2012-12-22, 13:34
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Ja men inte fan anser sig man berättigad och man väljer att kämpa på det viset som många "snälla-killar" gör, uppenbarligen upplever dom ju sig som tvärtom eftersom dom är redo att offra sig själv och sin tid under en lång period. En person som anser sig berättigad tror ju att dom ska få allt gratis, utan ansträngning, stor skillnad där.

Är det verkligen att ställa krav på folk om dessaa killar tex blir missnöjda efter att en lång tid ha misslyckats med att vinna en tjejs gillande? Visst är det fel väg att gå om man vill knulla men är man färsk kanske man köper kvinnors snack rakt av och försöker köpa tjejens gillande genom att vara det dom säger sig vilja ha.

Att som tjej utnyttja detta tills killen lägger korten på bordet är dock helt ok, det är killen som är ett svin om han efter att ha fått höra att hon inte vill slutar vara en "vän".

Det jag syftade på var att snälla killar begår alla fel möjliga men tycker endå att dom gör rätt, alla fel och sen blir förvånade över nobben.

Tjejer tar vara på detta, säljer massa snack till killar om goodguy hit och dit för att sen utnyttja till max. Istället för att bromsa killen så låter dom istället honom vara en vän tills vidare, för dom måste ju passa på, murar för att försvara sitt utnyttjade finns alltid att ta till.

Ja jag har också varit där..
Senast redigerad av Intotherainbow 2012-12-22 kl. 13:37.
2012-12-22, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Det jag syftade på var att snälla killar begår alla fel möjliga men tycker endå att dom gör rätt, alla fel och sen blir förvånade över nobben.

Tjejer tar vara på detta, säljer massa snack till killar om goodguy hit och dit för att sen utnyttja till max. Istället för att bromsa killen så låter dom istället honom vara en vän tills vidare, för dom måste ju passa på, murar för att försvara sitt utnyttjade finns alltid att ta till.

Ja jag har också varit där..

Ja, men utan kunskap gör dom ju det mest logiska, dom behandlar den dom gillar så bra dom bara kan, "det måste ju bara funka", jag tycker dom har rätt att bli förvånade och även förbannade, jag tycker även dom har rätt kräva något tillbaks för det dom ger. Sen om det är sex eller "riktig" vänskap och godhet från tjejen i fråga är ju en annan femma.

Ofta har ju tjejer sånna killar, som dom även hånar bakom ryggen. Konstigt beteende, sen när killen tröttnar så är han inte "genuint-snäll", "elak", "creepy" har överdriven känsla av berättigande osv. När han egentligen bara varit snäll.
2012-12-22, 13:49
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=a9XDb0nxSO4

Lång video, där jag fick teorin ifrån.
2012-12-22, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amandaa-
Åh dessa underbara konspirationsteorier angående snälla killar och tjejer! Givetvis har du rätt, tjejer hatar snälla killar och har gått ihop i en sammansvärjning för att göra livet så surt för dem som det bara går.

Frågan är varför man skulle ha sex med någon man inte är attraherad utav? Jag tänker inte idka någon välgörenhet och släppa till för någon som jag inte är attraherad utav. Varken för snälla eller elaka killar.

Säg isåfall när ni vill ligga eller vad ni vill med en kille så de blir enkelt att veta vad ni vill jag och många andra män blir förvirrade av er kvinnor dessutom driver ni sluta med de sprid budskappet till andra kvinnor också.
2012-12-22, 14:47
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Snälla killar skulle kunna ligga massor om det bara lärde sig att ta initativ med tjejer IRL istället för att starta gnälliga trådar på flashback
2012-12-22, 14:51
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Ja, men utan kunskap gör dom ju det mest logiska, dom behandlar den dom gillar så bra dom bara kan, "det måste ju bara funka", jag tycker dom har rätt att bli förvånade och även förbannade, jag tycker även dom har rätt kräva något tillbaks för det dom ger. Sen om det är sex eller "riktig" vänskap och godhet från tjejen i fråga är ju en annan femma.

Ofta har ju tjejer sånna killar, som dom även hånar bakom ryggen. Konstigt beteende, sen när killen tröttnar så är han inte "genuint-snäll", "elak", "creepy" har överdriven känsla av berättigande osv. När han egentligen bara varit snäll.

Tycker inte heller man kan klandra nice guys för att alla fel dom begår när feminismen tagit sådant hårt grepp om män i Sverige, klart att männen förväntar sig mer än vad dom får.

Synd bara att feminismen inget annat är än en social konstruktion likställd med luft som saknar relevans med verkligheten precis som med det mesta människan uppfunnit genom historien.
Feministerna är inte ensamma om att leta andledningar för att rättfärdiga sitt luftslott, dom griper efter vad som helst precis som tex religösa människor gör, för tänk om hela sin doktrin haft fel hela tiden?

