har hört, men det skulle vara kul om ni hade några synpunkter.
En svala gör ingen sommar och en person gör ingen kabal, bara så du vet.
Citera
2012-12-25, 00:56
Medlem
Min synpunkt på det hela är att en kabal tagit över din hjärna när du sov. Du har slutat att existera i den värld du tro dig leva, och lever endast ett Matrix i din egen hjärna nu. Du tror bara att du skriver på flashback, men detta är inte sant. Det är bara din hjärnas sista lilla gnutta vilja att existera som driver någon form av aktivitet för att inte helt ruttna bort. Och det klarade inte av mycket mer en att skapa denna dåliga fantasi, där den var tvungen att plocka lite av sanningen, då den inte kunde skapa en lögn helt själv längre.

Så medans en av dina kabaler nu tagit över din kropp, och smider olika planer om hur den ska ta över världen, är du näst intill borta från denna jord. Din fysiska kropp har förändrats kraftigt de sista dagarna. Du är nu väldigt mager, svettig, insjunkna mörka ögon, slitigt tunt hår och du luktar avföring. Du har samma kläder som du hade för 3 månader sedan, då denna kabal började nessla sig in i din kropp och hjärna. Dina kläder är näst intill bara trasor nu. Bruna och gula av kiss och bajs.

Du kommer aldrig bli frisk igen.

Jag är ledsen att jag var tvungen att säga detta till dig.

MVH!
Citera
2012-12-25, 00:59
Medlem
meramans avatar
Citat:

Det är vad du "hört"? Av vem då? Källa på detta trams?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in