Citat:
Ursprungligen postat av Armadas
Fula människor är OFTAST tillsammans med fula människor, det är bara att ta sig en titt omkring på stan för att få det bekräftat.
Samtidigt som fula är med fula så tycker dem att snygga människor är attraktiva.
Finner de då sin partner snygg eller nöjer sig de bara med de dem får?
Jag ställer ofta dessa frågor till fula människor då jag är alkoholpåverkad men jag får ALDRIG nått svar, de bara går därifrån eller så åker jag på en smäll.
Ligger de nått i att dom bara nöjer sig med vad som helst när de insett att de aldrig kommer få nått bättre eller vad är det?
Vad har ni för teorier ang detta?
mvh
Ps: Ni som känner igen er i detta och tänker klaga på att jag ytlig och dum i huvudet kan skita i att svara.
Känns som rätt reaktion på en sådan fråga, och då är jag ändå emot våld.
Till ämnet: Min "teori" är att alla tycker att olika saker är vackra/snygga. Om du tittar på, vad jag antar är din definition, av snygga människor så är ju de oftast tillsammans med någon som är på samma... Nivå.
Förmodligen samma sak där: Man går igång på olika saker. Alla tycker inte att den så väl sprida bilden av vad som är sexigt (tack, mer eller mindre
all media) är det och varför skulle man vilja vara ihop med någon som man inte tycker ser bra ut? För att andra ska må bra?
Vad gäller din kommentar om att "fula" tycker att "snygga" är attraktiva så, ja, vad ska man säga? Man behöver faktiskt inte tycka att bara en specifik typ av människa snygg.
Edit: Tog bort ett onödigt personangrepp.