• 2
  • 3
2005-04-30, 17:18
Medlem
Truman_Peyotes avatar
Ost ska icke skäras med hyvel...Den ska skäras ömt och varsamt med kniv...Då undviker man skidbackar, hoppbackar, nedför och uppförsbackar...
Citera
2005-04-30, 17:32
Medlem
FreddyKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skint
Jasså, du ser det som din frihet att misshandla osten på detta barbariska vis. Då tänker du inte på ostens bästa. Alla (i sina sinnes fulla bruk) vet att i alla ostars innersta väsen finns en strävan efter att få ha kvar sin fulländade platta ovansida. Ostar mår dåligt av att bli vanskapta av dig och dina gelikar.
Tänk om jag skulle applicera ditt tänkande på min nyinköpta hundvalp; "hmmmm jag tycker inte om att svansen sticker ut så långt, jag tror att jag kuperar svansen". Detta finns det lagar emot och jag kommer att aktivt lobba för att vi skall få lagar som hindrar oss att misshandla ostar.

Detta meddelande bör kanske inte tas på allra fullaste allvar.

Då jag beslutade mig för att lämna min moders famn och skaffa eget boende bestämde jag mig för att i mitt hem skär jag osten hur jag vill. I alldesles för många år har jag blivit tvingad att inte få vara den jag är utan fått lyda den demokratiska ordning som rådde i famljen jag levde med d.v.s "GÖR INGA SKIDBACKAR". Så då jag nu bor själv är det min demokratiska rättighet att skära min ost hur jag vill. Kalla mig rebellisk om ni vill eller ostplågare...hur som helst måste jag våga stå upp för friheten...ni kan inte stoppa mig...ni gör mig bara till en matyr. :shoot2:
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in