Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Ja, men utan kunskap gör dom ju det mest logiska, dom behandlar den dom gillar så bra dom bara kan, "det måste ju bara funka", jag tycker dom har rätt att bli förvånade och även förbannade, jag tycker även dom har rätt kräva något tillbaks för det dom ger. Sen om det är sex eller "riktig" vänskap och godhet från tjejen i fråga är ju en annan femma.
Ofta har ju tjejer sånna killar, som dom även hånar bakom ryggen. Konstigt beteende, sen när killen tröttnar så är han inte "genuint-snäll", "elak", "creepy" har överdriven känsla av berättigande osv. När han egentligen bara varit snäll.
Tycker inte heller man kan klandra nice guys för att alla fel dom begår när feminismen tagit sådant hårt grepp om män i Sverige, klart att männen förväntar sig mer än vad dom får.
Synd bara att feminismen inget annat är än en social konstruktion likställd med luft som saknar relevans med verkligheten precis som med det mesta människan uppfunnit genom historien.
Feministerna är inte ensamma om att leta andledningar för att rättfärdiga sitt luftslott, dom griper efter vad som helst precis som tex religösa människor gör, för tänk om hela sin doktrin haft fel hela tiden?
Good guys får betala priset med smutskastningar och ensamhet.
Såg klart videon nyss, en mycket klock kvinna som genomskådat allt struntprat och jag hoppas att fler tar till sig de orden så vi kan bli kvitt detta dåliga kapitel av mänskligheten under våran livstid.