2012-12-17, 19:00
Medlem
så ser jag ut, ledsen.

Jag har begått ett misstag som kommer kosta mycket, jag "våldtog" min egna dotter.
(för 3 månader sedan)
Och så här gick det till.

Min dotter 17 år kommer hem från en fest ( jag sover när hon kommer hem ).
min sambo har för övrigt lämnat mig, så jag bor själv med min dotter.
Men av misstag så lägger hon sig i min säng, då hon är full..

Jag är lite vimsig i huvet av några whiskeyglas som jag druckit tidigare på kvällen.
så jag inser först inte att det är hon som ligger bredvid mig, trodde först att det var
vår schäfer.

Men hon lägger sig alltså hos mig, jag kan inte somna om och efter ca 30 min
så ser jag att hon tagit av sig trosorna, skäms för att säga det ( men jag blev kåt ).
Efter ytterligare 30 minuter för jag långsamt in ett finger i hennes slida.
jag är säker på att hon sover djut vid tillfället.

För in fingret kanske 5 gånger innan jag inser vad jag gör, och slutar för att lyckas somna.

Och så dagen efter, jag går till jobbet som vanligt.
När jag kommer hem står polisen där ( min dotter har alltså anmält mig, hon måste ha känt
vad jag hade gjort ).
Jag toppsas och grips, dom spärrar av vår lägenhet.
Gripen för våldtäkt på min dotter, hemsk känsla.
( jag nekade till brott ). och nekar fortfarande.
Dom har funnit dna under mina naglar, men jag nekar.

Min dotter bor nu hos sin mamma tills vidare, hon ska förmodligen vittna mot mig.
Jag har självmordstankar, och mår allmänt helt fördjävligt.

Nu vill jag ha seriösa svar på frågor:

Räcker hennes vittnesmål i en rättegång?
Dom har DNA på mig, behöver dom något mer bevis?
Om jag blir dömd, hur länge tror ni straffet blir? och kan hon
kräva skadestånd?

Kom gärna med tankar också, jag behöver ventilera ut lite.
Senast redigerad av mariekexet1 2012-12-17 kl. 19:03.
Citera
2012-12-17, 19:04
Medlem
xposures avatar
Ingen aning om straffskala osv, borde väl räknas som sexuellt utnyttjande, kanske grovt också eftersom hon var i ett hjälplöst tillstånd.
Hon sa inget, fatta vad rädd hon ska ha varit, så nej, din dotter vill nog aldrig träffa dig igen.
Och ja, DNA är den bästa formen av bevis så du lär åka dit på det.
Citera
2012-12-17, 19:07
Medlem
Ja hennes vittnesmål lär absolut räcka i rätten. Samt med bindande DNA under dina naglar. Finns dom som dömts för mindre. Tyvärr måste jag säga att det ser inte så ljust ut för din del.
Citera
2012-12-17, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariekexet1
Räcker hennes vittnesmål i en rättegång?
Dom har DNA på mig, behöver dom något mer bevis?
Nej, det hela är ganska solklart, eller har du någon förklaring till att du har hennes fittsaft på fingrarna?
Citat:
Om jag blir dömd,
Inte om. När.
Citat:
hur länge tror ni straffet blir?
Borttsrubriceringen är våldtäkt mot barn, alternativt sexuellt utnyttjande av barn. Jag tror på det förstnämnda, men har dålig koll. Straffet är fängelse i två till sex år, respektive upp till fyra år.
Citat:
och kan hon kräva skadestånd?
Klart som fan hon kan.
Citat:
Kom gärna med tankar också, jag behöver ventilera ut lite.
Tips:

Ring en terapeut eller gå till prästen. Du kommer förmodligen att få mycket lite medlidande här.
Citera
2012-12-17, 19:14
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Ingen aning om straffskala osv, borde väl räknas som sexuellt utnyttjande, kanske grovt också eftersom hon var i ett hjälplöst tillstånd.
Hon sa inget, fatta vad rädd hon ska ha varit, så nej, din dotter vill nog aldrig träffa dig igen.
Och ja, DNA är den bästa formen av bevis så du lär åka dit på det.
Att föra in fingrar, eller föremål, är en handling som är jämförlig med samlag, vilket gör att 6:1 BrB blir aktuell. Sedan är det ju självklart en bevisfråga, huruvida TS var inne i sin dotter med fingrarna eller om han bara pillade på hennes kön utan att tränga in. Det är upp till åklagaren att styrka.

Men då TS är far till personen som blev utsatt för detta är det våldtäkt mot barn som aktualiseras. Detta då dottern är under 18 år.

