Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det var nån morsa här i tråden till en av småungarna som härjade. Hon som skulle anmäla FB för nåt. Tror hon var neger eller svarting i alla fall. Vad hände med det, blev det nån polisanmälan. Morsan härjade som fasen ett tag.
Nej, hon gick efter att jag skrivit detta inlägg:
Jag ska göra någonting nu och det har inte att göra med om dina hot mot mig. Jag håller faktiskt med dig i vad du säger, och tycker det är bra att du ska prata med din dotter. Det är jävligt svårt att vara förälder idag kan jag tänka mig. Men med detta sagt så MÅSTE du se till att hon och andra ALDRIG gör detta igen för vi på Flashback spårar ALLT, vi har våra tentakler överallt och de flesta här har en ganska hård syn på vad som är rätt och fel. Berätta för henne också att hon antagligen hjälpt Sverigedemokraterna att få ännu fler röster till valet. De djuren som hoppar på den stackars tjejen som springer för sitt liv .. det finns inget ord för hur mycket hat jag känner mot dem. Och mot de mulatter som filmade bredvid. Vad är ditt eget inlägg i allt detta mer än att du ska "prata" med henne om det? Till slut får vi svenskar helt nog. SD har redan dubbelsiffriga noteringar i opinionen. Snart kommer deras politik komma i uttryck i politiska handlingar.
Detta är mycket större än att din dotter har uppmuntrat 1000 av dessa djur och fortsätta jaga och misshandla småtjejer (vänligen se igen hennes bild och text). Vi är TRÖTTA på sådant här i vårt land. På samma gång vill jag inte ha ett samhälle där tåg börjar rulla mot läger, men det är där det kommer sluta om ni inte skärper er för i helvete!! Hur tror du att jag någonsin skulle vilja anställa din dotter om hon sökte jobb hos mig? Hur kan hon och hennes gelikar någonsin bli en accepterad del i det samhälle de lever i om de fortsätter att bete sig som galna djur? Om du skriver att "ja men de är ju barn" så har du fel. Detta har eskalerat, det är värre nu än någonsin, det är ENDAST invandrare och mörkhudade som står bakom detta och det är nog nu. Det räcker.
Som sagt, lycka till med ditt barn och hoppas du kan få henne att bli en bra integrerad svensk så ska jag göra mitt för att i framtiden bekämpa min egen ilska.
http://www.youtube.com/watch?v=Mm8asqzfx18