Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Tror du missuppfattar inlägget lite gran. Självklart ska du inte ligga med någon mot din vilja haha.
Men tror du inte det finns någon sanning i det, att kvinnor rationaliserar det hela, man vill ha en god man för det är så män ska vara. Men när det inte funkar med ens biologi och man blir helt torr av killen, så istället för att erkänna för sig själv och omvärlden så rationaliserar man det hela till att kille inte är snäll, att hatet kommer ifrån att snälla killar är lite av en mindfuck för tjejer som gör dom obekväma.
Lättast vore ju bara att vara helt ärlig.
Jag hatar inte snälla killar. Min pojkvän, som jag är galet förälskad i, är jättesnäll. Däremot så tycker jag att det är oattraktivt med mesiga killar. Att det är avtändande betyder dock inte att jag hatar dem eller är otrevlig mot dem.
Dock så kan jag absolut känna igen fenomenet "mesig, halvtöntig kille" som säkert ser på sig själv som "snäll", som raggar på mig genom att enbart prata om sig själv och sina intressen, högst otåligt och med illa maskerat ointresse ställer artiga frågor till mig för att så snart han känner att han varit "snäll" tillräckligt länge försöker grovhångla upp mig eller tafsa på mig och sen blir de skitsura och nästan förbannade när jag inte är sugen
Och så går de därifrån - mumlandes något om att det är hopplöst för alla tjejer gillar bara svin och det hjälper inte hur snäll man än är...