"Detsamma gäller den som begår en gärning som avses i första stycket mot ett barn som fyllt femton men inte arton år och som är avkomling till gärningsmannen eller står under fostran av eller har ett liknande förhållande till gärningsmannen, eller för vars vård eller tillsyn gärningsmannen skall svara på grund av en myndighets beslut."

Till alla som tycker att TS borde avrättas. Är ni dumma i huvudet? Varför förstör ni tråden med skit? Dra tillbaka till I&I eller annan lämplig del om ni vill spy galla över någon/någonting. TS efterfrågar råd och då är det helt klart OT att önska livet ur TS. Dra någonting gammalt över er.
Citera
2012-12-17, 19:18
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Magnus
fyfan skit dig själv jävla barnknullare äckel

Nu är barnet iofs byxmyndig, men jag förstår din poäng.

Borde det inte vara praxis att häkta vid våldtäkter?
Citera
2012-12-17, 19:20
Medlem
Otems avatar
Det skall väll ändå vara grövre för att det ska klassas som våldtäkt?

Kanske försök till våldäkt skulle jag gissa på.
Citera
2012-12-17, 19:22
Bannlyst
Verkar väldigt PK att gå emot våldtäktsmän lika PK som att man skyddar invandrare och skriker "inga rasister på våra gator".

Kan ni inte hålla en seriös diskussion istället för att vräka er "dö, hoppas du blir torterad jävla pervo". Detta är förfan flashback.

Ont: Det ser illa ut för dig. Jag tycker dock att du ska skylla på att du var i berusad tillfälle och att hon provocerat kom till dig.
Citera
2012-12-17, 19:26
Medlem
mr.demons avatar
TS, hur kommer det sig att du inte sitter häktad?
All logik talar för att du ska sitta häktad. Du har ju inga som helst problem att söka upp din dotter nu när du är satt på fri fot.
Citera
2012-12-17, 19:27
Medlem
Bakteriens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Nej, det hela är ganska solklart, eller har du någon förklaring till att du har hennes fittsaft på fingrarna?Inte om. När.Borttsrubriceringen är våldtäkt mot barn, alternativt sexuellt utnyttjande av barn. Jag tror på det förstnämnda, men har dålig koll. Straffet är fängelse i två till sex år, respektive upp till fyra år.Klart som fan hon kan.
Tips

Jag är ingen juridisk expert, men hur kan det vara våldtäkt mot barn när hon är 17? Byxmyndig blir man vid 15.
Någon får rätta mig ifall jag missat något här.
Citera
2012-12-17, 19:31
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Det skall väll ändå vara grövre för att det ska klassas som våldtäkt?

Kanske försök till våldäkt skulle jag gissa på.
Läs gärna mitt tidigare inlägg. Införande av t.ex. fingrar i slidan är en handling uppenbart jämförlig med våldtäkt (jfr NJA 2008 s. 482).

Citat:
Ursprungligen postat av Bakterien
Jag är ingen juridisk expert, men hur kan det vara våldtäkt mot barn när hon är 17? Byxmyndig blir man vid 15.
Någon får rätta mig ifall jag missat något här.
Studera gärna relevant lagtext innan du ifrågasätter.

6:4 BrB

Den som har samlag med ett barn under femton år eller som med ett sådant barn genomför en annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens art och omständigheterna i övrigt är jämförlig med samlag, döms för våldtäkt mot barn till fängelse i lägst två och högst sex år.

Detsamma gäller den som begår en gärning som avses i första stycket mot ett barn som fyllt femton men inte arton år och som är avkomling till gärningsmannen eller står under fostran av eller har ett liknande förhållande till gärningsmannen, eller för vars vård eller tillsyn gärningsmannen skall svara på grund av en myndighets beslut.

Är brott som avses i första eller andra stycket att anse som grovt, döms för grov våldtäkt mot barn till fängelse i lägst fyra och högst tio år. Vid bedömande av om brottet är grovt skall särskilt beaktas om gärningsmannen har använt våld eller hot om brottslig gärning eller om fler än en förgripit sig på barnet eller på annat sätt deltagit i övergreppet eller om gärningsmannen med hänsyn till tillvägagångssättet eller barnets låga ålder eller annars visat särskild hänsynslöshet eller råhet.
Citera
2012-12-17, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
TS, hur kommer det sig att du inte sitter häktad?
All logik talar för att du ska sitta häktad. Du har ju inga som helst problem att söka upp din dotter nu när du är satt på fri fot.

Jag var häktad.

Men polisen ansåg att jag inte var någon "farlig" typ på det sättet-
att jag skulle skada henne.
och det stämmer.

( mer än vad jag gjort ) säger det själv istället, så slipper
någon annan påpeka det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto