Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-19, 14:08
  #13
Avstängd
Burross avatar
Du är en mes det är rätt tydligt, du borde ha konfronterat henne direkt men naturligtvis gör du inte det och hennes respekt för dig blir mindre och mindre.

Hitta dina kulor, hon är respektlös mot dig du regerar med att bli rädd för att hon ska bli arg när det är hon som lämnat datorn öppen....Kom igen nu.
Citera
2012-12-19, 14:13
  #14
Medlem
Tänk på att brudar i vissa "kompisrelationer" har som vana att snacka skit om allt och alla. Det är alltså deras sätt att "umgås".

Du (TS) bör alltså avgöra om det är en "sån" kompis innan du tar ditt avgörande.

Min partner snackar skit om mig också och vem fan bryr sig är hon så dum så hon stannar så vem är den dumme.....

Men är nu din FV en falsk slyna så lär det ju visa sig så småningom, fasader är omöjliga att upprätthålla i längden.
Citera
2012-12-19, 14:18
  #15
Medlem
Man ska inte behöva ta sån skit, att hon dessutom gör det bakom din rygg där du inte har möjlighet att ge din sida av versionen visar ju bara hur illojal hon är.

Vissa människor funkar ju sådär, noll känsla för integritet eller lojalitet - själv hade jag aldrig klarat leva med en sån människa men något säger mig att du kan ta det.

Värt att poängtera - det spelar ingen roll om du har fel, gör dumma saker osv - är man tillsammans med någon står man vid dennes sida och pratar inte skit om eventuella brister personen har.
Behöver man ventilera saker om sitt förhållande med sina nära vänner är det en sak men att sitta och ösa skit över sin respektives karaktärsfläckar (om det nu ens är så illa) är ju bara svinigt.
Citera
2012-12-19, 15:00
  #16
Medlem
Lys avatar
Ts, förstår verkligen du blir ledsen av att hon pratar skit om dig bakom din rygg. Ta upp det med henne, varför hon gör så? Att ventilera sig är en sak, alla blir trötta på sin partner ibland, men att snacka rent skit är bara respektlöst. Fråga henne vad hon vill med eran relation, och berätta vad du känner. Sen får du fundera på om du verkligen vill fortsätta med henne, efter att fått reda på vad hon skriver till andra. Jag fattar om du känner dig sviken och ledsen, och du har all rätt att känna så.
Citera
2012-12-19, 15:51
  #17
Medlem
Jag misstänkte att något var fel när jag såg att min förra flickvän var en attentionwhore. Flirtade med alla på krogen etc etc.

Det är dock bara en grej, lite halvt offtopic.
Jag hittade en blogg som hon startat där hon skrev diverse elaka saker om hur dålig jag var på vissa saker, hur våra bråk var mitt fel, kommentarer om mitt utseende och hur saker kunde gå så fel för att hon egentligen ville ha en annan kille (som hon sen beskrev hur han skulle vara, vilket var typ drömmarnas drömmar, inte ens i närheten av realistiskt).

Dessutom levde hon på mina pengar då hon inte ville jobba...

Har hon börjat snacka skit om dig kommer det bara gå åt helvete. Dags att göra slut. Även om hon slutar snacka skit så kommer hon tycka samma sak och du lär ju inte direkt glömma vad hon sagt.

Lycka till TS.
Citera
2012-12-19, 19:20
  #18
Medlem
V-Ds avatar
Omg! Vad respektlöst, jag skulle dumpat henne direkt. Låter som världens falskaste människan.
Citera
2012-12-19, 19:25
  #19
Avstängd
Blindlessss avatar
Vad är det för brud du har skaffat dig som snackar skit bakom din rygg?
Jag har personligen slutat vara vän med vänner som skrivit skit om min man eller försökt snacka om honom. Riktig kärlek handlar om att skydda varandra och inte föra ut det som händer hemma utanför hemmet.
Riktig dålig brud
Citera
2012-12-19, 19:33
  #20
Medlem
Adelaides avatar
Släng ut fanskapet! Hon bara driver med dig hela tiden för att inte visa det, men inom sig tänker hon precis så som hon skrev.
Citera
2012-12-20, 01:01
  #21
Medlem
Det låter som ett av mina ex, inget bra flickvänsmaterial mao, vore jag dig så skulle jag se mig om efter en ny
Citera
2012-12-20, 01:05
  #22
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
För det första.. det MÅ va fel att läsa någons privata meddelanden.. men jag finner en jävligt bra usäkt till det när det handlar om sådant som sårar DIG. Om tex din flickvän snackar skit om dig på nätet eller hon är otrogen eller vad det än handlar om så anser jag att om hon gör det rent obefogat. så får hon stå sitt kast, gnäller hon på att du läst hennes meddelanden så släng tillbaka att du ville ha klara bevis på att hon verkligen behandlar dig som skit under hennes skor och därför gör din handling inte dig till idioten i sammanhanget.
Hade hon bara kunnat hålla sin glappande jävla käft stängd och inte betett sig så, nej då hade du inte heller behövt läsa det för att bevisa hennes handlingar.

Jag läste mitt ex.s mail/ sms m.m då jag visste hur jävla illa hon behandlade mig, vilket till slut gjorde att jag lämnade henne.
Idag har jag en sambo som är världens mest perfekta person på in och utsida och man hör istället rykten om hur mycket gott hon pratar om mig och vårat förhållande. och då har jag heller ingen anledning att snoka i hennes privata mail/sms.

Så du bör slänga ut idioten och se dig om efter någon som respekterar dig


Där satt den, jag va tvungen att säga detta! fyfan! haha

Seriöst TS, du borde fatta själv att detta är oacceptabelt beteende från hennes sida och hon måste konfronteras! Simpelt. KONFRONTERA, hon sårade dina känslor hårt, då förtjänar hon att konfronteras.
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarens
Där sätt den! Helt riktigt. Så hade jag också gjort.

eller hur haha!
Citera
2013-06-03, 12:47
  #23
Medlem
Hade jag haft en partner som snackat skit om mig så hade jag lämnat direkt. Om det finns problem som partnern stör sig på så hade jag uppskattat att få höra det först och inte genom någon annan eller nått annat medium. Det är extremt respektlöst och äckligt beteende. Som tur var är jag me
d en perfekt människa som inte gör så. Jag kan lita på henne till fullo.
__________________
Senast redigerad av Maffis 2013-06-03 kl. 12:51.
Citera
2013-06-03, 12:50
  #24
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Dumpa bruden and move on!!! Har du ingen självrespekt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback