• 1
  • 2
2005-04-26, 03:40
Medlem
canibuss avatar
hur mycket måste man ta av imovan

--------------------------------------------------------------------------------

i vanliga fall tar jag 7,5 om s'dagen, slängde i fyra plus lite citanon nu i kväll
och känner meh bara sp lite lött lätt skon, småbeng helt enkelt.

hur mycke skall man ta över 100? eller???

gan att kan inte jan jomma i kontakt´med fler nu
Citera
2005-04-26, 07:39
Medlem
Danne^s avatar
tror det ska vara tillräkligt med 4st? du verkar ju redan ha problem att skriva annars ta några fler.. inte för många bara..
Citera
2005-04-26, 08:17
Medlem
Nemesis1s avatar
Två 7,5:are + två mellanöl är tillräkligt för att skruva till mig iaf! Visst kan man ta mer också, men då skall man inte vänta sig att man kommer ihår särskilt mycket av sina öden och äventyr natten innan...
Citera
2005-04-26, 08:27
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Två 7,5:are + två mellanöl är tillräkligt för att skruva till mig iaf! Visst kan man ta mer också, men då skall man inte vänta sig att man kommer ihår särskilt mycket av sina öden och äventyr natten innan...

Observera att detta bara är för att "få igång det". Du kommer att knapra i dig en massa fler under kvällens gång. Fast det är inget att oroa sig över, gör bara gott.
Citera
2005-04-26, 08:34
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
Observera att detta bara är för att "få igång det". Du kommer att knapra i dig en massa fler under kvällens gång. Fast det är inget att oroa sig över, gör bara gott.
Det är förvisso sant, såvida det finns mer tillgängligt... Man blir även väldigt sugen på alkohol och andra droger då man har piller i kroppen... Svårt att stoppa karusellen då den väl är igång! =D
Citera
2005-04-26, 08:42
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Det är förvisso sant, såvida det finns mer tillgängligt... Man blir även väldigt sugen på alkohol och andra droger då man har piller i kroppen... Svårt att stoppa karusellen då den väl är igång! =D

Det är ju för fan nästan halva nöjet att flöddra, att desperat springa runt och leta efter knark i lägenheten. Samla ihop smulor till en holk, leta tabletter i fickorna osv. Det roliga är att man blir så frenetisk att man alltid hittar något, en slags knarkdammsugning, väldigt effektivt för oss som bor hemma.

En kväll som började med två imovane som hittades i fickan slutade med total minnesförlust och 6 dl vodka + okänd mängd tabletter konsumerade.
Citera
2005-04-26, 09:21
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
Det är ju för fan nästan halva nöjet att flöddra, att desperat springa runt och leta efter knark i lägenheten. Samla ihop smulor till en holk, leta tabletter i fickorna osv. Det roliga är att man blir så frenetisk att man alltid hittar något, en slags knarkdammsugning, väldigt effektivt för oss som bor hemma.
Då jag bodde hemma lyckades jag däcka i dushen en gång (eller ett par gånger egentligen, fast bara en av dessa skedde på benso)... Modir blev lite fundersam... =/
Citera
2005-04-26, 09:23
Medlem
drog i mig 15 styck allt som allt en kväll kände inte ett smack..
fan måste va nå fel på mig.
Citera
2005-04-26, 13:48
Medlem
Danne^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisaflisa
drog i mig 15 styck allt som allt en kväll kände inte ett smack..
fan måste va nå fel på mig.
fel piller? :S
Citera
2005-04-27, 00:20
Medlem
Kosstaskens avatar
Jag brukar börja med två imovane och en eller två sort guld.
Sen kan man alltid ta en eller två piller till..sen e d bara å gömma allt som e kvar.

blir lätt som en tidigare talare sa att man går på knarkjakt och drar i sig allt man kommer över. ibland tappar man minnet men då e kul å läsa loggen man skrivit om man har en sån.
Citera
2005-04-27, 00:32
Medlem
Avgrunds avatar
jo imovane är precis som benzo. efter 3-4stycken kommer man garanterat gå på knarkjakt och stoppa i sig allt man hittar.
Citera
2005-04-27, 01:07
Medlem
Bloodhounds avatar
Nu får ni fan lägga ner, blir sugen som fan och jag har inte råd att köpa ett 100-pack. Måste hitta nån som tar mindre än hutlösa 7 kr för dom små rackarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in