Hittade denna video, och ja.. Jag vet inte riktigt vad jag egentligen ska tycka. Många kommer säkert direkt ba säga "Det är fejk " och sedan inte komma med något konkret som faktiskt visar att det skulle vara fejk.
Om du kan spanska så får du gärna försöka översätta!
Har hört att gamla system som använder videoband ska det kunna fastna delar av tidigare inspelningar på.
Detta ska hända när bandet blivit överspelat för många gånger och är mer eller mindre slut.
Bara en gissning men något sånt skulle det kunna vara.
Har hört att gamla system som använder videoband ska det kunna fastna delar av tidigare inspelningar på.
Detta ska hända när bandet blivit överspelat för många gånger och är mer eller mindre slut. Bara en gissning men något sånt skulle det kunna vara.
Teorin är absolut inte dum!
Om vi nu utgår ifrån att teorin skulle vara sann så känns det ju ändå ganska skumt sätt för tekniken att beta sig
Detta ska hända när bandet blivit överspelat för många gånger och är mer eller mindre slut.
Bara en gissning men något sånt skulle det kunna vara.
Kliver inte människan i lastbilen ut och tittar vad fan som hände?
Har svårt att tro att det skulle vara någon superhjälte som räddar den cyklande käppkinesen.
Har sett klippet förut. Visst kan det vara på riktigt men tar det endå med en nypa salt då man kan manipulera med allt. Det märkliga är att det alltid är så jävla dålig skärpa på alla filmer och fotosekvenser trots den moderna tekniken vilket får mig att bli misstänksam då detaljer är viktiga i sammanhanget.
Har sett klippet förut. Visst kan det vara på riktigt men tar det endå med en nypa salt då man kan manipulera med allt. Det märkliga är att det alltid är så jävla dålig skärpa på alla filmer och fotosekvenser trots den moderna tekniken vilket får mig att bli misstänksam då detaljer är viktiga i sammanhanget.
Om du faktiskt läser i tråden så ser du att mysteriet är löst.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!