2012-12-18, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mentos-fruit
Jag missuppfattade det hela som att de som har samlats dvs. folkmassan har samlats för slå ner tjejerna som har hängts ut på instagram för att ha legat runt osv. men det rör sig tydligen om att de samlats för att hitta och slå den tjejen som skapat konto och spridit dessa rykten.

Kan någon bekräfta det?
Varför skulle de slå ner någon för att rykten spridits om hennes lösaktighet? Självklart så var det skaparen och tipsarna som skulle slås ner.
Citera
2012-12-18, 18:04
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Jag förstår hur du resonerar.

Varför då? Jag tror knappast han är ensam om att tycka att dessa jävla orcher har förverkat sin rätt att leva i Sverige. Vi är många som inte direkt hade gråtit några tårar om de främlingar som gruppmisshandlar tjejer och kastar sten på polisen fick en kula i pannan. Det hade definitivt fått slöddret att tänka efter en gång extra innan de ska ut och kaosa nästa gång.

De är ju vana vid hårda tag, i de "hemska länder" de har "flytt" ifrån och som de åker på semester till varje år (hur nu DET går ihop?). Så lite spöstraff är väl inte otänkbart? Eller en vanlig stening till döds. Jag skulle gärna se på - jag är multikulturell och dömer inte andra kulturers rättsbegrepp. Mer dödsstraff!
Citera
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus
Amen. Och de slår sina barn. I Videorna ser vi hur deras barn tar med sig våldet till Skolorna.

Den föregående citerade användaren ljuger nog. För det andra är barnaga nyttigt i rätt mängd. Kvinnor slår man inte som man oavsett vad denne gjort sig skyldig till. Det är min bestämda åsikt.

Men skolning och uppfostran av barn kan däremot i extrema fall kräva viss fysisk ansträngning från förälder och vårdhavares sida. Detta för att lära barnet lite vett och etikett i tidig ålder, något som det råder brist på idag. Inget konstigt med det.

Vad angår den omtalade videon verkar det vara en tjej som brottar ner offret.
Citera
Medlem
P3RK3L3s avatar
Vad fan tänkte hon egentligen? Inte jättesvårt att spåra den skyldige. Ändå skönt att se att folk, som tror att man kan sprida vilken jävla dynga som helst på nätet, blir uppläxade. Nätet kan användas till mycket. Att sprida hat och förtal, samt att mobilisera krafter för att konfrontera dem som sprider hat och förtal

Frågan är dock om hennes zigenarsläkt nu kommer att hämnas på dem som startade FB-gruppen, eller vad det nu var, som uppmanade till den här "storsamlingen"? De ansvariga lär ju också vara enkla att spåra.

Jävla kaoz (sic).
Citera
Medlem
Posta bilder ifrån Instagram den som har åtkomst.
Citera
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Någon som är vän med denna person och kan kolla på bilderna? 10 bilder ska ju redan ha publicerats.
Jag jobbar på det!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnparty
Orrozgbg

Ny instagram uppe

Någon som kan posta bilderna? kommer inte åt fanskapet som kallas instagram
Citera
2012-12-18, 18:05
Medlem
jettesnels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mentos-fruit
Jag missuppfattade det hela som att de som har samlats dvs. folkmassan har samlats för slå ner tjejerna som har hängts ut på instagram för att ha legat runt osv. men det rör sig tydligen om att de samlats för att hitta och slå den tjejen som skapat konto och spridit dessa rykten.

Kan någon bekräfta det?
Det är så jag också har uppfattat det, som en bonus har de sönder bilar och kastar saker på folk som går förbi.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icefrontier76
Så du tycker det är ok att poliser blir utsatta för snöbollskastning, stenkastning etc? Helt galet! Alla måste veta att angriper man en tjänsteman så svider det!
Nej, var skrev jag det? Jag tycker att de borde vara förberedda på det då det uppenbarligen inte är helt omöjligt att det kan ske, som du själv ser. Du behöver inte skriva utan att tänka igenom det först, du kan åtminstone läsa igenom vad den du citerar skrev innan du själv väljer att lägga orden i mun på denne - ja, tråden är på Heta Ämnen och det postas i hög frekvens men tänk till innan du postar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimCarr3y
http://www.youtube.com/watch?v=4-eSUSx9FDQ
Den här videon är rätt sjuk.

Den har länkats femtielva tusen gånger redan .

Det sjuka i den är att blattefittorna säger "nu går vi" istället för att ingripa. Blir så jävla förbannad på så fega människor!
Citera
2012-12-18, 18:06
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brazilio
Posta bilder ifrån Instagram den som har åtkomst.
Here you go again!
http://i.imgur.com/6V0kZ.png
Citera
2012-12-18, 18:06
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
http://www.nattstad.se/mexy#

Blev hon sur och ville jävlas med någon bara för att hon inte fick åka till Bosnien till nyår??? Var det hennes revansch eller var detta planerat under en längre tid? Någon som vet om hon har någon fler bokstavskombination förutom I-D-I-O-T ?
Sverige passar för blattarna när det börjas prata om inkomst och jobb då vill de minsann inte slita för en inkomst i sitt jävla hemland , ut med allt sånt jävla otacksamt folk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in