2012-12-12, 19:43
Medlem
Hej allesammans
Tänkte köpa en Adlibris Letto till min mor i julklapp och det är egentligen bara ett par saker jag undrar över.
Är den svår att använda rent tekniskt?(Vill inte att hon ska behöva fråga mig saker stup i kvarter för att den "råkat" stängas av ) Hon är inte någon hejare på teknik direkt.

Den andra saken jag undrar är om det gratis går att ladda ner böcker till den? Hade i så fall tänkt att lägga in lite böcker då hon får den. I fortsättningen lär hon köpa dem istället.
Citera
2013-01-11, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chef1
Hej allesammans
Tänkte köpa en Adlibris Letto till min mor i julklapp och det är egentligen bara ett par saker jag undrar över.
Är den svår att använda rent tekniskt?(Vill inte att hon ska behöva fråga mig saker stup i kvarter för att den "råkat" stängas av ) Hon är inte någon hejare på teknik direkt.

Den andra saken jag undrar är om det gratis går att ladda ner böcker till den? Hade i så fall tänkt att lägga in lite böcker då hon får den. I fortsättningen lär hon köpa dem istället.
Jodå. det är gratis från hennes bibliotek...måste gå in dit o skaffa en pinkod (beroende var man bor)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in