• 1
  • 2
2012-12-25, 19:28
Medlem
AgonyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Jo det är rätt så vanligt, ofta andar man känner som kommer så. Ja som han skrev gick det rätt så snabbt att den försvann.
Jag har pratat med andra synska om detta och de jag frågat känner det som jag, man blir som fixerad vid ljusbollen så man glömmer filma. Inte jättefixerad, men man vill gärna se den så länge det går. Själv är jag inget teknisk, men fått med en grå skugga i mitt sovrum, med en rörelsekamera, tyvärr var det för mörkt i sovrummet att det är svårt att se den. Men hoppas på sommaren att kunna filma min andevägledare i alla fall. Den går ibland nere vid fotänden fram och tillbaka. Men tyvärr kommer den att se ut som en skuggbild av fantomen. När den visar sig för mig har den hår. Men som skugga har den inget hår eller så.

Jamen självklart ska man bli så paralyserad att man inte kan filma! Det finns ALLTID en ursäkt för att det paranormala inte ska gå att bevisa. Sen är det också rätt typiskt att dessa fenomen är vanligt förekommande hos er synska - aldrig framför nån av de flera tusen övervakningskameror eller dyl. som finns runt i världen.
Citera
2012-12-28, 14:41
Medlem
Juggernawts avatar
Låter som du sitter i mörkret och stirrar på en ljus liten skärm. Som bäddat för att man ska se massa skumma saker när tittar bort från telefonen. Prova stirra in i en stark lampa och sedan ut i mörkret - ungefär samma effekt.
Citera
2012-12-28, 16:07
Medlem
Thailändska rislyktor menar en person. Kalls väl för ufoballonger på svenska också. Ser ut som oranga klot som flyger fram på himlen.
Citera
2012-12-28, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Låter som du sitter i mörkret och stirrar på en ljus liten skärm. Som bäddat för att man ska se massa skumma saker när tittar bort från telefonen. Prova stirra in i en stark lampa och sedan ut i mörkret - ungefär samma effekt.
Haha, det har vi alla gjort, och jag tror att TS kan skilja på vad han ser, liksom vi alla andra

Tänk positivt~
Citera
2012-12-28, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgonyBoy
Jamen självklart ska man bli så paralyserad att man inte kan filma! Det finns ALLTID en ursäkt för att det paranormala inte ska gå att bevisa. Sen är det också rätt typiskt att dessa fenomen är vanligt förekommande hos er synska - aldrig framför nån av de flera tusen övervakningskameror eller dyl. som finns runt i världen.
Nej man behöver inte bli paralyserad, man blir tagen av upplevelsen helt enkelt.
Ska finnas på övervakningskameror på You tube. Men bevisa att det är en ande.
Ser man dem med blotta ögat kan man också få dem på bild. Ett problem är att de ofta rör sig väldigt snabbt. Innan mobilen är uppe och ställd på kamera har de förmodligen försvunnit. Men filma det går det. Fast får man dem på film så skriks det ändå fejk. Så sak samma.
Citera
2012-12-28, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Thailändska rislyktor menar en person. Kalls väl för ufoballonger på svenska också. Ser ut som oranga klot som flyger fram på himlen.
Inomhus?
Citera
2012-12-28, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Inomhus?

Ja, himlen är inomhus. Jag har bevis dessutom (Fast det är ingen idé att lägga fram dem, folk tror mig ju inte ändå).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in