Good guys får betala priset med smutskastningar och ensamhet.
Såg klart videon nyss, en mycket klock kvinna som genomskådat allt struntprat och jag hoppas att fler tar till sig de orden så vi kan bli kvitt detta dåliga kapitel av mänskligheten under våran livstid.
2012-12-22, 15:03
Bannlyst
Ssjälvklart är kvinnors förakt mot snälla killar projicerat självhat för att de inte kan tända på snälla killar fastän de kanske vill. Men problemet är egentligen inte skapat av kvinnorna själva utan det är feminismens som ger de det helt fria valet utan konskvenser från första början. Eftersom i det valet kommer kvinnan i 99% av fallen välja bort den snälla killen. Därför måste kvinnans sexualitet begränsas och kontrolleras. Det ska få finnas val men inte helt fria och inte helt utan konsekvenser. T.ex ska en kvinna kunna få välja men urvalet måste då bestå av endast snälla killar. Eller en kvinna ska kunna få knulla runt som en hon önskar men då ska hon bli utstött från familjen och samhället. Så ser det ut i andra delar av världen idag men inte i det feministiska samhället som raserat alla viktiga värdegrunder. Hela förklaringen är dock inte biologisk som hon menar utan en stor del. Men trots allt är det så att kvinnor inte är mer än förvuxna barn och hur skulle världen se ut om vi lät barn styra den?
2012-12-22, 15:17
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Jaha, ännu en sån här tråd...varför bara inte posta i nån av dom hundra andra?

TS är förstås ute och cyklar, precis som de flesta andra martyrer i dom här trådarna.

Kvinnor hatar inte snälla män, dom hatar oattraktiva män.

Jag kan tom sträcka mig så långt att säga att det inte heller alltid handlar om hat, utan snarare om förakt, äckel, och totalt ointresse.

En människa som hatar, lägger ner tid på att hata. Precis som egoistfeministerna som syns i dom här trådarna. Dom hatar oattraktiva män tillräckligt mycket för att lägga tiden att bevaka FB och posta så fort en tråd eller inlägg dyker upp.

En människa som bara föraktar någon, gör bara vad den kan för att slippa objektet den föraktar. Hence hur oattraktiva män osynliggörs i alla miljöer där könskontakt normalt initieras.

Men för att ge TS och några andra i tråden viss upprättelse, så visst är en oattraktiv och snäll man mer oattraktiv än en oattraktiv och ickesnäll man.
2012-12-22, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Snälla killar skulle kunna ligga massor om det bara lärde sig att ta initativ med tjejer IRL istället för att starta gnälliga trådar på flashback

Hur vet du att snälla killar inte tar initiativ? Och exakt vad är det de ska lära sig?
2012-12-22, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhesus-Minus
Jaha, ännu en sån här tråd...varför bara inte posta i nån av dom hundra andra?

TS är förstås ute och cyklar, precis som de flesta andra martyrer i dom här trådarna.

Kvinnor hatar inte snälla män, dom hatar oattraktiva män.

Jag kan tom sträcka mig så långt att säga att det inte heller alltid handlar om hat, utan snarare om förakt, äckel, och totalt ointresse.

En människa som hatar, lägger ner tid på att hata. Precis som egoistfeministerna som syns i dom här trådarna. Dom hatar oattraktiva män tillräckligt mycket för att lägga tiden att bevaka FB och posta så fort en tråd eller inlägg dyker upp.

En människa som bara föraktar någon, gör bara vad den kan för att slippa objektet den föraktar. Hence hur oattraktiva män osynliggörs i alla miljöer där könskontakt normalt initieras.

Men för att ge TS och några andra i tråden viss upprättelse, så visst är en oattraktiv och snäll man mer oattraktiv än en oattraktiv och ickesnäll man.

Vet inte hur många trådar som postats men här handlar det mer om kvinnans psyke. Alltså jag skiter i vem som knullar vem, vad som händer i huvudet på dessa kvinnor är dock jävligt intressant.
2012-12-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
Hur vet du att snälla killar inte tar initiativ? Och exakt vad är det de ska lära sig?

ot för tråden.

Skulle vara häftigt med någon kvinna med självinsikt som ville ge sin åsikt dock, och inte flyr med att göra som i mitt exempel.
2012-12-22, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna

De tar inativ men ni kvinnor dummar er och förolämpar killar ni ogillar så de är ju bara skitsnack. Därför tar vi inga inativ. Då är de bättre att låta kvinnorna skött de själva

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in