2012-12-10, 09:01
Medlem
Hej,
Det är så att när jag slänger saker som ligger på min inbyggda HDD så hamnar sakerna i papperskorgen.

Men slänger jag sakerna från min externa HDD så hamnar dom inte i papperskorgen utom jag får upp ett meddelande om att dom kommer att raderas direkt, hur får jag bort detta?
Jag vill få sakerna till papperskorgen jag har alltid min externa HDD i datorn så man vill ju kunna ångra sig vid ev. radering.
Citera
2012-12-10, 10:18
Medlem
ÄR det inte bara att du har för liten papperskorg o helt enkelt kastar för stora mängder ifrån din externa HD som inte får plats, i så fall gör papperskorgen större eller töm den du har oftare.
Citera
2012-12-10, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freee
ÄR det inte bara att du har för liten papperskorg o helt enkelt kastar för stora mängder ifrån din externa HD som inte får plats, i så fall gör papperskorgen större eller töm den du har oftare.

Hur utökar jag utrymmet på papperskorgen?
Citera
2012-12-10, 19:42
Medlem
Som freee sa så kan det vara så att du slänger för stora mappar/filer. När mapparna/filerna överskrider en viss storlek så kan man inte lägga dem i papperskorgen utan dem tas bort direkt.
Citera
2013-02-22, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KandidatenKobra
Som freee sa så kan det vara så att du slänger för stora mappar/filer. När mapparna/filerna överskrider en viss storlek så kan man inte lägga dem i papperskorgen utan dem tas bort direkt.

Spelar ingen roll hur stor filen är den kommer ändå inte till papperskorgen.

Men från en utav mina andra hårddiskar så kommer den direkt in i papperskorgen, känns som att det är en inställning.

Ingen som vet vad det är för inställning?
Citera
2013-02-22, 20:54
Medlem
systems avatar
Kan de två diskarna, som beter sig olika, ha olika filsystem?
Citera
2013-02-22, 21:58
Medlem
Skezs avatar
Ojsan, delen låg i Mac, då spelar väl det jag skrev inte någon roll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in