• 1
  • 2
2005-04-23, 15:38
Medlem
CpRekas avatar
Tjenare grabbar, jag undrar om någon har några erfarenheter av Fludder som vill dela med sig lite? Köpte 15st 1mg för 400:-(i brist på röka) satte i mig tre och på en halvtimma så sov jag som ett barn, inge skojj. Hur fan ska man dosera dessa piller för att bli riktigt väck? 12st bör väll räcka? Vill ju hälst inte sommna :P
Citera
2005-04-23, 21:12
Medlem
För helvete. Ta inte 12 flunitrazepam om du somnade på 3. Det ÄR sömntabletter. Vill du tvunget få rus på de här så blanda inte med en massa sprit, tag 1, max 2 st. och håll dig hemma.

Jag kan garantera, verkligen garantera, att du kommer att tappa dina hämmingar och göra saker du har svårt att minnas och kanske inte vill göra. Speciellt om du inte "känner" ruset.

Flunitrazepam är väldigt potent benso och även om jag medger att det är kung av fludder så gör nästan alla tabbar på dem.

Ohhh...just det. Lägg undan övriga tabletter efter att du tagit de du tänkt. Man VILL ha fler när det trummar på.

Be försiktig.
Citera
2005-04-23, 21:15
Medlem
Escanios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpReka
Tjenare grabbar, jag undrar om någon har några erfarenheter av Fludder som vill dela med sig lite? Köpte 15st 1mg för 400:-(i brist på röka) satte i mig tre och på en halvtimma så sov jag som ett barn, inge skojj. Hur fan ska man dosera dessa piller för att bli riktigt väck? 12st bör väll räcka? Vill ju hälst inte sommna :P

15st för 400kr svindyrt! var bor du? norrland?
Citera
2005-04-23, 21:15
Medlem
nyblads avatar
10 st ryppa 5 bers och lite grannt på det är så fint så fint!

grannt = amfetamin i min stad.
Citera
2005-04-23, 21:31
Awaiting Email Confirmation
Köpte idag 45 st. 1mg fluscand (10 spänn styck) dom skall vara samma som roppar eller flunitrazepam, såg att man kunde röka skiten åxå för snabbare "tillslag" (älskar det ordet) : , hur gör jag detta då jag inte har någon tillgång till glaspipa eller några andra avancerade knarkartillbehör?
Citera
2005-04-23, 22:09
Medlem
Unbalanceds avatar
Nu har jag bara erfarenhet utav att röka FM1'or (Flunitrazepam 1mg),
och detta gör du enklast genom att ta en bit folie -
knögla det försiktigt och sen sträck ut det igen, så att det har
bildats en massa små "rynkor" .
Sen pulveriserar du en tablett och sprider ut pulvret över mitten
utav foliet .

Sen tar du en tändare på låg gas och eldar under, du ska inte nudda foliet
med elden för då brinner skiten upp, det ska inte brinna - bara förångas (ryka).
Och röken suger du i dig med något rör liknande, tex. folierör .

Vissa påstår att det ger bättre effekt om du först drar in röken sen
tar du några bloss på en cigg på samma gång . (andas aldrig ut ropp-röken) .
Citera
2005-04-23, 23:52
Medlem
flexors avatar
...är det (var det) vanligt att FM1: orna är/var fake eller är/var det vanligare med Rohypnol? (och ja, jag vet att Flunitrazepam är det verksamma ämnet i Rohypnol men det var inte det jag frågade!)
Citera
2005-04-24, 08:29
Bannlyst
Mycket vanligare med gröna rop, jag har aldrig hört talats om fejkade fm1:or, men de är ju inte samma som Fluscand.
Edit: Nu såg jag att det inte var du som gjort den posten..
Citera
2005-04-24, 16:42
Bannlyst
Jag tog en Treo Comp igår och blev helt bäng!
Jag sov och sprang runt i lägenheten och skrek om vart annat. Vid ett tillfälle satt jag och tittade på min hand och dess vener i 30 minuter. Sen onanerade jag också.
Är det farligt?
Citera
2005-04-24, 19:32
Medlem
TomiXs avatar
Känner man verkligen av 1st 1mg flunis?
Citera
2005-04-24, 19:35
Medlem
flexors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Känner man verkligen av 1st 1mg flunis?

om du inte knaprat någon benso innan eller har låg tolerans så tror jag nog att du kan bli ganska så flängd på 1 mg! (?)
Citera
2005-04-24, 20:27
Bannlyst
Jag har nu "kommit ner" efter Treo-trippen.
Jag mins nästan ingenting av gårdagen. Det är som ett enda sammelsurium.
Än så mins jag att jag låg i fosterställning och grät, än så minns jag att jag stod och skallade ytterdörren och skrek "hora".
Ett bestående minne är dock detta med handen och venerna. Det var som om de pulserade, och små små rymdskepp for fram i dem.
Jag runkade till Nanne Grönwall. Det har jag aldrig gjort tidigare.
Det är intressant med droger. Hur de öppnar upp hitintills outforskade delar av ens psyke.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in