2012-12-19, 15:27
Medlem
PeterSenselesss avatar
Oskar Forsberg:
Polisen befarar dock att något kommer att hända då de verkar otåliga. De rör sig just nu mot Järntorget, rapporterar Erik Wiman.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pasiphae
Bränner de svenska flaggor?! Varför?

För att de är svensk-hatande invandrare...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pasiphae
Bränner de svenska flaggor?! Varför?

Säg det.
Blattar hänger ut andra blattar och därför hatar man Sverige och svenskar? Bryr mig inte längre om att försöka klura ut hur dom här dårarna tänker.
Citera
2012-12-19, 15:28
Medlem
FlyingMachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Känns som jag missat lite nu. Det är alltså nya "kravaller" i Göteborg just nu? Hur många är där nu då?

Såg att skolan var stängd också, är de inne och härjar i centrum nu istället då?
De står utanför skolan och leker tuffa.
Citera
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Inte ens någon med liknande efternamn? Slagit på henne i flera register men hittar inte henne så funderar på om hon felstavat sitt efternamn med vilje.
Eller så är det som någon sa, nämligen att "syrra" är samma sak som kompis här och kan innebära precis vem som helst.
Nej men problemet är att hon bor i en fosterfamilj, systern verkar svensk då hennes foster mamma nämns i en statusuppdatering vid namn Gunilla. Syster kan alltså heta vad som helst!
Citera
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amandaa-
Det är bara att filma händelseförloppet och omhänderta folkmassan. Sedan kan man sortera ut vilka som har gjort sig skyldiga till något brottsligt. Jag har inget emot människor som sköter sig men passar det inte att följa svensk lag så kan man vända hem.

Observerar och iakttar är precis vad polisen i dagsläget gör. Vi får se vad som händer om någon timme om det inte lugnar sig.
Men verkar det inte minskat i styrka i och med att helikoptern har lämnat luften, osv(?).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daB32167
WM har vaknat, hoppas de lyckas få ihop tillräckligt med folk bara och att skitungarna isåfall stannar kvar och ger sig på nya flaggbränningsförsök.

Källa på det?
Citera
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Vad är det för ett spån som Aftonbladet satt in på chatten. Oskar Forsberg verkar helt blåst, han avlöser den tidigare journalisten. En vänstermupp ersätts med en annan vänstermupp. Snacka om vinklade nyheter. Hur var det med flaggbränningen, inga bilder?

Tror att det är en frilansare, skrev på Sydsvenskan några månader och verkade vara riktig vänstermedlöpare.
Citera
2012-12-19, 15:29
Medlem
Flash-Gordons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alander94
http://i45.tinypic.com/2cp8gsk.png

Här bränner de flaggan

Edit: Måste vara fejk..

Källa på att det är dagens bränning?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deniseh
Läs sammanfattningen som finns på framsidan, där står det att flickan som sparkades ned tros ha varit en av dem som tipsade orrar till sidan.

Det är ju precis det jag menar! VEM är hon och HADE hon gjort något eller inte?!
Citera
Medlem
Flaggbrännings bilden är inte från upploppen utan det är troligen från en tidigare lars-wilks grej lr nått. Men det är gammal jag har sett den förut
Citera
Medlem
Den där flaggan som brinner är inte från idag. finns en anledning människan som lagt upp den censurerat bort bilden. samt klippt ut en sådan liten del. Man ser att de har på sig sommar kläder.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in