• 3
  • 4
2012-12-25, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flingaroo
Jepp..tagit mig till Spanien utan att visa pass en enda gång från Arlanda.

Var två brittiska män som var på väg att ryka ihop vid bandet på Heathrow i somras. Ena gubben råkade stöta till andra gubbens fruga med sin väska när han lyfte av den. Maken, som försvarar frugans heder, skriker att han är en twat och måste be om ursäkt och så fortsatte det ett tag fram och tillbaka Sjukt att beskåda egentligen, ställde mig emellan dom, men dom blängde på varandra en bra bit till. Tror det är ganska vanligt faktiskt..
Inte konstig alls, schengen vet du, har varit så de senaste åren, det e du som inte har koll...
Citera
2012-12-25, 16:47
Medlem
flingaroos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groegg
Inte konstig alls, schengen vet du, har varit så de senaste åren, det e du som inte har koll...
Mkt möjligt att jag är lost, har dock aldrig varit med om att aldrig behöva visa varken boarding card eller pass/id någonstans på hela flygplatsen (check in, security check och boarding), och då har jag ändå varit i ett 30-tal länder.
Citera
2012-12-25, 19:16
Medlem
Europapalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1.1
Kan slå vad om att alkohol var inblandat. Svenskar kan verkligen inte handskas med alkohol. De blir jämt våldsamma och skrikiga. Äckligt betende.

Jag slår i så fall vad om att det var en person från MENA. Dessa personer kan verkligen inte vistas bland folk utan är jämnt våldsamma och skrikiga. Detta helt utan alkohol. Äckligt beteende....
Citera
2012-12-25, 23:25
Bannlyst
Jag slår vad om att det var en svensk.
De kan verkligen inte hantera alkohol och blir odrägliga.
Citera
2012-12-26, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interasistmen
Jag slår vad om att det var en svensk.
De kan verkligen inte hantera alkohol och blir odrägliga.

Nu gör du ju skillnad på folk och folk! Rasist!
Citera
2012-12-26, 04:46
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flingaroo
Mkt möjligt att jag är lost, har dock aldrig varit med om att aldrig behöva visa varken boarding card eller pass/id någonstans på hela flygplatsen (check in, security check och boarding), och då har jag ändå varit i ett 30-tal länder.

1. Du checkade in via automaterna och behöver därför inte visa någon legitimation.
2. Du/din kompis visade garanterat era boardingkort vid säkerhetskontrollen, aldrig varit med om någon som lyckats ta sig igenom utan att det blir rejält pådrag och uttömd terminal tillslut.
3. Du visade boardingkort vid flyget. förmodligen ID med.

Sluta ljug nu din tomte.
Citera
2012-12-26, 05:30
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
1. Du checkade in via automaterna och behöver därför inte visa någon legitimation.
2. Du/din kompis visade garanterat era boardingkort vid säkerhetskontrollen, aldrig varit med om någon som lyckats ta sig igenom utan att det blir rejält pådrag och uttömd terminal tillslut.
3. Du visade boardingkort vid flyget. förmodligen ID med.

Sluta ljug nu din tomte.

Det är exakt det som flingaroo skriver: ...aldrig varit med om att aldrig behöva visa varken boarding card eller pass/id....
Citera
2012-12-26, 06:55
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Det är exakt det som flingaroo skriver: ...aldrig varit med om att aldrig behöva visa varken boarding card eller pass/id....

Läs hans tidigare inlägg i tråden.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in