2012-12-18, 20:04
Medlem
som-alis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Exakt. Det är inte ens någon ide att försöka sig att förstå på Malevich, för h*n är uppenbarligen lite efter eller så trollar h*n.

Jag vart iaf inte förvånad över att jag inte såg en enda svensk bland allt bajs. Stenåldersmänniskor och apor som bråkar om ditten och datten. Sedan så verkar alla skylla ifrån sig och gråta ut i media, men det som gäller är ingen rök utan eld. Uppenbarligen så var de slampor, fjortisar eller ORRAR allihopa, men vill förstås inte att folk ska veta om det. Vidriga äckel är vad de är.

"Buhuu, jag vill knulla runt som fan, men vill inte att folk ska veta om det."

"Asså vafan, jag e ingen jävla fjortis aboo, den som kalla mig fjortis ska få stryk".

Förlåt men en enkel liten fråga som jag alltid funderat på - vad betyder aboo??
har hört det flera gånger och vet det har någonting att göra med negrer eller islamister.

OnT
Någon som vet varför denna tjej startade detta projekt? var det någon formn av hämnd eller var det för hon ville leka zuckermann och hitta på ett nytt "facebook" med en egen liten sjuk tvist?
Citera
2012-12-18, 20:05
Medlem
Nån som är en bra hacker som vet hur man kan komma in i ett evengemang som är bara för inbjudna?
Citera
2012-12-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallepabanken
ja så hon förtjänade stryk helt enkelt !

Hon förtjänade inte att bli sparkad i huvudet av 4 babianer, idiot.
Citera
2012-12-18, 20:06
Medlem
Niders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonLidl
Som jag förstått det är det ett turkiskt eller persiskt(?) ord för hora/slampa. Trodde först det handlade om fåglar

Herregud, är Plusgymnasiet en gymnasielinje för invandrare?
Citera
Medlem
PrimusPiluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue-tie
Var det bara slöj och kepps-babbar på upploppet? inga Svennar som spårade ur och gick folk ur huse för att delta i bilhoppandet?

Har kollat 5-6 filmer och jag kan faktiskt bara se en person son ev är svensk, övriga är babbar hela högen
Citera
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Har missat lite känner jag, Har 1 person orsakat detta genom att lägga upp massa skit på instagram om ett antal personer?

Hur kan personer bli så arga för ett "rykte" ?

Ursäkta att jag ställer dumma frågor kanske, men har missat allt. svårt att läsa alla 180+ sidor. Någon som kan sammanfatta?

1. Ja i princip.

2. Det handlar om invandrare, klantänkande och heder är allt för dem - ungefär som i Sverige på 1600-talet.
Citera
Medlem
birre123s avatar
Blatte har gjort en video, fyfan vad arg jag blir.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xIxXle3JSMY
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icefrontier76
Men vad kommer det sig att inte etniska svenskar samlar ihop en mobb på 300 pers och anfaller en fjortis mitt på stan för att hon eventuellt kallat andra tjejer för hora?
Som jag skrev har vi olika temperament och vissa agerar fortare på skalan när någon gjort ett fel mot dom. Vi svenskar kan bli knullade länge i röven innan vi agerar men när vi väl börjar agera kommer vi vara 300 lika snabbt.

Finns säkert mängder med liknande saker där svenskar är inblandade men minnet sorterar väck allt som inte är riktigt grovt. Var det inte en massa skit uppe i Norrland angående en falskanklagad våldtäkt, eller hur det nu var. Där någon inte fick vara med i kyrkan och "hela byn" var inblandad? Så om det var 300 i Gbg i dag räcker det väl med 10 i den byn men det var fler inblandade. Nu var det ju inte upplopp på samma sätt men det handlar om att ge igen för ett dåligt beteende i båda fallen.
Citera
2012-12-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nider
Herregud, är Plusgymnasiet en gymnasielinje för invandrare?

Plusgymnasiet är en friskola med jätte låga intagnings betyg så ja alla som i princip failar grundskolan samlas där invandrare samt svenskar.
Citera
Medlem
Conan Troutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deniseh
Yes, yes.
http://i.imgur.com/6V0kZ.png

Så blattar va på jakt efter en blattetjej? Eller fattar inte mkt av detta? Bor jag i Sverige? Är jag vaken? Sverige känns verkligen som på avgrundens kant nu. Lågkonjuktur påväg, sveriges försvar borta, ryssland rustar för 5000 miljarder, somalierna väller in, EU knullar oss i alla hål.. m.m

hoppas 21 dec stämmer!
Citera
Medlem
zemfiras avatar
Hon tycker om att snacka skit iaf.
http://www.videofy.me/mexy/428645
Citera
Medlem
Falken-92s avatar
Precis som jag och många andra tidigare sagt håller detta nu på att bli en trend, allt för många strävar efter att uppnå den nivå av uppmärksamhet som detta nu fått.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15952771.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in