Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-12-23, 16:04
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lumpkins
Kanske du blir klokare om du frågar dig varför du gör som du gör?

Jag hatar mig själv, skulle bara skitit i oss för länge sedan.
Men vad syftar du på?
Citera
2012-12-23, 16:04
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zandert
Naj för fan absolut inte, menar mer att sårbarheten med hon har gjort mot mig.

Nu är jag rädd att jag inte alls är med i dina tankegångar. Vad menar du?
Citera
2012-12-23, 16:06
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squie
Nu är jag rädd att jag inte alls är med i dina tankegångar. Vad menar du?

Förlåt, jag tänker inte klart idag... men hur som helst nä ingen tävling
Citera
2012-12-23, 16:20
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zandert
Men varför har hon och jag stannat hos varandra, vi har bråkat i typ 1 år nu och varför gå på nytt så fort efter att ha storbölat med känslor till mig?
Utav egna erfarenheter så tycker jag det är svårare att bryta upp när det har varit drama under en lång tid.
Varför det är så vet jag inte.
Du kan knappast må bra av att ha såhär och helt ärligt tycker jag att du ska skita i henne och vad hon gör.

Hade det funkat så hade det gjort det. Skit i vem hon ligger med eller vem hon tycker om.
Citera
2012-12-23, 17:05
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetsominte
Utav egna erfarenheter så tycker jag det är svårare att bryta upp när det har varit drama under en lång tid.
Varför det är så vet jag inte.
Du kan knappast må bra av att ha såhär och helt ärligt tycker jag att du ska skita i henne och vad hon gör.

Hade det funkat så hade det gjort det. Skit i vem hon ligger med eller vem hon tycker om.

Ja jag vill inte tänka på det med vad hon gör med nån annan, försöker låta bli det.
Men hon tror så skarpt att jag har varit med nån annan...
Citera
2012-12-23, 18:13
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zandert
Ja jag vill inte tänka på det med vad hon gör med nån annan, försöker låta bli det.
Men hon tror så skarpt att jag har varit med nån annan...
Alltså om jag har förstått det rätt, ni har hållt på så här som ex i ett års tid. Du har känslor för henne och du är rädd att hon ska tro att du har knullat ngn annan.

Det ni har gjort är att hållt varandra i skinnet, ni sitter fast med varandra. Hon vill inte att du ska vara med någon annan och tvärtom.

Grattis du har blivit fri från ett helvete.
Citera
2012-12-23, 18:53
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetsominte
Alltså om jag har förstått det rätt, ni har hållt på så här som ex i ett års tid. Du har känslor för henne och du är rädd att hon ska tro att du har knullat ngn annan.

Det ni har gjort är att hållt varandra i skinnet, ni sitter fast med varandra. Hon vill inte att du ska vara med någon annan och tvärtom.

Grattis du har blivit fri från ett helvete.

Ja vi har alltid haft känslor för varandra gått ifrån varandra kommit tillbaka igen i 1 år.
Men nu 2 sista månaderna så har vi hållt på så som du sa.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback