Citat:
Ursprungligen postat av Zertex
Orolig för att hamna på en av dessa sidor?
Det har det väl förövrigt redan gjort har jag för mig om. Om du menar själva outande av dessa "orrar"
Hahaha nejj verkligen inte. Jag skulle merå tycka det hade varit något o skratta åt o ta fram kuken o göra helikoptern om någon påpeka. Jag tillhör faktiskt just till den sorten människa som faktiskt står stolt för exakt allt jag gjort i mitt liv, även om det är o ligga med en padda
Nej jag menade inte dessa som är från gbg. Menade i andra städer att ungdomar följer samma grej och gör det mera professionellt... det är ju det som är bakslaget av något sprida sig, det blir mer genomtänkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Bonkabonka
Varför inte? Dom skrev något om att en skola i annan stad haft samma problem. Kommer nog finnas massa folk som tycker detta är kul.
Det tror jag också... Var ett tag man såg "malmös hoes" etc videon på youtube och sedan gbg's o sthlms o ja bara vidare o vidare.. Detta känns o vara början av en ny storm.
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Möjligt men i så fall inte under samma förutsättningar då skälet bakom "upploppen" inte existerar i andra städer, än - om jag inte har fel.
Borde inte existera upplopp på andra städer. Undrar vem som kommer vara skicklig nog att komma på ett sätt o inte bli påkommen ens...