2012-12-14, 16:41
Medlem
tjena, ska köpa en ny telefon.. har en lg 2x som är ganska pajj, den vill inte ladda osv..
funderar på att köpa iphone 5 eller samsung galaxy s3, vad tycker ni?
Citera
2012-12-14, 21:20
Medlem
Röstar för S3. Väldigt nice telefon. Annars finns Nexus 4. Vill du vänta lite längre lär det komma fler telefoner snart

http://www.swedroid.se/htc-presenterar-1080p-mobilen-butterfly-for-den-internationella-marknaden/#more-69071 <- Den lär bli jävla nice men lär dröja innan den släpps tyvärr

iPhone är långt efter de bättre Androidtelefonerna idag så hade inte sett den som ett alternativ.
Citera
2012-12-14, 23:41
Medlem
men jag vill helst ha en på 4" dom andra känns stora.. därför är jag lite tveksam, finns inga riktigt bra 4"are förutom iphonenen känner jag...
Citera
2012-12-14, 23:49
Medlem
katten189s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mp4-12c
men jag vill helst ha en på 4" dom andra känns stora.. därför är jag lite tveksam, finns inga riktigt bra 4"are förutom iphonenen känner jag...
Du har alltså redan bestämt dig för en iphone 5 och vill nu bekräfta att det är ett bra val genom att några backar upp det?

Nejmen, spekulationer åsido så är iphone 5 den bästa smartphonen på marknaden enligt mig, lyssna inte på alla haters! Nu finns även Google maps till iOS6!
Citera
2012-12-14, 23:52
Bannlyst
Samsung S3 laggar i touchen och flera mobilspel laggar på den . Plastig mobil som inte är värd att jämföras med iphone 5.

Cyklade till en okänd gata idag med google maps (vägbeskrivningen skedde i hörlurarna ! Jävligt nice att cykla när någon säger exakt till punkt och pricka var du ska svänga . Inga delays . Om 200 meter sväng höger . Haha , asfränt).
Senast redigerad av MuppPuffen 2012-12-14 kl. 23:55.
Citera
2012-12-14, 23:53
Medlem
bibsis avatar
Har förnärvarande båda två och iPhonen är ett skämt gentemot S3an. Valet är enkelt.
Citera
2012-12-14, 23:55
Medlem
hahah, grejen är den att jag är lite av en android fanboy.. känns som att jag går emot allt jag står för om jag köper en iphone 5 :/ s3an är mycket bättre än iphonen MEN den är sjukt stor och ful som fan enligt mig...det är bara dom två faktorerna som gör att jag tvekar på s3an

google maps, woho! använder knappt gpsen ändå, jag kan läsa skyltar vettu inte många som kan det nu för tiden
Citera
Medlem
KaptenKrabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wazzapdawg
iPhone är långt efter de bättre Androidtelefonerna idag så hade inte sett den som ett alternativ.
Varför?

Citat:
Ursprungligen postat av bibsi
Har förnärvarande båda två och iPhonen är ett skämt gentemot S3an. Valet är enkelt.
Kan du utveckla?
Citera
Medlem
bibsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mp4-12c
hahah, grejen är den att jag är lite av en android fanboy.. känns som att jag går emot allt jag står för om jag köper en iphone 5 :/ s3an är mycket bättre än iphonen MEN den är sjukt stor och ful som fan enligt mig...det är bara dom två faktorerna som gör att jag tvekar på s3an

google maps, woho! använder knappt gpsen ändå, jag kan läsa skyltar vettu inte många som kan det nu för tiden

Tycker du S3an är ful så kör på Nexus 4? Den är sjukt het.
Citera
2012-12-14, 23:56
Bannlyst
Citat:
Troll , du har bara S3:an. Kollat dina inlägg .

S3:an är som en leksak från Toysurus i jämförelse med iphone 5.
Citera
2012-12-14, 23:57
Medlem
bibsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKrabba
Varför?

Kan du utveckla?

Absolut, jag känner personligen att iPhonen på långa vägar inte är på samma nivå som S3an. Dock är det mer mjukvarumässigt jag talar om nu. Just med ios så känner åtminstone jag mig allt för begränsad efter att ha haft android i cirka ett år. Men det är väl mer en smaksak skulle jag kunna tänka mig.
Citera
2012-12-14, 23:58
Medlem
KaptenKrabbas avatar
Citat:
Absolut, jag känner personligen att iPhonen på långa vägar inte är på samma nivå som S3an. Dock är det mer mjukvarumässigt jag talar om nu. Just med ios så känner åtminstone jag mig allt för begränsad efter att ha haft android i cirka ett år. Men det är väl mer en smaksak skulle jag kunna tänka mig.
Vad är det du inte kan göra i iOS som gör att du känner dig begränsad?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in