• 1
  • 2
2012-12-23, 18:01
Medlem
hesheitiss avatar
Hej,

Jag har alltid köpt kalsonger från H&M, men för ett tag sedan ändrade jag uppfattning och ville köpa märkeskalsonger. Jag chansade vilt och köpte 6 kalsonger av märket Salming. Dom har sämre kvalité än mina förra från H&M, och är därav mycket missnöjd.

Min fråga till er, vilka märkeskalsonger har bästa kvalité?

P.S Det är boxerkalsonger jag är ute efter D.S
Senast redigerad av hesheitis 2012-12-23 kl. 18:11.
Citera
2012-12-23, 18:04
Medlem
NirvanAs avatar
Bästa vet jag inte men Armani håller bra sådan.
Citera
2012-12-23, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hesheitis
Hej,

Jag har alltid köpt kalsonger från H&M, men för ett tag sedan ändrade jag uppfattning och ville köpa märkeskalsonger. Jag chansade vilt och köpte 6 kalsonger av märket Salming. Dom har sämre kvalité än mina förra från H&M, och är därav mycket missnöjd.

Min fråga till er, vilka märkeskalsonger har bästa kvalité?

De kalsonger som jag upplevt bäst kvalité på är Sunspel, engelskt märke. Annars är Calvin Kleins modell Bold har bra kvalité än så länge. Björn Borg har varierad kvalité, vissa håller bra men andra inte. Hugo Boss har bra kvalité på sina kalsonger, förutom någon modell som hade relativt tunn resår. Är det boxer du är ute efter?
Citera
2012-12-23, 18:10
Medlem
tuffkatts avatar
Calvin Klein och Armani har alltid bra kvalité på sina kalsonger. Frank Dandy är hyffsat, men inte alls riktigt lika bra. Sedan, ett lite billigare alternativ som är värt att nämnas, Pierre Robert, som jag ändå måste säga håller en god kvalité för det priset och som inte blir sådär äckligt slitna efter allt tvättande, och bra resår.
Citera
2012-12-23, 18:10
Medlem
hesheitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
De kalsonger som jag upplevt bäst kvalité på är Sunspel, engelskt märke. Annars är Calvin Kleins modell Bold har bra kvalité än så länge. Björn Borg har varierad kvalité, vissa håller bra men andra inte. Hugo Boss har bra kvalité på sina kalsonger, förutom någon modell som hade relativt tunn resår. Är det boxer du är ute efter?

Ja, det är boxer jag är ute efter.
Citera
2012-12-23, 18:19
Bannlyst
armani, diesel samt calvin. även de snyggaste imo även om det är en smaksak självfallet.
Citera
2012-12-23, 18:28
Medlem
Salming är utan tvekan dom jag gillar bäst..... Men färger bleks snabbt och noppar lite..... Men dom är så sköna att jag struntar i det.

Hoppas att dom nya för i år håller bättre kvalitet, dom är lika sköna iallafall.
Citera
2012-12-23, 18:29
Medlem
Armani. Snyggast och bäst enligt mig.
Citera
2012-12-23, 18:36
Medlem
knullklassons avatar
Armani, definitivt! De sys för hand av en gammal italiensk sömmerska på en liten bakgata i Milano - och inte i en stor fabrik i Kina med usla förhållanden, som kalsonger från H&M, Dressman och MQ.
Citera
2012-12-23, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Armani, definitivt! De sys för hand av en gammal italiensk sömmerska på en liten bakgata i Milano - och inte i en stor fabrik i Kina med usla förhållanden, som kalsonger från H&M, Dressman och MQ.

Haha exakt, visst är det så.
Citera
2012-12-23, 20:43
Medlem
BigIvars avatar
Dressmans fillingar är varken bättre eller sämre än de som kostar tio gånger så mycket.
Citera
2012-12-23, 21:09
Medlem
eastdulwichs avatar
Calvin Klein är utmärkta! De enda kalsongerna jag använder faktiskt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in