Citat:
Ursprungligen postat av PalleK
Det citatet finns överhuvudtaget inte på något ställe i Aftonbladets artikel och citat; tvärtom är det mycket ordentlig svenska som skrivs i citaten och skärmdumparna som visas där (bara med undantag av "de" istället för "dem").
Du sitter här och fantiserar ihop citat ur tomma intet? Det tyder på att argumenten tryter katastrofalt.
Nej det gör jag inte, kolla skärmdumpen som är till den artikeln... Sorry mongo! Lär dig läsa!
EDIT: HAahahaha, Aftonbladet har pixlat texten! Du kan ju gissa vad som stod där!
Men oroa dig inte, den opixlade skärmdumpen finns i tråden, lite jobbigt att leta upp den bara.